سرپیچگوشتی‌ های ایمپکت FlexTorq میلواکی، نسل جدید سر پیچگوشتی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
سرپیچگوشتی‌ های ایمپکت FlexTorq میلواکی، نسل جدید سر پیچگوشتی
Ad image

نسل جدید سرپیچگوشتی‌ های ایمپکت FlexTorq میلواکی عرضه شد

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت میلواکی در نسل جدید سرپیچگوشتی‌های ضربه‌ای سری FlexTorq به دنبال افزایش طول عمر و بهبود طراحی این محصولات بوده است. طراحی ناحیه پیچش در محصولات جدید میلواکی بگونه‌ای است که با جذب بخش قابل توجهی از انرژی‌های ضربه‌ای، میزان طول عمر آنها را تا 200 برابر نسبت به نمونه‌های استاندارد افزایش می‌دهد.

سرپیچگوشتی‌های ضربه‌ای FlexTorq در سایزهای T20، T25، T30 و T40 تولید شده و ساختار جدید بخش سَری آنها بگونه‌ای است که از نظر میزان مطابقت و سطح درگیری با انواع پیچ در مقایسه با نسل گذشته تا 5 برابر بهینه‌تر عمل کرده و با ایجاد سطح اتکای مناسب، امکان باز و بسته کردن انواع پیچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شرکت میلواکی در نسل جدید سرپیچگوشتی‌های ضربه‌ای خود که با نام PH2 یا Phillips #2 شناخته می‌شوند از ساختار هندسی و طراحی کاملا جدیدی استفاده کرده است که این موضوع باعث افزایش دو برابری عمر مفید آنها در مقایسه با نسل گذشته محصولات FlexTorq می‌شود.

به طور خلاصه در نسل جدید سرپیچگوشتی‌های FlexTorq شاهد تغییرات زیر هستیم:

  • ایجاد تغییر در ساختار هندسی نوک سرپیچگوشتی به منظور ایجاد حداکثر درگیری با انواع پیچ
  • ساختار هندسی بهینه با ارائه طول عمر بیشتر نسبت به نسل گذشته
  • استفاده از ناحیه پیچش اختصاصی با قابلیت جذب انرژی و افزایش 200 برابری طول عمر سرپیچگوشتی در مقایسه با نمونه‌های استاندارد

البته باید توجه داشت که ادعاهای فوق برای تمامی محصولات شرکت میلواکی صادق نیست و به طور مثال طول عمر 200 برابری تنها برای سرپیچگوشتی‌های سِری Phillips #2 صدق می‌کند یا برای مدل T20 تنها می‌توان گفت که این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود دارای طول عمر بیشتری است. یا در همین مدل به طور متوسط شاهد افزایش 3 برابری میزان درگیری نسبت به نسل گذشته هستیم.

به طور کلی سرپیچگوشتی‌های سِری FlexTorq از دوام بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند و در سایزها و اندازه‌های گوناگون در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. البته نمی‌توان محصولات این خانواده را به عنوان رتبه 1 بازار در نظر گرفت اما حضور آنها در میان محصولات رده بالای بازار، غیرقابل انکار است.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل