هیتر هیبریدی M18 میلواکی، یک محصول بسیار داغ

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
هیتر هیبریدی M18 میلواکی، یک محصول بسیار داغ
Ad image

هیتر هیبریدی M18 میلواکی، یک محصول بسیار داغ

 

به گزارش مجله کیف ابزار، هیتر سیار 20-0801 یک دستگاه گرمایشی بسیار قدرتمند است که با استفاده از سوخت پروپان، جریان هوای بسیار گرمی را ایجاد می‌کند که از آن برای گرمایش سازه‌های نیمه‌کاره یا سوله‌های کوچک استفاده می‌شود.

بر اساس تبلیغات انجام‌شده توسط شرکت میلواکی، این هیتر یکی از بهترین محصولات این خانواده است که با ایجاد توان حرارتی 30 تا 70 هزار BTU یا 8.8 تا 20.5 کیلووات، امکان تهویه فضاهای کوچک تا متوسط را فراهم می‌کند.

هیتر 20-0801 دارای 53.3 سانتی‌متر طول، 47 سانتی‌متر ارتفاع و 26.7 سانتی‌متر عرض است و در واقع نوعی هیتر پرتابل و جمع‌وجور محسوب می‌شود که با برخورداری از یک دستگیره بزرگ می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

تامین انرژی الکتریکی این هیتر بر عهده یک باتری M18 XC 5Ah است که با هربار شارژ کامل می‌تواند دستگاه را تا بیش از 8 ساعت روشن نگه دارد. همچنین در صورت دسترسی به جریان برق AC می‌توان این هیتر را به وسیله کابل برق خارجی نیز تغذیه کرد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت میلواکی این هیتر برای گرم کردن فضاهایی تا وسعت 160 مترمربع مناسب خواهد بود.

کار با این هیتر بسیار ساده است و با وجود سه کلید کنترلی برای خاموش/روشن کردن، ایجاد جرقه و کنترل دمای خروجی می‌توان این محصول را به راحتی مورد استفاده قرار داد. همچنین با وجود سوپاپ قطع خودکار جریان گاز، کلیه مشکلات مربوط به نشتی گاز نیز برطرف خواهد شد.

این هیتر هیبریدی همراه با یک ریگلاتور گاز و شلنگ 10 متری عرضه می‌شود و 229 دلار قیمت دارد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل