لیزر‌های چرخشی میلواکی M18 و ملزومات آن

توسط علی نوابی افزودن دیدگاه
لیزر‌های چرخشی میلواکی M18 و ملزومات آن
Ad image

لیزر‌های چرخشی میلواکی M18 و ملزومات آن

به‌ گزارش مجله کیف ابزار میلواکی دوباره مرزهای نوآوری را با آخرین محصول خود یعنی سه لیزر روتاری M18 و لوازم‌های جانبی آن، جابجا کرده است. ​لیزر روتاری جدید M18 میلواکی (Milwaukee) و متعلقاتش به ترکیب همیشه درحال گسترش میلواکی پیوسته‌اند، این‌محصولات مهندسی شده‌اند تا در عین حفظ دوام، قابلیت اطمینان مورد نیاز متخصصان را تامین کنند. ​

لیزرهای روتاری M18  برای مقاومت در برابر شرایط سخت طراحی شده‌اند که آن‌ها را برای استفاده در انواع ساخت‌وساز ایده‌آل می‌سازد. این لیزرهای چرخان با توانایی مقاومت از 1.5 متر سقوط ساخته شده‌اند تا برای مدت‌های طولانی سالم بمانند. نه‌ تنها در برابر ضربات مقاومت می‌کنند بلکه در بخش راه‌اندازی نیز ساده‌اند تا راحتی را برای کاربر به‌ ارمغان آورند.

لیزرهای روتاری M18  برای مقاومت در برابر شرایط سخت

میلواکی طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای تامین نیازهای مختلف در دسته لیزرهای روتاری ارائه می‌دهد:

لیزر قرمز روتاری خارجی M18: این لیزر با دقت بسیار بالا، امور سطح‌بندی را در محیط کار فراهم می‌کند. این‌دستگاه ویژگی کنترل دستی را هم پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توانید مانع رسیدن لیزر به نقاط مدنظر خود شوید تا از تداخل با سایر لیزرهای موجود در محیط جلوگیری شود. این‌لیزر با دقت 3/32 اینچ در 100 فوت می‌تواند تضمینی مناسب برای اندازه‌گیری دقیق باشد.

لیزر قرمز روتاری خارجی M18

دریافت‌کننده این محصول ‏خط لیزر را تا 4000 فوت به منظور تغییرات در اندازه‌ها، سریع و آسان شناسایی می‌کند. همچنین محفظه گیرنده‌ای برای مقاومت در برابر سقوط 2 متری طراحی شده‌ است و محافظ گنجانده شده در تغییردهنده شیب دستگاه ، اندازه‌گیری‌ها را با دقت بالا، حتی در شرایط نوری چالش برانگیز تضمین می‌کند. همچنین این‌لیزر در یک کیت که شامل دستگاه اصلی، دریافت‌کننده، سه‌پایه و میله درجه‌بندی است، قرار دارد.

محفظه گیرنده‌ای برای مقاومت در برابر سقوط 2 متری

لیزر قرمز روتاری خارجی به همراه تنظیم دوگانه شیب M18: چنین لیزری برای تسطیح، هم‌تراز کردن و اجرائیات مربعی ایده‌آل است و انطباق درجات را سریع و دقیق فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند شیب لیزر را از راه دور همراه یک صفحه‌نمایش قابل حمل، تنظیم کند که دقت 1/16 اینچ در 100 فوت را ارائه می‌دهد. ​

لیزر قرمز روتاری خارجی به همراه تنظیم دوگانه شیب M18

دریافت‌کننده این‌محصول ‏می‌تواند به طور دقیق لیزر را از فاصله 4000 فوت به منظور شیب‌گذاری‌ها و تغییرات در ارتفاع اشیاء، تشخیص دهد. منو و صفحه‌نمایش کاربر‌پسند در هر دو لیزر و کنترلر هایشان، خوانش اندازه‌ها را ساده‌سازی می‌کنند. این لیزر در کیت M18 قرمز منصوب به دستگاه خود موجود است.

لیزر سبز روتاری داخلی M18: برای کاربردهای داخلی و خارجی طراحی شده‌است، دارای پرتو سبزی است که با استفاده از تکنولوژی مرکزیابی، ترازگذاری‌ها را به سادگی و خودکار، در گستره بالا انجام می‌دهد. این‌دستگاه نیز با دقت 1/16 اینچ در 100 فوت، نتایج دقیقی را تضمین می‌کند. ​

لیزر سبز روتاری داخلی M18

کنترل از راه دور و دریافت‌کننده این‌محصول ‏می‌توانند پرتو لیزر را تا 1000 فوت ‏تشخیص دهند. این‌محصولات با دارا بودن صفحات بزرگ LED ، دید روشنی را برای اپراتور فراهم می‌کنند، چه در فضای داخلی و چه در خارج ار محل مسقف. با ریموت all-in-one جابجایی در منو به سهولت انجام‌پذیر است و به منظور قرار دادن در نقاط مختلف، از آهن رباهای توکار در آن بهره گیری شده است.

 

لوازم جانبی مکمل

میلواکی علاوه‌بر لیزرهای چرخشی، دو محصول دیگر را معرفی می‌کند که تجربه کاربر را افزایش می‌دهند. ​

سه‌پایه لیزر چرخشی (‏3700-35-48)‏با طراحی آلومینیوم مقاوم می‌تواند در برابر ضربات وارده و ناهمواری‌های محل کار مقاومت کند. تنظیمات آن، برای نصب در تمام نقاط به نرمی انجام می‌گیرد.

سه‌پایه لیزر چرخشی (‏3700-35-48)

پایه دیواری لیزر برای تسریع جایگذاری با حالت یک‌طرفه طراحی شده‌ است. و می‌تواند به سطوح تخت، عمودی، یا افقی متصل شود و با محیط‌های مختلف تطبیق پیدا کند.

این‌ابزارها و لوازم‌های جانبی نوآورانه به ثابت کردن اعتبار میلواکی به عنوان یک رهبر در این صنعت ادامه می‌دهند، و بهترین راه‌حل‌ها را، به شکلی حرفه‌ای برای انواع ساخت‌وساز و اندازه‌گیری ارائه می‌کنند. با توجه به دوام، دقت و ویژگی‌های کاربرپسند در خط مقدم چنین تولیداتی، میلواکی M18 روتاری و دیگر محصولات مربوط به‌آن می‌توانند تاثیرات مهمی بر روی بازار بگذارند.

Ad image
منبع:ohiopowertool
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل