معرفی برند بوش

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند بوش
Ad image

بوش، برندی قدیمی با کیفیت جهانی (معرفی برند بوش)

به گزارش مجله کیف ابزار، برند بوش (Bosch) یکی قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای جهان در صنعت تجهیزات برقی، الکترونیک و خودروسازی است. تاسیس کمپانی بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان صورت گرفت و در قالب یک گروه 15 نفره و به شکل یک کارگاه مهندسی الکتریک و لوازم خانگی آغاز به کار کرد.

رابرت بوش معتقد بود که “بهتر است پول و سرمایه خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینان مردم را”، سیاستی که همواره در تولید محصولات مختلف این شرکت وجود داشته و شاید رمز موفقیت این برند نیز در همین جمله پنهان شده باشد.

دستگاه احتراق مغناطیسی به عنوان مهمترین پروژه و دستاورد بوش در سال‌های ابتدایی فعالیت این شرکت بود و لوگوی این شرکت نیز برگرفته از مضمون همین اختراع است. شرکت بوش با تاکید بر شعار “تولید برای زندگی” و استفاده از نوآوری در تولید محصولات مختلف، همواره به دنبال ارائه محصولات باکیفیت و ایجاد راحتی بیشتر برای مصرف‌کنندگان خود بوده است.

تصویر رابرت بوش بنیان گذار شرکت بوش

در سال 1933، شرکت بوش با انتخاب آدولف هیتلر به عنوان رهبر آلمان، وارد عرصه تولید لوازم خانگی و تجهیزات نظامی شد و در این دوران بود که قدرت و عظمت این برند افزایش پیدا کرد. در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم، بیشتر فعالیت شرکت بوش بر روی تولیدات دیگری مانند تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی، ابزارهای الکتریکی و تجیهزات خودرو متمرکز شد.

امروزه دفتر مرکزی شرکت بوش در شهر گرلینگن آلمان قرار دارد و محصولات این برند در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله خودرو، لوازم خانگی، ابزارهای الکترونیکی، سیستم‌های گرمایش و سرمایش و تجهیزات اتوماسیون صنعتی تولید می‌شوند. بوش با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و عملکرد برتر در طراحی و تولید محصولات خود باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان سراسر جهان شده و امروزه این برند به عنوان یک نام قدرتمند، محبوب و باکیفیت در میان مصرف‌کنندگان بخش خانگی و کاربران صنعتی شناخته می‌شود.

علاوه بر این، برند بوش در توسعه فناوری‌های هوشمند، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) نیز فعالیت دارد. محصولات خانگی هوشمند بوش و اتصالات IoT به کاربران این امکان را می‌دهند تا خانه خود را به شکل هوشمندانه و با صرف بهینه انرژی مدیریت کنند.

خوب است بدانید که بوش یک برند مستقل یا مادر است و زیرمجموعه‌ای از یک شرکت بزرگ‌تر نیست. شرکت‌های مختلفی نیز به عنوان زیرشاخه‌های برند بوش در حال فعالیت هستند که از میان آنها می‌توان به DREMEL، TELEX، Vulcano، TIF و Freud اشاره کرد. امروزه بوش به عنوان یک برند جهانی شناخته می‌شود و در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه در ایران دارای دفاتر رسمی بوده و سبد محصولات خود را به شکل کامل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

سیر تکاملی لوگوی شرکت بوش

محصولات اصلی شرکت بوش

با اینکه شرکت بوش در زمینه‌های بسیار گوناگونی در حال فعالیت است اما بخش لوازم خانگی و ابزارهای برقی این شرکت از قدمت و تنوع بیشتری برخوردار بوده و بسیاری از کاربران، نام بوش را به واسطه محصولات این دو خانواده می‌شناسند.

لوازم خانگی بوش

بخش لوازم خانگی بوش به شکل تخصصی از سال 1960 راه‌اندازی شد و در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات از انواع گاز، لباسشویی و جاروبرقی تا کولرهای گازی را شامل می‌شود. برخورداری از کیفیت بالا و ارائه خدمات پس از فروش ویژه از جمله ویژگی‌های بارز لوازم خانگی شرکت بوش است که توجه و رضایت مشتریان سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

ابزارهای برقی بوش

بخش ابزارآلات شرکت بوش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های این برند شناخته می‌شوند که امروزه در دو دسته کلی شامل محصولات آبی و سبز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند و شامل انواع دریل، بتن کن، چکش تخریب، فرز و مینی‌فرز، دمنده و مکنده، اره، محصولات شارژی، لوازم اندازه‌گیری دقیق، لیزر، تجهیزات بُرش حرفه‌ای، ابزار باغبانی، ابزارهای مکانیکی و دستی، محصولات بادی، تراشکاری و فلزکاری، رنگ‌کاری، اتصالات، تجهیزات ایمنی، ژنراتور، دستگاه جوش، سشوآر، جعبه ابزار و … هستند.

ابزارهای سبز این شرکت، بیشتر دارای مصارف خانگی و کارگاهی بوده و محصولات آبی به شکل اختصاصی برای کاربردهای صنعتی و فعالیت‌های مداوم طراحی شده‌اند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل