معرفی برند میلواکی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند میلواکی
Ad image

میلواکی، برندی با آوازه جهانی (معرفی برند میلواکی)

به گزارش مجله کیف ابزار، برند میلواکی (Milwaukee) یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال در صنعت ابزارهای برقی و دستی است. این برند در سال 1924 توسط آلبرت اف سیبرت در منطقه میلواکی و در ایالت ویسکانسین آمریکا تاسیس شد. کلمه Milwaukee به معنی سرزمین زیبا و خرم که از زبان قبایل آمریکایی گرفته شده و نامگذاری منطقه میلواکی نیز به همین دلیل بوده است. از مهمترین شعارهای اصلی این شرکت می‌توان به “فقط دوام” و “نوآوری مخرب” اشاره کرد که به شکل ویژه در محصولات مختلف این شرکت قابل مشاهده هستند.

میلواکی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید ابزارهای دستی و برقی است که با سابقه 100 ساله خود، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده ابزار در سراسر جهان شناخته می‌شود. این شرکت در سال 2005 توسط شرکت هنگ‌کنگی صنایع تکترونیک (TTI) خریداری شد؛ یک شرکت آسیایی که در حال حاضر مالکیت برندهای AEG / Homelite / Ryobi و چندین برند معتبر جهانی را نیز در اختیار دارد.

میلواکی، برندی با آوازه جهانی

بیشتر شهرت و محبوبیت برند میلواکی در طول جنگ جهانی دوم و با تولید ابزارهای نیروی دریایی ارتش ایالات متحده به وجود آمده است. این برند همواره با طراحی و تولید ابزارهای خلاقانه و کارآمد مانند اره‌های افقی‌بر Sawzall به عنوان یک شرکت پیشرو در میان کاربران سراسر جهان شناخته می‌شود. اولین محصولات شارژی این شرکت در دهه 90 میلادی روانه بازار شد و تحول عظیمی در تولیدات این شرکت و ابزارهای قابل حمل به وجود آورد.

در حال حاضر برند میلواکی به عنوان یک برند چند ملیتی شناخته می‌شود که محصولات خود را در کشورهای چین، آلمان، مکزیک، آمریکا، تایوان و ویتنام تولید می‌کند. سبد محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار زیادی از 500 محصول مختلف و 3500 نمونه از ابزارهای جانبی است که هرساله به تعداد آنها افزوده می‌شود.

از مهمترین تولیدات این شرکت می‌توان به انواع دریل، پیچ‌گوشتی، اره عمودبر و افقی‌بر، چکش تخریب، پمپ آب، پِرس، رزوه، فرز، سشوآر، تجهیزات کار با چوب، باتری و شارژر، سیستم‌های روشنایی، تجهیزات تامین نیرو، ابزارهای دستی، تجهیزات حمل و انتقال، لوازم جانبی و محصولات ایمنی اشاره کرد.

تولید انحصاری باتری‌ها و موتورهای الکتریکی، یکی از ویژگی‌های خاص شرکت میلواکی است که امکان تولید محصولات خاص و قدرتمند را در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد. امروزه محصولات برند میلواکی در بیش از 190 کشور جهان به فروش می‌رسند و از نگاه کاربران به عنوان یکی از برندهای رده بالا و قدرتمند در زمینه تولید ابزارهای مختلف و به ویژه نمونه‌های صنعتی به حساب می‌آید.

یکی از سیاست‌های اصلی شرکت میلواکی، توجه به نیازها و مشکلات کاربران و ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه برای حل چالش‌های مختلف بوده و پایبندی به این سیاست یکی از دلایل مهم پیدایش و تولید ابزارهای جدید توسط این شرکت پرآوازه است. در حال حاضر بخش عمده تمرکز شرکت میلواکی بر روی تولید و عرضه محصولات شارژی در رده صنعتی است و به اعتقاد این شرکت، آینده ابزارهای برقی به شکل مستقیم با این حوزه ارتباط دارد.

از جمله نوآوری شرکت میلواکی می‌توان به معرفی ابزارهای Ice Hardened در سال 2008 اشاره کرد. در این تکنولوژی با انجام عملیات سردسازی، مقاومت مواد مورد استفاده در ساخت ابزارها تا 50درصد افزایش پیدا می‌کند. همچنین پیشرفت چشمگیر و ارائه محصولات متنوع در بخش باتری‌های شارژی مانند محصولات Red Lithium نیز از دیگر فعالیت‌های قابل توجه شرکت میلواکی محسوب می‌شود که تحولات قابل توجهی را در بخش ابزارهای قابل حمل و پرتابل ایجاد کرده است. از جمله محبو‌ب‌ترین ابزارهای شرکت میلواکی در این بخش می‌توان به محصولات خانواده M18 Fuel، M18، M12 و سری جدید M18 FORCE LOGIC اشاره کرد.

قابلیت One-Key

قابلیت One-Key

تکنولوژی One-Key یکی از ویژگی‌های مورد استفاده در برخی از محصولات رده بالای شرکت میلواکی است که با ارائه اپلیکیشن اختصاصی، امکان مدیریت و نظارت کامل بر روی عملکرد و قابلیت‌های ابزارهای برقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و سطح جدیدی از استانداردهای صنعتی را برای ابزارهای رده حرفه‌ای به ارمغان می‌آورد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل