معرفی برند تاپ تول

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند تاپ تول
Ad image

معرفی برند تاپ تول، یک برند آسیایی با اعتبار جهانی

در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به معرفی برند حرفه‌ای و باکیفیت تاپ تول می‌پردازیم. شرکت تاپ تول از جمله برندهای مطرح و معتبر در زمینه تولید انواع ابزارآلات خانگی و صنعتی است که محصولاتی در حد و اندازه برندهای بزرگ و قدیمی جهان عرضه می‌کند. دفتر مرکزی برند تاپ تول در کشور تایوان قرار دارد و در طول فعالیت 41 ساله خود، بیش از 7500 ابزار مختلف را تولید کرده و امروزه محصولات این شرکت در بیش از 128 کشور جهان به فروش می‌رسند.

کلمه Toptul ترکیبی از کلمات Top و Tool و به معنی ابزار برتر است و به جرات می‌توان گفت که شایستگی استفاده از این نام در کلیه محصولات این شرکت تایوانی به وضوح دیده می‌شود و به زودی نام Toptul به یک برند تراز اول جهانی در زمینه تولید ابزارآلات حرفه‌ای تبدیل خواهد شد.

تاپ تول، یک برند آسیایی با اعتبار جهانی

البته باید توجه داشت که برند Toptul به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ROTAR فعالیت می‌کند و معرفی برند تاپ تول در سطح بازارهای جهانی از سال 1994 آغاز شده است. محصولات مختلف این برند به شکل گسترده در صنایع خودروسازی، تجهیزات نظامی، هوافضا و سایر فعالیت‌های مکانیک صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت از سال 2010 فعالیت خود را به عنوان اسپانسر مسابقات جهانی اتومبیل‌رانی و موتورسواری آغاز کرده است.

“نمادی از ابزار حرفه‌ای” و “انتخاب حرفه‌ای‌ها” دو شعار اصلی برند تاپ تول است و به جرات می‌توان گفت که مفهوم این شعارها به شکل واقعی در محصولات مختلف این برند دیده می‌شود. نکته مهم دیگر در خصوص محصولات این برند به قیمت مناسب آنها مربوط می‌شود که با مقایسه قیمت‌های جهانی برندهای دیگر می‌توان درستی این ادعا را به راحتی ثابت کرد.

خوشبختانه امکان خرید محصولات تاپ تول در بازار ابزاراآلات ایران نیز به وجود دارد و این برند به خوبی خود را به عنوان یک برند معتبر و حرفه‌ای به کاربران ایرانی معرفی کرده است. در حال حاضر تنها نکته منفی در خصوص محصولات این شرکت به عدم ارائه خدمات گارانتی معتبر مربوط می‌شود اما این ویژگی منفی به وسیله کیفیت و دوام بالای محصولات تاپ تول کمرنگ شده است.

نکته مهم دیگر در خصوص برند تاپ تول به تمرکز و فعالیت تخصصی این شرکت در زمینه تولید ابزارهای دستی مربوط می‌شود؛ به عبارت دیگر، تعداد ابزارهای برقی تولیدشده توسط این شرکت بسیار محدود بوده و شاید همین موضوع، نقش و اهمیت خدمات گارانتی را برای محصولات این شرکت کمرنگ کرده و تاثیر خاصی در انتخاب کاربران ایرانی ندارد.

تنوع محصولات تاپ تول

تنوع محصولات تاپ تول

محصولات برند تاپ تول از تنوع و گوناگونی بسیار بالایی برخوردار هستند و کلیه ابزارآلات این شرکت در چند شاخه کلی شامل ست‌های حرفه‌ای، انواع آچار، آچارهای ترکمتر، دسته‌ها و سَری‌ها، انواع سوکت، آچارهای بادی، انواع آچار آلن، پیچ‌گوشتی و مته، انبردست، چکش و ابزارآلات ضربه‌ای، جعبه ابزار، ابزارهای مخصوص خودرو، تجهیزات مرتبط با صنعت برق و الکترونیک و تجهیزات جانبی طبقه‌بندی می‌شوند.

مهمترین ویژگی آچارهای تاپ تول

مهمترین برگ برنده محصولات تاپ تول در کنار کیفیت بالا و طراحی حرفه‌ای به نوع پوشش و آبکاری مورد استفاده در ساخت آچارها و ابزارهای فلزی این برند مربوط می‌شود و از این حیث می‌توان برند Toptul را در جایگاه بالاتری نسبت به برندهای معتبر و پرآوازه جهان قرار داد. کلیه آلیاژهای مورد استفاده در ساخت محصولات تاپ تول، ترکیبی از فلزات کروم، وانادیوم، مولیبدن و فولاد خالص است که در حین استفاده از آنها می‌توان کیفیت برتر و تکنولوژی خاص برند تاپ تول را به راحتی احساس کرد.

نقشه عرضه محصولات تاپ تول در کشورهای مختلف جهان

بهترین محصولات برند تاپ تول

بخش قابل توجهی از شهرت و اعتبار برند تاپ تول از مجموعه ابزارهای کشویی و کابینتی و آچارهای باکیفیت و قدرتمند این شرکت نشات می‌گیرد و بسیاری از کاربران جهان، برند تاپ تول را با این دسته از محصولات می‌شناسند. از دیگر محصولات شاخص این شرکت می‌توان به آچارهای سنجش گشتاور، آچارهای بکس بادی، انواع پیچ‌‎گوشتی و انبر اشاره کرد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل