معرفی جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi با خروجی 1600 آمپری

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi با خروجی 1600 آمپری
Ad image

با جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi با خروجی 1600 آمپری جا نمی‌مونی!

بر اساس تحقیقات انجام‌شده توسط مجله کیف ابزار، شرکت Ryobi در بخش محصولات شارژی 18 ولتی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و این محصولات از ابزارهای برقی خانگی تا نمونه‌های خاص و متنوع صنعتی را شامل می‌شود. محصول جدید این شرکت یک جامپ استارتر یا احیاگر باتری است که در زمان تخلیه باتری خودرو می‌تواند یک نقش یک منجی را ایفا کند.

جامپ استارترها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و ارائه اولین نمونه از این محصول به مدت‌ها پیش باز می‌گردد. نمونه‌های قدیمی این محصولات معمولا از باتری‌های اسیدی استفاده‌ می‌کردند که به شدت سنگین و بزرگ بودند اما در مدل‌های جدیدتر از باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌شود که بسیار سبک‌تر و کوچک‌تر هستند.

اما این‌بار شرکت Ryobi با انجام یک اقدام دیوانه‌وار یا شاید هم هوشمندانه، جامپ استارتری تولید کرده است که از یک باتری مخصوص ابزارهای برقی و به عبارت بهتر از یک باتری 18 ولتی برای تغذیه خود استفاده می‌کند. البته با توجه به سابقه شرکت Ryobi در تولید محصولات عجیب و غریب، انتظار می‌رفت که این محصول زودتر از زمان فعلی به بازار عرضه شود.

معرفی جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi با خروجی 1600 آمپری

جامپ استارتر +18V ONE دارای حداکثر جریان خروجی 1600 آمپر است و می‌تواند یک موتور 6 لیتری سری V8 را به راحتی استارت بزند. حتی در دماهای بسیار پایین تا 16- درجه سانتی‌گراد نیز می‌توان از این جامپ استارتر استفاده کرد اما باید توجه داشت که جریان خروجی در این دما تا حدود 800 آمپر کاهش پیدا می‌کند.

شرکت Ryobi در تولید این جامپ استارتر از چند ویژگی پرکاربرد مانند تکنولوژی حذف جرقه و قطع‌کن اتصال معکوس استفاده کرده است. تکنولوژی حذف جرقه برای جلوگیری از تولید جرقه و آتش‌سوزی در زمان اتصال پایانه‌ها یا استارت زدن خودرو کاربرد دارد. قطع‌کن اتصال معکوس نیز از آسیب دیدن اجزایی مانند دینام در زمان اتصال اشتباه قطب‌های باتری جلوگیری می‌کند و یک قابلیت بسیار مفید و کاربردی به حساب می‌آید.

شرکت Ryobi در طراحی این محصول از یک لامپ LED در قسمت جلوی دستگاه استفاده کرده است که کاربرد فوق‌العاده‌ای در موارد اضطراری و فضاهای تاریک خواهد داشت. باتری دستگاه در قسمت انتهای آن قرار دارد و توسط درب محافظ پلاستیکی پوشیده شده است.

دو عدد قلاب اختصاصی نیز در دو طرف دستگاه وجود دارد که برای حمل آسان گیره‌های دستگاه استفاده می‌شود. حمل و جابجایی محصول نیز به وسیله دستگیره لاستیکی تعبیه شده در قسمت جلوی دستگاه صورت می‌گیرد. بر روی پنل اصلی محصول نیز چندین نشانگر مختلف وجود دارد که وضعیت دستگاه و زمان مناسب برای استارت زدن خودرو را به کاربر نمایش می‌دهند.

معرفی جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi با خروجی 1600 آمپری

نحوه استفاده از جامپ استارتر 18 ولتی Ryobi

برای استفاده از این محصول ابتدا باید باتری شارژ شده را در جایگاه مخصوص خود قرار بدهید و با استفاده از دکمه On/Off دستگاه رو روشن کنید. سپس دکمه آماده‌سازی دستگاه را که شبیه به چراغ چک خودرو است فشار دهید. در این حالت چراغ وضعیت آماده‌سازی دستگاه در حالت چشمکزن قرار می‌گیرد و نوار آماده‌سازی دستگاه در کمتر از یک دقیقه تکمیل می‌شود که با روشن شدن چراغ سبز استارت، می‌توان خودرو را روشن کرد.

خلاصه ویژگی های جامپ استارتر 1600 آمپر Ryobi

  • امکان استفاده از انواع باتری‌های +18V ONE شرکت Ryobi
  • مناسب برای استارت زدن خودرو، کامیون، قایق و …
  • حداکثر جریان خروجی 1600 آمپر با قابلیت استارت زدن موتورهای 6 لیتری V8
  • استفاده از باتری 18V ONE+ 2Ah با قابلیت انجام 20 استارت در هربار شارژ کامل
  • قابلیت استفاده در دمای 16- سانتی‌گراد با ارائه جریان خروجی 800 آمپر
  • برخورداری از تکنولوژی حذف جرقه و سیستم قطع‌کن اتصال معکوس
  • ایجاد شرایط استارت در کمتر از 1 دقیقه
  • دارای چراغ قوه برای ایجاد روشنایی در شرایط اضطراری و محیطهای تاریک
  • سازگار با انواع باتری‌های اسیدی 12 ولت
  • سیستم یکپارچه باتری با امکان استفاده از باتری 18V ONE+ بر روی بیش از 280 محصول شارژی شرکت Ryobi

این محصول در ماه آگوست 2023 در دو مدل بدون اقلام جانبی (P7101) با قیمت 179 دلار و کیت کامل (P7110) با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود.

Ad image
منبع:toolcraze
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل