عرضه سری جدید جعبه ابزارهای V-Series کمپانی Craftsman

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
عرضه سری جدید جعبه ابزارهای V-Series کمپانی Craftsman
Ad image

جعبه ابزارهای V-Series کمپانی Craftsman، مقاوم و حرفه ای

به گزارش رادیو ابزار، شرکت بزرگ Craftsman از عرضه نسل جدید جعبه ابزارهای فلزی خانواده سری V خبر داد. این محصولات با شعار “برای حرفه‌ای‌ها” و توسط کشور آمریکا ساخته شده است.

جعبه ابزارهای جدید سری V همانند سایر محصولات عرضه شده از سال 2021 به شکل اختصاصی برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

محصولات جدید در سه سایز مختلف شامل یک میزکار 63 اینچی مخصوص جابجایی در کارگاه‌ها و فعالیت‌های صنعتی و دو نمونه صندوقی و کابینتی سیار با سایزهای 41 و 52 اینچ عرضه خواهند شد.

هدف کمپانی Craftsman از تولید محصولات سری V

هدف کمپانی Craftsman از تولید محصولات سری V

کلی دومینو، مدیر محصولات گروه استنلی بلک اند دکر در اظهارات خود عنوان کرد که “ما در طراحی محصولات سری V به دنبال ساخت جعبه ابزارهای باکیفیت برای افراد حرفه‌ای هستیم تا آنها بتوانند فعالیت‌های خود را با راحتی بیشتری انجام بدهند. در ساخت این محصولات همه موارد لازم از فضای بزرگ تا موارد ایمنی و سیستم برق‌رسانی داخلی و استفاده از سیستم تعلیق در بخش چرخ‌ها در نظر گرفته شده است.”

ویژگی‌های جعبه ابزارهای جدید سری V

ویژگی‌های جعبه ابزارهای جدید سری V

اولین محصول جدید از جعبه ابزارهای خانواده سری V یک میزکار 63 اینچی (طول محصول) است که با نام تجاری CMSTVS6311BK شناخته می‌شود و به شکل اختصاصی برای ارائه یک دستیار همه‌کاره به مکانیک‌های حرفه‌ای طراحی شده است.

این محصول دارای 11 کشوی سرتاسری همراه با ریل‌های آرام‌بند است که ظرفیت وزنی 9 کشو در حدود 68 کیلوگرم و ظرفیت وزنی 2 کشوی دیگر در حدود 91 کیلوگرم خواهد بود.

نمای کنار جعبه ابزار حرفه ای CMSTVS6311BK

کشوی فوقانی این محصول به وسیله ریل‌های کشویی دوبل مهار شده است و امکان تحمل وزن تا مقادیر 91 کیلوگرم را دارد.

همچنین کشوی عمیق موجود در قسمت پایین این جعبه ابزار نیز به ریل‌های کشویی دوبل مجهز شده و با قابلیت تحمل وزن بالا، به شکل ویژه برای نگهداری تجهیزات و حمل ابزارهای بزرگ و حجیم مانند ابزارهای برقی کاربرد دارد.

کشوی عمیق میزکار Craftsman مدل CMSTVS6311BK

سطح رویه این محصول نیز توسط تخته‌چوب مقاوم قصابی با ضخامت 2/3 اینچ (1.7 سانتی‌متر) پوشیده شده است.

سطح چوبی میزکار Craftsman مدل CMSTVS6311BK

حمل این میزکار حرفه‌ای به وسیله 4 چرخ لاستیکی با ابعاد 15.2 سانتی‌متر در 5 سانتی‌متر انجام می‌شود که هریک از آنها به یک سیستم تعلیق پیشرفته مجهز هستند؛ قابلیتی که معمولا در محصولات رده کارگاهی دیده نمی‌شود. استفاده از سیستم تعلیق باعث حرکت بهتر جعبه ابزار بر روی سطوح مختلف می‌شود و از وارد شدن ضربه به ابزارها به ویژه در حین جابجایی بر روی سطوح ناهموار جلوگیری می‌کند.

چرخ ها و سیستم تعلیق محصولات جدید Craftsman

این جعبه ابزار قابلیت حمل لوازم گوناگون با مجموع ظرفیت 1360 کیلوگرم را دارد.

همچنین دارای سیستم برق داخلی بوده و 6 پریز برق شهری و 2 خروجی USB را برای شارژ تجهیزات مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بخش‌های مختلف این جعبه ابزار به وسیله کلیدهای لوله‌ای قفل می‌شوند و امنیت بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

لوگوی شرکت Craftsman در قسمتی سینی محصولات سری V

لوگوی Craftsman نیز به صورت برجسته در بخش‌های مختلف این محصول به چشم می‌خورد.

معرفی جعبه ابزارهای جدید خانواده سری V

معرفی جعبه ابزارهای جدید خانواده سری V

  • میزکار 63 اینچی CMSTVS6311BK
  • صندوق 41 اینچی CMSTVS4108BK
  • کابینت سیار 41 اینچی CMSTVS4111BK
  • صندوق 52 اینچی CMSTVS5210BK
  • کابینت سیار 52 اینچی CMSTVS5212BK

در حال حاضر میزکار 63 اینچی CMSTVS6311BK توسط کمپانی Craftsman به بازار عرضه شده است و محصولات 41 و 52 اینچی نیز در پاییز 2023 روانه بازار خواهند شد.

بررسی دقیق‌تر محصولات خانواده V-Series

بررسی دقیق‌تر محصولات خانواده V-Series

جعبه ابزارهای فلزی خانواده سری V در مقایسه با محصولات سری S2000 دارای مزایای قابل توجهی هستند که از میان آنها می‌توان به ارائه عمق بیشتر در بخش کشوها (تا 21 اینچ) و افزایش ظرفیت وزنی آنها (68 و 91 کیلوگرم در مقایسه با 45 کیلوگرم) اشاره کرد.

محصولات خانواده سری V دارای ساختار خطی یا کشویی بوده و در طراحی آنها از ورقه‌های فولادی شماره 16 و 18 (ضخامت 1.6 و 1.8 میلی‌متر) برای پوشش دیواره‌ها و از ورقه‌های فولادی سایز 14 (ضخامت 1.4 میلی‌متر) برای ساخت بخش‌های داخلی استفاده شده است.

این محصولات به صورت مونتاژ کامل در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند تا مشکلی از بابت نصب کشوها و چرخ‌ها وجود نداشته باشد.

طبق اظهارات مقامات شرکت Craftsman کلیه جعبه ابزارهای سری V به چرخ‌ها و ریل‌های رده صنعتی مجهز هستند و از نظر فضا و ظرفیت حمل ابزارهای مختلف به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شوند.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل