نقد و بررسی جعبه ابزار One Touch دیوالت

توسط بهنام افزودن دیدگاه
نقد و بررسی جعبه ابزار One Touch دیوالت
Ad image

بررسی جعبه ابزار One Touch دیوالت

به گزارش مجله کیف ابزار، جعبه ابزار 24 اینچی One Touch به طور مقاوم در برابر گرد و خاک و نفوذ آب ساخته شده است. دستگیره نرم، شیار V شکل روی درب جعبه برای برش دادن متریال‌های مختلف مانند لوله و محفظه قابل جداسازی از جمله ویژگی‌های این جعبه ابزار هستند.

قفل درب جعبه ابزار Dewalt DWST24082 بارزترین ویژگی این محصول محسوب می‌شود. همانطور که نام One Touch نشان می‌دهد، می‌توانیم با فشردن یک دکمه درب جعبه ابزار را باز کنیم. قفل درب جعبه ابزار دارای مکانیسم فنری است و با پایین آوردن درب جعبه بسته می‌شود.

دیوالت ادعا می‌کند که این جعبه ابزار ظرفیت نگهداری از ابزارهای مختلف تا حداکثر وزن 55 پوند (معادل 25 کیلوگرم) را دارد. جعبه ابزار DWST24082 با طول 24 اینچ، عرض 11.4 اینچ و ارتفاع 11.4 اینچ ساخته می‌شود؛ بنابراین برای افرادی که به جعبه ابزار قابل حمل نیاز دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. دیوالت با معرفی این محصول نشان داد، ویژگی‌هایی که در نگاه اول کم اهمیت به نظر می‌رسند، می‌توانند تاثیر قابل توجهی روی تجربه خریداران جعبه ابزار DWST24082 داشته باشند.

آیا قیمت و کیفیت جعبه ابزار One Touch تناسب دارند؟

به نظر می‌رسد که کیفیت ساخت جعبه ابزارهای دیوالت در طول زمان تغییر چندانی نداشته است و نقدهای متعددی که توسط خریداران مختلف در سایت‌های مختلف ثبت شده، این واقعیت را تایید می‌کند. جعبه ابزار DWST24082 در محدوده قیمتی 32-35 دلار به فروش می‌رسد که قیمت مناسبی برای یک جعبه ابزار با کیفیت محسوب می‌شود.

نویسنده سایت toolguyd بر اساس تجربه‌ای که از بررسی نمونه آزمایشی این محصول به دست آورده بود، می‌نویسد: «این محصول می‌تواند من را به سادگی متقاعد کند که یک جعبه ابزار جدید بخرم.

بدون هیچ‌گونه تردیدی، یک جعبه ابزار جدید را خریداری خواهم کرد.» وی در بخشی از مقاله نقد و بررسی جعبه ابزار 24 اینچی DWST24082 می‌نویسد: «اخیراً یکی از کاربران از من درخواست کرد که توصیه‌ای در رابطه با جعبه ابزارهای غیر ماژولار داشته باشم و در آن زمان نتوانستم توصیه مشخصی را ارائه دهم. اما هم‌اکنون می‌خواهم پاسخ جدیدی را ارائه کنم و دیوالت باید در صدر فهرست بررسی افراد قرار داشته باشد.»

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل