معرفی برند رابین

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند رابین
Ad image

معرفی برند رابین، تعادل میان کیفیت و قیمت

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت رابین یک برند کاملا چینی است که سال‌های زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد. این شرکت در قطب صنعتی کشور چین یعنی شهر شنژن قرار دارد. اما وجه تمایز محصولات این برند با سایر برندهای موجود در بازار به ارزش خرید بالای محصولات این شرکت مربوط می‌شود.

به عبارت بهتر با اینکه نمی‌توان کیفیت محصولات رابین را با محصولات برندهایی مانند بوش، دیوالت و رونیکس مقایسه کرد اما ترکیب قیمت و کیفیت کالاهای این برند بگونه‌ای است که توجه افراد را به خود جلب می‌کنند. در واقع با هزینه یک ابزار از برندهای معتبر می‌توانید چند ابزار از برند رابین خریداری کنید.

به طور کلی تمرکز برند رابین بر روی بازار محصولات رده متوسط قرار دارد و البته با توجه به نظرات و بازخورد مشتریان می‌توان نتیجه گرفت که برخی از محصولات این شرکت توانایی رقابت با محصولات رده بالا را نیز دارند.

رابین یعنی تعادل میان کیفیت و قیمت

در حال حاضر دامنه فعالیت و عرضه محصولات شرکت رابین محدود به برخی از کشورهای آسیایی از جمله ایران است که به دلیل برخورداری از نیروی کار فعال، بازار گسترده و نیاز به ابزارآلات متنوع، برند رابین تولز به یکی از نام‌های آشنا در میان مصرف‌کنندگان ایرانی تبدیل شده است.

به طور کلی محصولات شرکت رابین بیشتر برای کاربری خانگی و و روزمره و مصارف کارگاهی مناسب هستند و این همان جامعه هدفی است که شرکت رابین به خوبی آن را شناسایی کرده و سبد محصولات خود را به شکل ویژه برای رفع نیازهای این دسته از مشتریان ارائه داده است.

محصولات تولیدشده توسط شرکت Rabin شامل مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای دستی و برقی می‌شود. از محصولات متنوع این برند می‌توان به مینی‌فرزها، دریل‌های چکشی، دریل‌های بتن‌کن، انواع دریل شارژی، پیستوله‌های رنگ‌پاش، سشوآرهای صنعتی، اره‌های عمودبُر، اره زنجیری و دیگر ابزارهای اساسی برای انجام فعالیت‌های مختلف اشاره کرد.

معرفی برخی از بهترین محصولات شرکت رابین تولز

از جمله ابزارهای بسیار معروف شرکت رابین در ایران می‌توان به دریل چکشی مدل R1015، مینی فرز مدل R3016، پیستوله برقی مدل R5030 و مینی فرز دسته بلند مدل R3006 اشاره کرد که با استفاده از قطعات باکیفیت و ارائه قیمت بسیار مناسب، سهم قابل توجهی از بازار ابزارهای بخش خانگی و کارگاهی را به خود اختصاص داده‌اند.

مینی فرز دسته بلند رابین مدل R3006

این مینی فرز دارای یک موتور قدرتمند 1050 وات با سرعت 9700 دور در دقیقه است. این محصول 2 کیلوگرم وزن دارد و علاوه بر قیمت فوق‌العاده، امکان استفاده از صفحات 125 میلی‌متری را همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت رابین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دریل چکشی رابین مدل R1015

این دریل چکشی با استفاده از یک موتور قدرتمند 650 وات، قابلیت چرخش با حداکثر سرعت 2800 دور در دقیقه را فراهم می‌کند و دارای کلید گازی دیمردار، سوئیچ چپ‌گرد و راست‌گرد، قابلیت دریل چکشی، سه‌نظام آچارخور 13 میلی‌متری و وزن 1.7 کیلوگرم است. همچنین نمونه جدیدتری از این محصول نیز همراه با سه‌نظام اتوماتیک توسط شرکت رابین عرضه شده است.

پیستوله برقی رنگ پاش رابین مدل R5030

پیستوله برقی رنگ پاش رابین مدل R5030

این پیستوله برقی نسبت به محصولات مشابه خود دارای قیمت بسیار مناسبی است. در این محصول از یک موتور 800 وات استفاده شده که با استفاده از تکنولوژی HVLP و مخزن 800 میلی‌لیتری، قابلیت رنگ‌پاشی سریع و یکنواختی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ابزارآلات رابین یعنی قیمت عالی با گارانتی معتبر

یکی از ویژگی‌های بارز و نقاط قوت محصولات رابین به ارائه خدمات گارانتی و پاسخگویی عالی به مشتریان مربوط می‌شود. در حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها از ارائه خدمات گارانتی به برخی از محصولات خود مانند مینی‌فرزها خودداری می‌کنند اما شرکت رابین برای این دسته از محصولات خود نیز شرایط گارانتی 12 ماهه را در نظر گرفته است که اقدامی قابل توجه و بسیار ارزشمند به حساب می‌آید و خیال کاربران را از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت راحت می‌کند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل