عرضه نسل دوم میخکوب های شارژی M18 Fuel میلواکی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
عرضه نسل دوم میخکوب های شارژی M18 Fuel میلواکی
Ad image

میخکوب شارژی با قابلیت میخکوب‌های بادی (نسل دوم میخکوب های شارژی M18 Fuel میلواکی)

به گزارش رایو ابزار، شرکت میلواکی به زودی میخکوب شارژی M18 Fuel مدل 3020 را روانه بازار خواهد کرد. این میخکوب از نوع عمودی و مناسب برای استفاده از میخ‌های شماره 16 است. پیش از این محصول، میخکوب‌های مورب شماره 15 و 16 از خانواده M18 Fuel در اوایل سرال 2022 روانه بازار شده بودند.

بر اساس توضیحات ارائه شده توسط شرکت میلواکی، این محصول دارای طراحی کاملا جدیدی است که قدرت، عملکرد و سرعت فوق‌العاده‌ای را در اختیار نجارها و افراد فعال در زمینه پروژه‌های تعمیر و بازسازی قرار می‌دهد. البته باید در نظر داشت که این محصول، اولین میخکوب شارژی عمودی شماره 16 میلواکی نیست و مدل 2741 این شرکت در سال 2016 روانه بازار شده است.

بر اساس شواهد و تبلیغات انجام شده، میخکوب جدید M18 Fuel دارای زمان تاخیر نزدیک به صفر (0.05 ثانیه) است یعنی هیچگونه تاخیری میان فشار دادن کلید و پرتاب میخ وجود ندارد؛ به عبارت دیگر این محصول قابلیت خاص میخکوب‌های بادی را در ابعادی بسیار کوچک و بدون نیاز به حمل کمپرسورهای حجیم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این محصول نیز مانند سایر میخکوب‌های شارژی سری M18 Fuel برای فعالیت خود نیازی به استفاده از کپسول یا کارتریج گاز ندارد و به این ترتیب فرآیندهای مربوط به تعمیر و نگهداری آن به حداقل ممکن می‌رسد.

از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به فنر بادی نیتروژنی، قابلیت تنظیم عمق بدون نیاز به ابزار جانبی، حالت میخکوب متوالی و تکی، چراغ قوه، ضامن مخصوص پاک کردن گیره، عدم فعالیت در زمان خالی بودن خشاب، قلاب آویز قابل تنظیم و سری یدکی موجود در بخش خشاب دستگاه اشاره کرد. این میخکوب شارژی امکان استفاده از میخ‌های عمودی شماره 16 از سایز 1 تا 2.5 اینچ را دارد.

ویژگی‌های اصلی میخکوب شارژی M18 Fuel مدل 3020

سازگار با میخ‌های عمودی شماره 16
امکان استفاده از میخ‌های با طول 1 تا 2.5 اینچ
موتور براشلس
چراغ قوه
خشاب با ظرفیت 110 عدد میخ
ابعاد 32.7 × 29.7 × 12.7 سانتی‌متر
وزن 2.8 کیلوگرم

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل