نگاهی به اولین برف روب کمپانی دیوالت، برف روب شارژی DCSNP2142

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
نگاهی به اولین برف روب کمپانی دیوالت، برف روب شارژی DCSNP2142
Ad image

اولین دستگاه برف روب شارژی دیوالت با تکنولوژی FlexVolt، برف روب شارژی DCSNP2142

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت دیوالت از اولین جاروبرفی یا برف روب شارژی خود با نام DCSNP2142 رونمایی کرد. این دستگاه دارای یک موتور براشلس و جاروی مارپیچ تک‌مرحله‌ای با عرض موثر 21 و قطر 7 اینچ است.

از دیگر قابلیت‌های این برف روب شارژی می‌توان به قابلیت پاکسازی برف خیس، دو عدد چراغ قوه LED، امکان کنترل الکتریکی ناودان خروجی در دو جهت مختلف، سوئیچ استارت دکمه‌ای، حالت ECO برای افزایش طول عمر باتری، حالت Boost برای پاکسازی سریع، چرخ‌های 9 اینچی و دسته تاشو برای سهولت در حمل و نگهداری دستگاه اشاره کرد. کلیدهای کنترلی خروجی ناودان بر روی دسته محصول و تحت کنترل کامل اپراتور قرار دارند.

اولین دستگاه برف روب شارژی دیوالت با تکنولوژی FlexVolt

استفاده از این برف روب در سه حالت مختلف شامل حداکثر قدرت، متعادل و حالت ECO امکانپذیر است و به کاربر اجازه می‌دهد تا بهترین گزینه را برای ایجاد حداکثر قدرت پاکسازی، عملکرد متعادل یا افزایش طول عمر باتری انتخاب کند. این برف روب شارژی در صورت استفاده از حالت بیشینه قدرت می‌تواند برف را تا فاصله 40 فوتی (بیش از 12 متر) به سمت بیرون پرتاب کند.

طبق ادعای شرکت دیوالت، این برف روب شارژی در هربار شارژ کامل و با استفاده از دو عدد باتری 12 آمپرساعت DCB612 از سری FlexVolt می‌تواند تا 16 عدد فضای پارک با ابعاد 5.5 در 2.7 متر با عمق برق 7.6 تا 12.7 سانتی‌متر را به راحتی پاکسازی کند. البته باید توجه داشت که حجم و دامنه پرتاب برف و مدت زمان کارکرد دستگاه به شکل مستقیم با عوامل محیطی در ارتباط خواهد بود.

این برف روب شارژی همراه با دو عدد باتری 4 آمپرساعت (20 ولت با حداکثر ظرفیت معادل 12 آمپرساعت) و دو عدد شارژر تک-پورت DCB1104 در سپتامبر 2023 عرضه خواهد شد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل