چاقو تیزکن میلواکی 1590-22-48 (محصول سه کاره)

توسط مرتضی اصفهانی 2 دیدگاه
چاقو تیزکن میلواکی 1590-22-48 (محصول سه کاره)
Ad image

چاقو تیزکن میلواکی 1590-22-48 یک چاقو تیز کن سه کاره!

همه ما شرکت میلواکی را به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده ابزارهای حرفه‌ای در سطح دنیا می‌شناسیم اما محصولی که در مجله مجله کیف ابزار قصد معرفی آن را داریم، یکی از تولیدات جدید و تا حدودی عجیب این شرکت است که کاربرد بسیار گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف و به ویژه کاربری خانگی دارد.

یکی از جدیدترین محصولات شرکت میلواکی مربوط به چاقو تیزکن سه‌کاره مدل 1590-22-48 است که از نظر ابعاد فیزیکی دارای 9.2 سانتی‌متر طول، 3.8 سانتی‌متر عرض و 1.3 سانتی‌متر ضخامت است و تنها 28.4 گرم وزن دارد و نوعی ابزار جیبی محسوب می‌شود. طراحی این چاقو تیزکن تا حدودی شبیه به یک کلید است و رنگ قرمز آن، ظاهر جذاب و چشمگیری را برای آن ایجاد می‌کند.

چاقو تیز کن میلواکی 1590-22-48

این چاقوتیزکن دارای 2 شکاف V-شکل است که با استفاده از آنها می‌توان انواع تیغه‌های چاقو، قیچی و … را تیز کرد. یکی از این دو شکاف از جنس کاربید تنگستن است که یکی از سخت‌ترین مواد موجود در صنعت به شمار می‌رود و برای تیز کردن اولیه و حتی ترمیم لبه‌های آسیب‌دیده می‌توان از آن استفاده کرد.

اما شکاف دوم از نوع سرامیکی ظریف بوده و برای پرداخت نهایی تیغه‌ها و افزایش قدرت برش به ویژه در چاقوها کاربرد دارد. بر روی لبه کناری این چاقو تیزکن نیز یک میله الماسه ثابت برای تیز کردن تیغه‌های خاص تعبیه شده است تا در مجموع امکان تیز کردن هر نوع تیغه توسط این محصول وجود داشته باشد.

چاقو تیز کن سه کاره میلواکی

شرکت میلواکی در بخش ارگونومی و قابلیت‌های جانبی این چاقو تیزکن نیز همه جوانب را در نظر گرفته و با طراحی یک حلقه انگشتی، امکان استفاده از این محصول را به ساده‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است.

همچنین وجود حلقه آویز به حمل بهتر و جابجایی راحت‌تر این محصول، کمک شایانی می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه شرکت میلواکی در ساختار این چاقوتیزکن از یک آهنربا نیز استفاده کرده تا گزینه‌های متنوعی برای نگهداری و استفاده از این محصول در اختیار کاربران قرار داشته باشد. مثلا با استفاده از خاصیت آهنربایی می‌توانید این چاقو تیزکن را به هر جسم فلزی مانند جعبه ابزار، یخچال و … بچسبانید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

در مجموع می‌توان گفت که چاقو تیزکن میلواکی 1590-22-48 یک محصول همه‌کاره در زمینه تیز کردن چاقو و ابزارهای مختلف است که با ابعاد کوچک خود می‌تواند در هر محیطی مورد استفاده قرار بگیرد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل