باتری های سری AmpShare بوش، سازگار با برندهای مختلف

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
باتری های سری AmpShare بوش، سازگار با برندهای مختلف
Ad image

باتری های سری AmpShare بوش، یک تیر و چند نشان

به گزارش مجله کیف ابزار، باتری های خانواده AmpShare بوش به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا انواع ابزارهای موردنیاز خود را تنها با یک نوع باتری تغذیه کنند و از کارآیی و طول عمر بالای آنها لذت ببرند.

بسیاری از متخصصان و افراد فنی در طول روز با ابزارهای برقی و باتری‌های شارژی مختلفی سر و کار دارند که معمولا دارای برندهای مختلفی هستند و حمل و جابجایی انواع مختلف باتری و شارژر می‌تواند فضای بسیار زیادی از جعبه ابزار یا خودروی کار آنها را اشغال کند. جدای از این موضوع، فراموش کردن یا گم کردن برخی از این لوازم می‌تواند روال کاری این افراد را به طور کامل مختل کند.

شرکت بوش برای رفع این معضل، اقدام به تولید نسل جدیدی از باتری‌ها با نام AmpShare کرده است که قابلیت استفاده در انواع دستگاه‌های شارژی را دارند. به عبارت ساده‌تر با در اختیار داشتن یک باتری AmpShare امکان استفاده از چندین دستگاه مختلف از برندهای گوناگون امکانپذیر خواهد بود.

برندهای سازگار با باتری های AmpShare بوش

طراحی و تولید باتری های سری AmpShare شرکت بوش با مشارکت دو شرکت Fein و Rothenberger صورت گرفته است. علاوه بر این دو شرکت، 12 برند دیگر نیز محصولات سازگار با باتری های سری AmpShare را در سال‌های 2023 و 2024 روانه بازار خواهند کرد. در این لیست، محصولات شرکت‌های Honsel، Ledlenser ،Mato، Cox، MK، Orgapack، Signode، PerfectPro، Steinel، Bosch Rexroth، Titan، Wagner قرار دارند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پایان سال 2023 حدود 300 محصول مختلف شامل 32 محصول از ابزارهای 18 ولتی شرکت بوش، قابلیت استفاده از باتری‌های AmpShare را خواهند داشت و امکان استفاده از باتری های سری AmpShare برای محصولات 25 برند مختلف فراهم خواهد شد.

طراحی محصولات خانواده AmpShare بر پایه تکنولوژی باتری‌های 18 ولتی شرکت بوش صورت گرفته است و انتخاب نام AmpShare به معنی سازگاری محصولات این خانواده با ابزارهای شارژی برندهای مختلف است. استفاده از تکنولوژی Core18V با ارائه ظرفیت شارژدهی بالا و عملکرد بی‌نظیر، آماده ارائه بالاترین میزان کارآیی به کاربران ابزارهای شارژی خواهد بود.

در حال حاضر امکان استفاده از باتری های سری AmpShare در محصولات 18 ولتی شرکت بوش و محصولات برندهای دارای برچسب AmpShare وجود دارد. سایر محصولات عرضه‌شده توسط شرکت بوش از سال 2023 نیز قابلیت استفاده از باتری‌های جدید این شرکت را خواهند داشت.

در حال حاضر امکان استفاده از باتری های سری AmpShare در محصولات شرکت Fein تنها به دو ابزار همه‌کاره MultiMaster 500 و MultiMaster 700 محدود می‌شود که البته تعداد این محصولات در سال‌‌های 2023 و 2024 افزایش پیدا خواهد کرد.

ابزارهای پرسی، خمش و پمپ‌های خلا شرکت Rothenberger نیز از ابتدای سال 2024 با باتری‌های سری AmpShare سازگار خواهند بود.

عرضه باتری‌های AmpShare از ابتدای ماه ژوئن در کشورهای آمریکا و کانادا آغاز می‌شود.

Ad image
منبع:protoolreviews
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل