فرق موتور زغالی و براشلس در ابزارهای برقی و شارژی

آخرین کامنت های سایت

موتور، مهمترین بخش یک ابزار برقی و شارژی محسوب می‌شود که با حرکت چرخشی خود، امکان دستیابی به عملکردهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما ساختار داخلی موتورها به دلیل قرارگیری در بدنه محصول، معمولا از نگاه افراد مبتدی دور مانده و اطلاعات خاصی را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

اما با ظهور موتورهای براشلس و استفاده گسترده از آنها در تولید انواع ابزارهای حرفه‌ای و به ویژه نمونه‌های شارژی، ابهامات زیادی در خصوص ساختار داخلی و تفاوت آنها با نسل گذشته موتورها یعنی نمونه‌های زغالی و براش ایجاد شده است و بسیاری از مشتریان در حین خرید ابزارهای برقی و شارژی بر سر انتخاب نمونه‌های زغالی و براشلس دچار شک و تردید می‌شوند.

به عنوان یک سوال متداول، آیا خرید ابزار برقی با موتور براشلس، انتخاب بهتری برای ما خواهد بود؟ در حالت کلی بله اما این انتخاب به شکل مستقیم با نیازها، کاربری و از همه مهمتر بودجه موردنظر ما در ارتباط است. از طرف دیگر با اینکه موتورهای براشلس از جنبه‌های مختلف و در مقایسه با نمونه‌های زغالی دارای برتری‌های بسیار زیادی هستند اما کماکان استفاده از موتورهای زغالی در تولید ابزارهای مختلف رواج دارد؛ بنابراین انتخاب یک ابزار مناسب تنها از طریق شناخت تفاوت‌ها و آگاهی از مزایا و معایب موتورهای براش و براشلس امکان‌پذیر خواهد بود.

بنابراین با اینکه محصولی مانند دریل شارژی هیوندای مدل HP204L-CD با برخورداری از موتور براشلس، انتخاب بهتری نسبت به دریل شارژی 20 ولت هیوندای مدل HP203-L محسوب می‌شود اما ارزش خرید آنها در شرایط و برای افراد مختلف، متفاوت خواهد بود و نمی‌توان گفت که دوران استفاده از موتورهای زغالی و ابزارهای براش به پایان رسیده است.

نکات مهم برای خرید و استفاده از متر لیزری
مطلب قبلی
نکات مهم برای خرید و استفاده از متر لیزری
مطلب بعدی
اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260
اره زنجیری بنزینی هیوندای مدل TURBO-260
منو
شماره تماس:
021-91003435