مشارکت شرکت بوش با Tampa Bay Rays و Tampa Bay Rowdies

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
مشارکت شرکت بوش با Tampa Bay Rays و Tampa Bay Rowdies
Ad image

حرکت هوشمندانه برای افزایش فعالیت در بازار آمریکای شمالی (مشارکت شرکت بوش با Tampa Bay Rays و Tampa Bay Rowdies)

به گزارش مجله کیف ابزار، بخش ابزارهای برقی شرکت بوش از انعقاد دو سند همکاری جدید با تیم بیسبال Tampa Bay Rays و تیم فوتبال Tampa Bay Rowdies در زمینه تامین تجهیزات موردنیاز و استفاده از حق پخش تبلیغات مربوط به ابزارهای برقی، لوازم جانبی و ابزارهای اندازه‌گیری این شرکت در بازی‌های این دو تیم خبر داد.

با شروع فصل جدید مسابقات و بازگشایی استادیوم‌ها، تعداد زیادی از تماشاچیان و علاقمندان تیم‌های ورزشی روانه استادیوم‌ها خواهند شد اما در این میان، استادیوم‌های Tropicana Field و Al Lang شاهد تغییرات خاصی در بخش تبلیغات محیطی خواهند بود و نمایش لوگوی شرکت بوش در نمایشگرهای این دو استادیوم، حاکی از همکاری این دو تیم ورزشی با یکی از بزرگترین برندهای صنعتی دنیا خواهد بود.

آنتونی ریولز، نایب رئیس همکاری‌های سازمانی در استادیوم Tampa Bay Rays اعلام کرد که “بر اساس شعار شرکت بوش مبنی بر “آنچه کارگران سختکوش سزاوار آن هستند” هر دو تیم Rays و Rowdies در این موضوع اتفاق نظر دارند تا کلیه تجهیزات و خدمات لازم را با حداکثر درجه کیفی در اختیار پیمانکاران خود قرار بدهند.

این تجهیزات و خدمات ممکن است شامل ابزارهای محل کار یا لوازم موردنیاز برای سپری کردن یک شب آرامبخش در محیط استادیوم باشد.” وی همچنین اضافه کرد که “باعث خوشحالی ماست که فصل جدید مسابقات را در کنار ابزارهای برقی بوش آغاز می‌کنیم و هر روز به دنبال ایجاد یک تجربه خاص و هیجان‌انگیز برای طرفداران خود هستیم.”

خلیج Tampa در ایالت فلوریدا به عنوان یکی از قطب‌های اصلی ساخت‌وساز و تجارت در این منطقه محسوب می‌شود و شرکت بوش با ایجاد همکاری با دو تیم پرآوازه فوتبال و بیسبال این منطقه به دنبال ایجاد تبلیغات موثر و جلب توجه ساکنین این ناحیه است.

ساکنین این منطقه معمولا در زمینه فعالیت‌های ساختمانی و صنایع تجاری در حال فعالیت هستند و پس از یک روز کاری سخت برای تشویق تیم مورد علاقه خود راهی استادیوم‌ها می‌شوند و این همان جایی است که شرکت بوش می‌‎تواند تبلیغات موثری را در میان جامعه هدف خود ارائه کند.

شانون بلیکلی، نایب رئیس بخش بازاریابی و فضای مجازی شرکت بوش در صحبت‌های خود اظهار کرد که “ما به دنبال ایجاد ارتباطات سازنده با افراد شاغل در زمینه ساختمان‌سازی و فعالان عرصه تجارت هستیم که این ارتباط ممکن است از طریق تماشای تلویزیون یا حضور در استادیوم‌ها فراهم شود. ما از همکاری با دو تیم Rays و Rowdies بسیار خرسندیم و در سال جدید همراه با هواداران، در کنار این دو تیم خواهیم بود.”

معرفی شرکت ابزار رابرت بوش

شرکت ابزار رابرت بوش به عنوان شاخه اصلی ابزارهای برقی بوش در آمریکای شمالی در ژانویه سال 2003 با ادغام بخش ابزارهای برقی و لوازم جانبی منطقه آمریکای شمالی فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت بوش به عنوان یک تولیدکننده پیشرو و با بیش از 100 سال تجربه ارزشمند، به عنوان نماد بارزی از مهندسی پیشرفته شناخته می‌شود. همکاران بوش در سراسر آمریکای شمالی دارای میراث ارزشمندی از کلاس جهانی در زمینه طراحی، تولید و فروش ابزارهای برقی و لوازم جانبی این شرکت بزرگ هستند.

برند بوش در آمریکای شمالی

شروع فعالیت شرکت بوش در قاره آمریکای شمالی به سال 1906 باز می‌گردد و در حال حاضر این شرکت دارای 37000 نیروی فعال در 100 نقطه از این منطقه است. بر اساس ارقام اولیه در سال 2022 میزان فروش قطعی این شرکت در کشورهای ایالات متحده، کانادا و مکزیک بالغ بر 15 میلیارد دلار بوده است.

معرفی تیم Tampa Bay Rays

هدف اصلی تیم بیسبال Tampa Bay Rays انرژی بخشیدن و ایجاد شور و شوق در جامعه از طریق ورزش جذاب بیسبال است. این سازمان همواره متعهد به ایجاد پیوند اجتماعی قوی از طریق همکاری‌های سودمند و کمک‌های خیریه بوده و با افتخار از سال 1998 به عنوان نماینده لیگ برتر بیسبال فعالیت داشته است.

معرفی تیم Tampa Bay Rowdies

تیم فوتبال Tampa Bay Rowdies یکی از تیم‌های لیگ قهرمانی USL آمریکاست. این تیم بازی‌های خانگی خود را در استادیوم Al Lang در مرکز شهر سن پترزبورگ در ایالت فلوریدا انجام می‌دهد. این تیم در سال 1974 تأسیس شد و از سال 1975 تا 1993 در لیگ اصلی فوتبال آمریکای شمالی و لیگ‌های مختلف بازی کرده است. پس از یک وقفه چندساله، این تیم دوباره احیا شد و مجددا در سال 2010 فعالیت ورزشی خود را آغاز کرد.

این تیم دو عنوان قهرمانی لیگ، یکی در فصل افتتاحیه 1975 و دیگری در سال 2012 را در کارنامه خود دارد. تیم Tampa Bay Rowdies از زمان پیوستن به مسابقات قهرمانی USL در سال 2017 تاکنون دو عنوان قهرمانی کنفرانس شرق را نیز به دست آورده است.

Ad image
تگ:
منبع:prnewswire
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل