معرفی برند رونیکس

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند رونیکس
Ad image

رونیکس، آخرین ابزاری که می خرید (معرفی برند رونیکس)

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت رونیکس در اصل یک برند آلمانی است که از سال 2004 و با شعار “کیفیت رونیکس تداوم دارد” فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع ابزارهای دستی و برقی در سطوح خانگی و کارگاهی و صنعتی آغاز کرده است. از مهمترین دفاتر تجاری این برند در قاره آسیا می‌توان به کشور امارات و چین اشاره کرد.

نکته جالب در خصوص برند رونیکس آن است که محصولات این شرکت به شکل متمرکز در یک کشور جهان تولید نمی‌شوند و کشورهای مختلفی در تولید محصولات این برند نقش دارند. یکی از دلایل اصلی برند رونیکس برای اتخاذ این سیاست کاری به ایجاد مراکز تخصصی برای ساخت ابزارها و نظارت بهتر بر روی کارخانه‌های زیرمجموعه و ارائه محصولات مختلف در بالاترین سطح کیفی مربوط می‌شود.

به عنوان مثال، ابزارآلات برش و سوراخ‌کاری این شرکت در کشورهای فرانسه و آلمان، ابزارهای بادی در کشورهای کره جنوبی و تایوان، ابزارهای برقی در کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین، ابزارهای دستی در کشورهای چین، استرالیا، تایوان و ترکیه و ابزارآلات دقیق این شرکت نیز در کشور کره جنوبی تولید می‌شوند.

در حال حاضر تعداد ابزارهای تولید شده توسط شرکت رونیکس از 2000 عدد نیز فراتر رفته و محصولات این برند در 48 کشور دنیا به فروش می‌رسند. نکته حائز اهمیت در خصوص محصولات این شرکت به کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها مربوط می‌شود که با رفع انتظارات اصلی مشتریان، سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند. این شرکت در بسیاری از کشورها و به ویژه در ایران به ثبت قانونی رسیده و در حال حاضر رونیکس به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای فعال در کشور ایران شناخته می‌شود.

رونیکس، آخرین ابزاری که می خرید

برند رونیکس در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو در ایران تاسیس شد و به سرعت توانست جایگاه خود را در بازار آبزارآلات ایران تثبیت کند، به طوری‌که امروزه برند رونیکس در میان 5 برند برتر و معروف کشور در زمینه ابزارآلات قرار دارد. در حال حاضر این شرکت دارای 170 دفتر نمایندگی و حدود 600 نیروی فعال مستقیم و 20000 نیروی فعال غیرمستقیم در سطح کشور است.

فعالیت این مجموعه بر پایه تنوع، کیفیت، قیمت‌گذاری منصفانه، خدمات پس از فروش منحصربفرد و رفتار سازمانی متمایز تعریف می‌شود و خوشبختانه برند رونیکس تا حد بسیار زیادی در دستیابی به این 5 هدف موفق بوده است.

برند رونیکس در زمینه تولید و عرضه انواع ابزارهای برقی شامل اره‌های برقی و بنزینی، انواع مختلف فارسی‌بر، مدل‌های متنوع اره‌های نجاری، بتن‌کن، چکس تخریب، دستگاه‌های فرز و پولیش، متر و تراز لیزری، دریل‌های برقی، شارژی، چکشی و ستونی، مجموعه کامل ابزارهای جوش و بُرش، محصولات بادی و ابزارآلات دستی و باغبانی فعالیت دارد و دامنه تولیدات این شرکت روبه‌روز در حال افزایش است.

محصولات سری تایپ لاین رونیکس

شرکت رونیکس محصولات خود را در سه گروه خانگی، نیمه‌صنعتی و حرفه‌ای تولید می‌کند که نمونه‌های حرفه‌ای این شرکت با نام محصولات تاپ لاین نیز شناخته می‌شوند. این محصولات دارای رنگ قرمز هستند و حتی از نظر ظاهری نیز نسبت به محصولات دیگر متمایز می‌شوند. دریل‌های بتن‌کن، چکش‌های تخریب و دستگاه‌های جوش این شرکت از جمله محصولات تاپ‌لاین این برند به شمار می‌روند.

محصولات سری 89 رونیکس

محصولات سری 89 به عنوان نسل جدید ابزارهای شارژی شرکت رونیکس محسوب می‌شوند که با بهره‌گیری از موتورهای براشلش و ضدآب و استفاده از باتری‌های قدرتمند 20 ولتی، آماده ارائه حداکثر کیفیت و کارآیی در نسل جدید ابزارهای شارژی هستند.

گارانتی رونیکس و خدمت رونیکس پلاس

کلیه محصولات رونیکس همراه با گارانتی اختصاصی این شرکت در اختیار مشتریان قرار گرفته و این برند دارای یکی از بهترین و پاسخگوترین تیم‌های خدمات گارانتی در سطح کشور ایران است. ابزارهای برقی این شرکت دارای گارانتی 365 روزه و ابزارهای بادی نیز دارای گارانتی 465 روزه هستند.

همچنین شرکت رونیکس برای افزایش رضایت و رفاه حال مشتریان، خدمتی تحت عنوان رونیکس پلاس را در نظر گرفته است که شامل تعویض قطعات و ابزارآلات، پیک رایگان و ارائه خدمات تعمیر 2 ساعته در تهران و 1 روزه در شهرستان‌های سراسر کشور می‌شود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل