معرفی مینی فرز رابین 3006، کار راه انداز پرطرفدار

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی مینی فرز رابین 3006، کار راه انداز پرطرفدار
Ad image

معرفی مینی فرز رابین 3006، مینی فرز قابل اطمینان

در این بخش از رسانه تخصصی مجله کیف ابزار قصد داریم تا به معرفی مینی فرز رابین 3006 بپردازیم و شما را با یکی از ارزان‌ترین و البته قوی‌ترین مینی فرزهای خانگی بازار آشنا کنیم.

همیشه در بازارهای مختلف، مدل‌ها و برندهایی وجود دارند که علاوه بر ارائه امکانات مناسب از قیمت‌های فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار هستند و همیشه این سوال برای ما پیش می‌آید که علت پایین بودن قیمت این محصولات چیست؟

البته این یک نتیجه‌گیری درست است که پایین بودن قیمت یک محصول در برابر محصولات مشابه دیگر، نشان از یک ضعف یا کمبود است که می‌تواند به کیفیت قطعات، امکانات، طراحی، طول عمر و عوامل دیگر بستگی داشته باشد. اما همیشه ارزان بودن، نشانه بی‌کیفیت بودن نیست و مینی فرز رابین 3006 نمونه بسیار خوبی برای اثبات این ادعاست.

برند رابین یک شرکت چینی است که محصولات خود را با حداکثر امکانات و مشابه با نمونه‌های رده بالای بازار تولید می‌کند و با ارائه قیمت‌های بسیار عالی، باعث جلب توجه کاربران می‌شود. البته نمی‌توان گفت که کیفیت محصولات این شرکت در سطح محصولات برندهای مطرح و رده بالای بازار قرار دارد اما اگر ارزش خرید محصولات را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که به راحتی نمی‌توانیم از کنار محصولات شرکت رابین عبور کنیم.

نمای نزدیک سر مینی فرز رابین 3006

صادقانه باید بگوییم که مینی فرز رابین 3006 یک محصول صنعتی نیست و نمی‌توان به عنوان یک فرز همه‌فن‌حریف روی آن حساب باز کرد اما اگر به دنبال خرید یک دستگاه بُرش عالی و پرقدرت برای انجام فعالیت‌های سبک، خانگی و روزمره خود هستید، شاید بتوان گفت که هیچ رقیب و جایگزین خاصی برای این محصول وجود ندارد.

این مینی فرز از نظر ظاهری تفاوت خاصی با محصولات دیگر ندارد اما اگر نگاهی به لیست امکانات و ویژگی‌های آن بیاندازید به این نتیجه می‌رسید که هیچ امکان یا قابلیت خاصی نیست که در این مینی فرز وجود نداشته باشد.

نمای دستۀ مینی فرز رابین 3006

مینی فرز رابین 3006 در گروه مینی فرزهای دسته‌بلند قرار می‌گیرد؛ قابلیتی که در بسیاری از محصولات دیگر، حتی در نمونه‌های رده بالا نیز وجود ندارد. این دسته‌ی بلند توسط یک روکش لاستیکی پوشیده شده است که قرار گرفتن کلید اصلی و سوئیچ قفل‌کن سرعت بر روی آن باعث افزایش تسلط کاربر و کنترل بهتر دستگاه در حین انجام فعالیت‌های مختلف می‌شود.

تنه اصلی دستگاه از جنس پلاستیک است که یک موضوع عمومی در تولید مینی فرزها محسوب می‌شود اما قسمت اصلی دستگاه یا به عبارت بهتر پوسته گیربکس این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که در مقایسه با محصولات برندهای سرشناس در کلاس پایین‌تری قرار می‌گیرد.

اگر کیفیت پوسته فلزی گیربکس را در نظر نگیریم، از بابت طراحی این بخش باید به شرکت رابین آفرین بگوییم. با اینکه در نگاه اول، موضوع خاصی در این بخش به چشم نمی‌خورد اما نکات ریزی وجود دارند که ممکن است تفاوت‌های بزرگی را به وجود بیاورند.

بر روی این پوسته، سه محل اختصاصی برای نصب دسته کمکی دستگاه تعبیه شده است که امکان استفاده از مینی فرز را در حالت‌های خاص فراهم می‌کند. همچنین منافذ متعددی بر روی این پوسته وجود دارند که با مکش هوا به داخل دستگاه از گرم شدن بیش از حد موتور و گیربکس جلوگیری کرده و باعث افزایش کارآیی و طول عمر قطعات داخلی مینی فرز می‌شوند.

اجزای دستگیره کمکی مینی فرز رابین 3006

از نظر مشخصات فنی نیز مینی فرز رابین 3006 در بین نمونه‌های قدرتمند و برتر بازار قرار می‌گیرد. این مینی فرز دارای یک موتور 1050 وات با حداکثر سرعت چرخش 9700 دور در دقیقه است که آن را در رده مینی فرزهای آهنگری قرار می‌دهد. از طرف دیگر قدرت بالای این موتور، امکان استفاده از صفحات 125 میلی‌متری را برای این دستگاه فراهم می‌کند که به نوبه خود نکته قابل توجه و مثبت دیگری برای این دستگاه محسوب می‌شود.

این مینی فرز تنها 2 کیلوگرم وزن دارد و از آن می‌توان به عنوان یک ابزار کارآمد برای انجام فعالیت‌های سبک در مشاغل سیار نیز استفاده کرد.

اما نکته ‌مهم دیگر در خصوص این محصول به گارانتی 12 ماهه آن مربوط می‌شود. بسیاری از مینی فرزهای موجود در بازار فاقد خدمات گارانتی و در بهترین حالت دارای گارانتی 6 ماهه هستند اما ارائه گارانتی 12 ماهه از سوی شرکت رابین علاوه بر رفع مشکلات مربوط به خرابی و تعویض قطعات، نویدبخش این موضوع است که مینی فرز 3006 برخلاف قیمت بسیار پایین، از کیفیت بالایی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات فنی می‌توان تا سال‌های سال از آن استفاده کرد.

مینی فرز رابین 3006 در داخل یک بسته‌بندی کارتنی ساده و همراه با مجموعه‌ای از لوازم جانبی شامل محافظ فلزی صفحه، دسته کمکی، مهره زیر و روی صفحه، آچار تعویض صفحه، دفترچه راهنما و کارت گارانتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل