معرفی کوله پشتی های جدید Klein Tools، مخصوص حمل ابزار

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی کوله پشتی های جدید Klein Tools، مخصوص حمل ابزار
Ad image

حمل آسان ابزارآلات و تجهیزات با کوله پشتی های جدید Klein Tools

به گزارش کیف ابزار، شرکت Klein Tools از عرضه سه مدل کوله‌پشتی مخصوص حمل ابزار شامل مدل‌های Pro XL Tech و Pro XL و Pro XL Camo خبر داد.

در طراحی هر سه محصول از الیاف پلاستیکی مقاوم و ضدآب استفاده شده است که با برخورداری از بافت مخصوص بالستیک 1680d، مقاومت فوق‌العاده‌ای را در برابر آسیب‌های خارجی به وجود می‌آورد. زیپ محفظه اصلی در این محصولات به صورت سرتاسری طراحی شده است که امکان باز کردن کامل کوله‌پشتی و دسترسی به کلیه لوازم داخل آن را فراهم می‌کند.

کوله پشتی مخصوص حمل ابزار Klein Tools Pro XL

بندهای دوشی هر سه محصول دارای بالشتک‌های مخصوصی است که از وارد شدن فشار بیش از حد به شانه‌های کاربر جلوگیری می‌کنند. همچنین در بخش خارجی این محصولات از یک گیره مخصوص برای آویزان کردن متر نواری و یک حلقه آویز برای حمل طناب استفاده شده است که میزان کارآیی آنها را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

کفی کوله پشتی های حمل ابزار Klein Tools

بخش کفی این محصولات به وسیله یک سینی پلاستیکی، مقاوم‌سازی شده است که باعث افزایش دوام کوله‌پشتی و استقرار مناسب آن بر روی سطوح مختلف می‌شود و از وارد شدن فشار اضافی و پاره شدن کیف به واسطه وزن بالای ابزارهای سنگین جلوگیری می‌کند.

ارائه پورت شارژ USB Type-C از جمله امکانات خاص کوله پشتی های جدید شرکت Klein Tools است که با ارائه کابل 1.5 متری و سیستم مدیریت کابل، امکان شارژ سریع و آسان انواع تجهیزات جانبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین در بخش داخلی هر سه مدل از یک براکت برای نصب لامپ‌های مخصوص شرکت Klein استفاده شده است که در نگاه اول شاید قابلیت چندان مهمی به نظر نرسد اما گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیطهای تاریک خواهد بود.

همچنین در بخش خارجی کوله‌پشتی‌ها از یک محفظه پلاستیکی سخت استفاده شده است که به شکل اختصاصی برای حمل و جابجایی تجهیزات حساس مانند عینک و تلفن همراه کاربرد دارد.

هر سه مدل دارای فضای داخلی بسیار بزرگ و محفظه‌های متعدد در بخش داخل و خارج کوله‌پشتی هستند که امکان حمل و جابجایی انواع ابزارهای دستی و لوازم جانبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

نمای داخلی کوله پشتی حمل ابزار Pro XL Tech

در مدل XL Pro Tech شاهد استفاده از یک محفظه اختصاصی برای حمل لپتاپ تا سایز 17.3 اینچ و با حداکثر ضخامت 3.8 سانتی‌متر هستیم که به شکل مجزا در پشت محفظه اصلی کوله‌پشتی قرار دارد و به وسیله پدهای ضربه‌گیر محافظت می‌شود. در این مدل از 20 محفظه داخلی و 8 محفظه خارجی برای حمل و نگهداری انواع تجهیزات و ابزارهای مختلف استفاده شده است.

کوله پشتی حمل ابزار طرح چریکی Pro XL Camo

در دو مدل Pro XL و Pro XL Camo تعداد محفظه‌های داخلی به 27 و تعداد محفظه‌های خارجی به 13 عدد افزایش پیدا کرده است. فضای بزرگ تعبیه شده در این دو مدل، گزینه بسیار مناسبی برای حمل انواع ابزارهای برقی، کیسه‌های زیپ‌دار و سایر تجهیزات خواهد بود.

Ad image
منبع:toolcraze
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل