معرفی برند توسن

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند توسن
Ad image

معرفی برند توسن، برند داخلی با سابقه و کیفیت درخشان

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت توسن، فعالیت خود را از سال 1382 به عنوان یکی از برندهای فعال و معتبر داخلی در زمینه تولید و عرضه ابزارهای خانگی و صنعتی آغاز کرده است. در حال حاضر این شرکت با مدیریت آقای حمیدرضا تیغ‌بند به یکی از برندهای بزرگ و شناخته‌شده در بازار داخلی و حتی کشورهای خارجی تبدیل شده است و سبد تولیدات این شرکت از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

این شرکت همواره بر کیفیت محصولات و حس خوب مشتریان‌ خود تاکید داشته و با ارائه محصولات منطبق با استانداردهای بین‌المللی، تا حد زیادی در دستیابی به این هدف موفق بوده است.

امروزه انتخاب و استفاده از ابزارآلات شرکت توسن به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران خانگی و به ویژه صنعت‌گران و استادکاران حوزه‌های مختلف تبدیل شده که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت و کارآیی بالای محصولات این شرکت است. در واقع شرکت توسن و برخی دیگر از برندهای ایرانی به خوبی نقش خود را در تامین نیازهای داخلی ایفا کرده و با ارائه محصولات متنوع توانسته‌اند تا کمبودهای بازار ابزارآلات را تا حد زیادی برطرف کنند.

آیا محصولات شرکت توسن در ایران تولید می‌شوند؟

آیا محصولات شرکت توسن در ایران تولید می‌شوند؟

ابزارهای برقی این شرکت در کشور چین و ابزارهای دستی توسن نیز در کشور تایوان و ایران تولید می‌شوند و کالاهای خارجی پس از ورود به کشور توسط بخش کنترل کیفیت توسن مورد ارزیابی کامل قرار می‌گیرند و باید گفت که محصولات این شرکت از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار بوده و توانایی رقابت با بسیاری از نمونه‌های خارجی را دارند.

قیمت و کیفیت ابزارآلات توسن

با اینکه کیفیت محصولات توسن در حد و اندازه برندهای مطرح و معتبر جهانی نیست اما قیمت عالی و خدمات پس از فروش این شرکت، ارزش خرید محصولات توسن را به شکل قابل توجهی افزایش داده و همین موضوع باعث تمایل بیشتر کاربران به خرید محصولات این شرکت شده است. البته طبق ادعای بسیاری از کاربران، تفاوت خاصی از نظر کیفیت و عملکرد محصولات توسن نسبت به برندهای مطرح خارجی وجود ندارد.

طرح‌های خدماتی شرکت توسن

طرح‌های خدماتی شرکت توسن

شرکت توسن به منظور همکاری بیشتر و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان خود، مجموعه‌ای از خدمات متمایز و حرفه‌ای را در اختیار آنها قرار می‌دهد که از میان آنها می‌توان به طرح امداد ابزار، طرح دستگاه امانی و طرح کارت اشتراک اشاره کرد. در حال حاضر حدود 120 نمیانده فعال در 30 استان کشور آماده پاسخگویی و ارائه خدمات سریع، مطمئن و ارزان به مصرف‌کنندگان محصولات توسن هستند.

طرح امداد ابزار

این طرح از سال 1390 در مجموعه توسن راه‌اندازی شده است و در حال حاضر خدمات این طرح در 8 شهر کشور به مشتریان ارائه می‌شود. در این طرح، نیازی به مراجعه مشتریان برای اعلام خرابی و استفاده از خدمات گارانتی وجود ندارد بلکه یک مامور متخصص به محل مشتری مراجعه کرده و در صورت امکان تعمیر در محل، دستگاه را به وی تحویل داده یا پس از انجام تعمیرات تخصصی در مجموعه توسن، برای مشتری ارسال می‌شود.

طرح دستگاه امانی

این طرح نیز از سال 1390 و به عنوان یک مکمل عالی برای طرح امداد ابزار شروع به کار کرد. اساس کار این طرح به این شکل است که در زمان خرابی دستگاه و ارسال آن به مراکز تعمیرات تخصصی توسن و همچنین نیاز کاربر به استفاده از ابزارهای مختلف، در طول دوره تعمیر یک ابزار به صورت امانی در اختیار مشتری قرار گرفته تا در طول این بازه، اختلالی در فعالیت‌ها و تعهدات وی ایجاد نشود.

طرح کارت اشتراک

این پروژه از سال 1392 راه‌اندازه شده و در حال حاضر در دو شهر تهران و اصفهان در حال فعالیت است. در این طرح خدمات متنوعی در اختیار مشتریان و ابزارفروشان قرار می‌گیرد که در بخش مشتریان می‌توان به تخفیف هزینه تعمیرات، استفاده از خدمات امداد ابزار و دستگاه امانی و شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای اشاره کرد. همچنین برخورداری از هدایای ماهانه و سالانه و شرکت در قرعه‌کشی‌های ویژه نیز از جمله خدمات ارائه‌شده به فروشندگان ابزارآلات شرکت توسن است.

دسته‌بندی و تنوع ابزارآلات شرکت توسن

دسته‌بندی و تنوع ابزارآلات شرکت توسن

محصول شرکت توسن در 4 گروه مختلف شامل ابزارآلات برقی و شارژی توسن، ابزارآلات بادی توسن، ابزارآلات دستی توسن و یراق‌آلات توسن دسته‌بندی می‌شوند. در دسته ابزارهای برقی محصولاتی نظیر دریل، پیچ‌گوشتی، بتن‌کن، انواع اره، رنده، سشوآر، ابزار جوش، سنگ فرز، دمنده و مکنده، کارواش، اره برقی، علف‌زن، متر لیزری و غیره قرار دارند. از محصولات بادی این شرکت نیز می‌توان به منگنه‌کوب، میخکوب، آچار بوکس، کمپرسور هوا اشاره کرد.

ابزارهای دستی توسن نیز شامل طیف وسیعی از ابزارهای کاربردی نظیر انواع انبر، پیچ‌گوشتی، آچار، کیت‌های بوکس و آلن، قیچی و محصولات دیگر می‌شود. در بخش براق‌آلات و لوازم جانبی این شاهد محصولات متنوعی اعم از مته، سیم سیار، کیف ابزار، دستکش، چسب، صفحه بُرش، تیغه اره و غیره هستیم.

خدمت توسن پلاس چیست؟

برخی از ابزارآلات شرکت توسن تحت عنوان توسن پلاس به بازار عرضه می‌شوند که در خصوص آنها می‌توان اینطور توضیح داد که تمامی عیوب و کاستی‌های موجود در نمونه‌های گذشته در محصولات خانواده توسن پلاس رفع شده‌اند. همچنین مدت زمان گارانتی این محصولات نیز از 6 ماه به 12 افزایش پیدا کرده است که نشان‌دهنده اطمینان و کیفیت بالای آنهاست.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل