معرفی برند میلر، برند متخصص جوشکاری

توسط مرتضی اصفهانی 12 دیدگاه
معرفی برند میلر، برند متخصص جوشکاری
Ad image

معرفی برند میلر، یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید ابزارآلات جوش و بُرش

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت میلر یک برند آمریکایی، مستقر در منطقه آپلتون در ایالت ویسکانسین است که در حال حاضر به عنوان شاخه‌ای از شرکت Illinois Tool Works فعالیت می‌کند. آقای نیلز میلر به عنوان موسس اصلی این برند، نوعی دستگاه جوش را در سال 1929 تولید کرد که نسبت به نمونه‌های قبلی خود بسیار سبک‌تر و ارزان‌تر بود و عملکرد بسیار خوبی با جریان برق مورد استفاده در مناطق روستایی و حاشیه‌ای ایالت ویسکانسین ارائه می‌داد.

نکته جالب اینکه این محصول به عنوان اولین دستگاه جوش شرکت میلر شناخته می‌شود که آقای میلر آن را با استفاده از قطعات فولادی و سیم‌پیچ‌های بازیافتی در زیرزمین خانه خود تولید کرد. شرکت میلر به شکل رسمی در سال 1935 تاسیس شد و آقای آل مولدر به عنوان مهندس طراح این مجموعه، اولین دستگاه جوش صنعتی AC تثبیت‌شده فرکانس بالا را برای استفاده در کارخانه‌ها و صنایع بزرگ طراحی کرد و از آن زمان تاکنون این برند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای جوش و بُرش در جهان شناخته می‌شود.

شرکت میلر در سال 1971 با تاسیس بخش Milermatic رویه تولید دستگاه‌های جوش خود را تغییر داد و با ادغام واحدهای منبع تغذیه و بخش اتصالات در داخل یک دستگاه، قابلیت‌های جوشکاری MIG را به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار داد. پس از درگذشت بنیانگذار شرکت در سال 1993، مالکیت شرکت میلر در اختیار کمپانی آمریکایی Illinois Tool Works قرار گرفت.

لوگوی اصلی برند میلر

تمرکز اصلی شرکت میلر بر روی تولید محصولات مختلف در زمینه جوشکاری، برشکاری و اتصالات دائم است که با استفاده از دانش روز و تجربه 100ساله در این حوزه، محصولاتی با حداکثر کارآیی و بالاترین سطح کیفی و ایمنی را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد. این شرکت به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه ارائه روش‌های نو در حوزه جوش و بُرش نیز شناخته می‌شود که این موضوع امکان انجام فعالیت‌های مختلف را در شرایط بسیار خاص فراهم می‌کند و در حال حاضر اجرای برخی از پروژه‌های غیرممکن به واقعیت تبدیل شده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس

 

شعار اصلی این برند “قدرت آبی” است که این مفهوم از رنگ آبی محصولات برند میلر و کیفیت و کارآیی بسیار بالای آنها سرچشمه می‌گیرد. یک از دلایل اصلی موفقیت این شرکت، توجه به نیاز مشتریان و تلاش در جهت پاسخگویی فنی و عملی به آنهاست؛ در واقع بخش زیادی از محبوبیت و شهرت این برند به تولید محصولات کاربردی و سیاست مشتری‌مداری آن مربوط می‌شود.

محصولات تولید شده توسط برند میلر در صنایع مختلفی مانند هوافضا، تعمیرات خودرو، ساخت و ساز، کشاورزی و دامداری، تجهیزات سنگین و خطوط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند و تقریبا می‌توان گفت که کاربرد ابزارآلات این شرکت، طیف وسیعی از صنایع مختلف را در بر می‌گیرد و این برند را در صدر شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات جوشکاری و بُرش انواع قطعات فلزی و ترکیبی قرار می‌دهد.

محصولات جوشکاری و برشکاری میلر

شرکت میلر دارای تنوع بسیار زیادی از ابزارآلات مورد استفاده در زمینه جوش و بُرش است که از مهمترین آنها می‌توان به انواع دستگاه جوش، بُرش پلاسما، تجهیزات مکنده، بُرش اکسیژن، سیستم‌های جوش و بُرش خودکار، تجهیزات جوش و بُرش سیار، هیترهای القایی، ابزارهای آموزشی، سیستم‌های کنترل هوشمند، تجهیزات جانبی و قطعات مصرفی مانند الکترود اشاره کرد.

یکی دیگر از فعالیت‌های اصلی شرکت میلر، تمرکز ویژه بر روی طراحی و تولید انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی است تا کاربران در شرایط مختلف بتوانند فعالیت‌های موردنظر خود را با نهایت دقت و کمترین میزان مشکلات محیطی و فیزیکی به انجام برسانند. مهمترین محصولات برند میلر در این بخش شامل انواع ماسک‌های جوشکاری، عینک‌های ایمنی، محافظ صورت، ماسک مخصوص بُرشکاری، دستکش ایمنی، سیستم‌های تخلیه دود، ماسک‌های محافظ در برابر بخارهای سمی، ماسک تهویه، پک‌های ایمنی و لباس کار می‌شوند که در نوع خود از کیفیت و تکنولوژی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

دستگاه جوشکاری میلر Millermatic 142 MIG

به طور کلی دستگاه‌های جوش شرکت میلر دارای شهرت و اعتبار جهانی هستند و بسیاری از کاربران حتی با صرف هزینه بیشتر، استفاده از این محصولات را به بسیاری از نمونه‌های مشابه ترجیح می‌دهند. به تازگی محصول جدید این شرکت نیز با نام Millermatic 142 MIG روانه بازار شده است که در مقاله “دستگاه جوشکاری میلر Millermatic 142 MIG روانه بازار شد” می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را در خصوص این محصول به دست بیاورید.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل