خرید برند استلیتو توسط میلواکی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
خرید برند استلیتو توسط میلواکی
Ad image

خرید برند استلیتو توسط میلواکی در سال 2007

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت استیلتو (Stiletto Tool) به شکل تخصصی در زمینه تولید انواع چکش‌های تیتانیومی و سایر ابزارهای ضربه‌ای فعالیت دارد. از جمله ابزارهای این شرکت می‌توان به چکش‌های سری TiBone III اشاره کرد که به شکل ویژه در انجام فعالیت‌های نجاری و ساخت انواع کلاف و قاب‌های چوبی کاربرد دارند. آخرین محصول این شرکت نیز مدل جدیدی از چکش‌های تیتانیومی خانواده TrimBone بوده که به منظور انجام فعالیت‌های ظریف‌کاری و پرداخت نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چکش های تیتانیومی شرکت استیلتو

از آنجایی‌که تاکنون هیچ تبلیغات و وابستگی خاصی میان برندهای میلواکی و استیلتو وجود نداشت، اطلاع از همکاری و افشای ارتباط این دو برند باعث ایجاد شگفتی در میان کاربران دنیای ابزارآلات شد.

با اینکه دسترسی به اخبار و اطلاعات مربوط به سال 2007 تا حدودی سخت و غیرممکن است اما متنی در صفحه نوآوری و توسعه محصولات سایت میلواکی وجود دارد که می‌تواند به ما در افشای این راز پنهان کمک کند.

در این صفحه اینطور بیان شده است که “شرکت میلواکی در راستای ماموریت خود برای تولید ابزارهای باکیفیت و بادوام، خط تولید ابزارهای دستی خود را در سال 2007 و با خرید شرکت ابزارآلات استیلتو به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ابزارهای دستی و چکش‌های تیتانیومی راه‌اندازی کرد.”

علیرغم بروزرسانی این بخش از سایت میلواکی، می‌توان صفحه اینترنتی حاوی متن فوق را از طریق آرشیو اینترنتی Wayback Machine مشاهده کرد.

شرکت بزرگ و پرآوازه میلواکی که خود به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی کمپانی هنگ‌کنگی صنایع تکترونیک (TTI) محسوب می‌شود، علاوه بر شرکت استیلتو، برندهای Empire Level و Imperial Blades را نیز به ترتیب در سال‌های 2014 و 2018 به مجموعه شاخه‌های تجاری خود اضافه کرده است.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل