معرفی 10 ابزار ناشناخته شرکت میلواکی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی 10 ابزار ناشناخته شرکت میلواکی
Ad image

معرفی 10 ابزار ناشناخته شرکت میلواکی، ابزارهایی که شاید تا به امروز از وجود آن‌ها بی خبر بودید!

به گزارش مجله کیف ابزار، در بحث ابزارهای برقی، شرکت میلواکی از آن دسته برندهایی است که با نوآوری‌های خاص و کیفیت متمایز محصولات خود شناخته می‌شود. بدون شک بسیاری از افراد با محصولات پرکاربرد این شرکت مانند دریل‌ها و پیچ‌گوشتی‌های شارژی آشنا هستند اما برخی از ابزارهای خاص این شرکت در سایه محبوبیت این نمونه‌های معروف قرار گرفته و توجه چندانی به آنها نمی‌شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با 10 مورد از ابزارهای ناشناخته و خاص این برند بزرگ آشنا کنیم.

 

 

پیچ‌گوشتی شارژی M4 مدل 20-2101

1- پیچ‌گوشتی شارژی M4 مدل 20-2101

اولین محصول موردنظر ما یک پیچ‌گوشتی شارژی دوست‌داشتنی و کوچک به نام M4 است که حدود یک دهه از تولید و عرضه آن می‌گذرد. نکته جالب در خصوص پیچ‌گوشتی شارژی M4 آن است که شرکت میلواکی در زمان معرفی این محصول به دنبال تولید مجموعه‌ای از ابزارهای شارژی مختلف با استفاده از یک نوع باتری بود؛ اما با معرفی باتری‌های خانواده RedLithium USB این پروژه از دایره توجهات خارج شد و پیچ‌گوشتی M4 آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت.

 

 

پمپ خلا شارژی M18 مدل 21-2941

2- پمپ خلا شارژی M18 مدل 21-2941

با اینکه مدت زیادی از عرضه این محصول نمی‌گذرد اما به طور کلی پمپ‌های خلا به شکل ویژه در صنایع مرتبط با سیستم‌های تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی نکته جالب اینجاست که این محصول و قابلیت‌های خاص آن، توجه افراد بسیاری زیادی را در محیط اینستاگرام به خود جلب کرده و آن را به چیزی فراتر از یک پمپ خلا تبدیل کرده است. پس اگر به دنبال یک پمپ خلا منحصربفرد و همه‌چیز تمام هستید، می‌توانید بر روی قابلیت‌های خاص این محصول حساب کنید.

 

 

میخکوب مچی و شارژی M12 مدل 20-2458

3- میخکوب مچی و شارژی M12 مدل 20-2458

با اینکه انواع میخکوب‌های قاب‌بندی و براد از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردار هستند اما میخکوب مچی M12 یکی از اولین میخکوب‌های شارژی شرکت میلواکی است که سال‌های زیادی از زمان معرفی و عرضه آن می‌گذرد. با اینکه این محصول توانایی رقابت با انواع میخکوب‌های رایج در بازار را ندارد اما ابعاد کوچک و کارآیی عالی آن، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند و البته نباید از یاد ببریم که این محصول، مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد.

 

 

مبدل و کیت کنترل از راه دور برای سیستم‌های مکنده گرد و غبار مدل 20-0950

4- مبدل و کیت کنترل از راه دور برای سیستم‌های مکنده گرد و غبار مدل 20-0950

این محصول یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای محیطهای دارای گرد و غبار مانند کارگاه‌های نجاری و کابینت‌سازی است که با کنترل بیسیم سیستم‌های مکنده و تهویه، علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر، از فعالیت مداوم آنها جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آنها می‌شود. استفاده از این محصول بسیار آسان است و برای این کار کافی‌ست تا دستگاه تهویه یا مکنده موردنظر را به بخش مبدل متصل کرده و با استفاده از ریموت و قابلیت کنترل از راه دور، ضمن مدیریت مصرف انرژی از داشتن یک محیط پاک و سالم لذت ببرید.

 

 

اره عمودبر شارژی M12 مدل 20-2445

5- اره عمودبر شارژی M12 مدل 20-2445

این محصول یکی از خاص‌ترین و قدرتمندترین اره‌های عمودبر موجود در بازار است که به دلیل برخورداری از دسته تپانچه‌ای، ظاهر متفاوتی نسبت به محصولات دیگر دارد. اره عمودبر M12 علیرغم ابعاد کوچک خود از قدرت بُرش بسیار بالایی برخوردار بوده و ویژگی‌های خاص این محصول، ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را برای آن به وجود می‌آورد. شاید وقت آن رسیده که شرکت میلواکی این محصول را با یک نمونه جدید از خانواده M12 FUEL بروزرسانی کند.

 

 

 

هیتر هیبریدی M18 مدل 20-0801

6- هیتر هیبریدی M18 مدل 20-0801

معرفی هیتر در فصل تابستان آن هم از سوی شرکت میلواکی تا حدودی غیرعادی به نظر می‌رسد. اما در کمال تعجب باید گفت که هیتر M18 با برخورداری از حداکثر قدرت گرمایش 20.5 کیلووات برای گرم کردن سوله‌های کوچک یا مغازه‌های نسبتا بزرگ طراحی شده و برای این کار از سوخت پروپان و یک باتری 5 آمپرساعتی استفاده می‌کند و با آغاز فصل سرما می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 

 

پیچ‌گوشتی شارژی M12 مخصوص بَست مدل 22-2455

7- پیچ‌گوشتی شارژی M12 مخصوص بَست مدل 22-2455

این پیچ‌گوشتی شاید گزینه مناسبی برای باز و بسته کردن پیچ نباشد اما در کار تخصصی خود یعنی باز و بسته کردن بَست‌ها یک استاد تمام‌عیار است که با قابلیت تنظیم گشتاور و برخورداری از ابعاد کوچک، گزینه ایده‌آلی برای استفاده در مشاغل مرتبط با لوله‌کشی و تاسیسات به حساب می‌آید.

 

 

مبدل 90درجه دریل با خاصیت چرخشی-ضربه‌ای

8- مبدل 90درجه دریل با خاصیت چرخشی-ضربه‌ای

این مبدل یکی از ابزارهای بسیار مفید برای کامل کردن کیت‌های دریل و پیچ‌گوشتی برندهای مختلف است و کاربرد ویژه‌ای برای دسترسی سریع و آسان به نقاط کور و فضاهای محدود دارد.

 

 

محفظه گردگیر دریل مدل 3235-03-48

9- محفظه گردگیر دریل مدل 3235-03-48

این محفظه یک ابزار کاربردی و دارای تاییدیه از اداره ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (OSHA) است که امکان جمع‌آوری ذرات گرد و غبار بدون استفاده از مکنده را فراهم می‌کند. این محصول به شکل ویژه از آلودگی محیط جلوگیری می‌کند و یک گزینه عالی برای حفر سوراخ در محیطهای حساس محسوب می‌شود.

 

 

هویه شارژی M12 مدل 20-2488

10- هویه شارژی M12 مدل 20-2488

آخرین محصول از لیست 10گانه ما مربوط به یک هویه سیار است که با استفاده از باتری‌های شارژِی M12 و با زمان گرم شدن 18 ثانیه می‌تواند راه‌حل فوق‌العاده‌ای برای لحیم‌کاری در نقاط خاص باشد.

 

 

شاید با بررسی 10 محصول بالا متوجه شده باشید که برند میلواکی از جمله شرکت‌هایی است که کوچک‌ترین نیازها و خواسته‌ها را در نظر می‌گیرد و محصولاتی فراتر از نیازهای معمول را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هر روز با تولید یک محصول خاص، مشتریان و علاقمندان خود را شگفت‌زده می‌کند. با اینکه این 10 ابزار، محصولات متعارفی برای استفاده در فعالیت‌های روزمره نیستند اما وجود آنها در برخی از مواقع می‌تواند تنها راه‌حل یک مشکل خاص باشد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل