ایرباد 21-2191 میلواکی با قابلیت کاهش نویز و اشراف به صدای محیط

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
ایرباد 21-2191 میلواکی با قابلیت کاهش نویز و اشراف به صدای محیط
Ad image

ایرباد 21-2191 میلواکی، راهکاری عالی برای کار در محیطهای شلوغ

ایرباد جدید میلواکی، راهکاری عالی برای کار در محیطهای شلوغ

به گزارش مجله کیف ابزار، ایرباد جدید میلواکی مدل 21-2191 یکی از محصولات خانواده RedLithium USB است که با استفاده از تکنولوژی بلوتوث به عنوان یک ایرباد بیسیم ایده‌آل برای استفاده در محیطهای کاری شلوغ و سایت‌های پر سر و صدا محسوب می‌شود.

از جمله ویژگی‌های برجسته این محصول می‌توان به قابلیت اشراف به فعالیت‌های محیط پیرامون اشاره کرد. در این تکنولوژی پیشرفته، کلیه اصوات و نویزهای محیط اطراف کاربر، توسط سنسورهای پیشرفته، دریافت و تجزیه می‌شوند و طول موج‌های با دامنه بسیار زیاد و به عبارت بهتر صداهای آزاردهنده محیط، دچار افت دامنه شده و به شکل یک صدای استاندارد در اختیار کاربر قرار می‌گیرند تا کاربر بتواند وضعیت و اتفاقات محیط پیرامون خود را تحت کنترل داشته باشد.

شرکت میلواکی این ایرباد را همراه با سری‌های سیلیکونی و اسفنجی روانه بازار کرده است که با حذف و کاهش نویزهای مزاحم، باعث راحتی کاربر در حین کار در محیطهای شلوغ می‌شوند. میزان کاهش و حذف نویز (NRR) برای سری‌های سیلیکونی در حدود 22dB و برای سری‌های فومی در حدود 25dB خواهد بود.

کیس شارژ و نگهدارنده ایرباد میلواکی مدل 21-2191

این ایرباد همراه با یک کیس بسیار زیبا به فروش می‌رسد که در داخل آن مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های کاربردی برای استفاده از قابلیت‌های ایرباد به صورت شماتیک نمایش داده شده است. همچنین این کیس دارای فضای کافی برای حمل سری‌های سیلکونی و اسفنجی است و کلیه لوازم جانبی محصول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

باتری رد لیتیوم ایرباد میلواکی مدل 21-2191

کیس نگهدارنده این ایرباد دارای یک باتری قلمی 3 آمپرساعت از خانواده RedLithium USB است که برای شارژ آن می‌توان از پورت USB-C تعبیه شده بر روی کیس و کابل USB-A به USB-C موجود در بسته‌بندی محصول استفاده کرد. نکته جالب اینکه، امکان خارج کردن باتری و تعویض آن نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

با هر بار شارژ کامل گوشی‌های این ایرباد می‌توان به مدت 10 ساعت از آنها استفاده کرد. همچنین میزان شارژ موجود در کیس نگهدارنده این محصول نیز توانایی 7 بار شارژ کامل گوشی‌ها و مجموعا 70 ساعت استفاده مداوم از آنها را فراهم می‌کند.

راهنمای مقدار شارژ باقیمانده در ایرباد میلواکی مدل 21-2191

در مجموع می‌توان این ایرباد را به عنوان یک محصول پرتابل در نظر گرفت اما باید توجه داشت که کیس نگهدارنده این محصول در مقایسه با نمونه‌های لوکس و متداول تا حدودی بزرگتر است. بر روی کیس شارژ و گوشی‌های این ایرباد از سه نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری استفاده شده که از طریق آنها می‌توان مقدار تقریبی شارژ باقیمانده را مشاهده کرد.

توانایی ایرباد میلواکی مدل 21-2191 در حذف نویز محیط

شرکت میلواکی این محصول بیسیم را به شکل اختصاصی برای فعالیت در محیطهای صنعتی و پر سر و صدا طراحی کرده تا اپراتورها و کارگران بتوانند سیستم شنوایی خود را در برابر آسیب‌های احتمالی حفظ کنند. این محصول به طور کامل در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت دارد. ایرباد میلواکی مدل 21-2191 از کیفیت صوتی بسیار خوبی برای گوش دادن به موسیقی برخوردار است و امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با خرید این ایرباد مجموعه کاملی شامل دو عدد گوشی، کیس نگهدارنده، یک عدد کابل USB، یک عدد باتری قلمی 3 آمپرساعت RedLithium USB، سه جفت قلاب نگهدارنده، سه جفت سری سیلیکونی و سه جفت سری اسفنجی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل