باتری 5 آمپر ساعتی ضد روغن دیوالت به بازار عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
باتری 5 آمپر ساعتی ضد روغن دیوالت به بازار عرضه شد
Ad image

فروش باتری 5 آمپر ساعتی ضد روغن دیوالت شروع شد

دیوالت از باتری 20 ولتی Oil-Resistant از سری PowerStack رونمایی کرد. این باتری با مدل DCBP520G به بازار عرضه می‌شود و از همان استاندارد باتری‌ 5 آمپرساعتی سری PowerStack پیروی می‌کند اما به محفظه مقاوم در برابر نفوذ روغن نیز مجهز شده است. برای آشنایی با مشخصات این باتری، با مجله کیف ابزار همراه شوید.

باتری‌های Oil-Resistant دیوالت دارای محفظه‌ای از جنس کامپوزیت الیاف شیشه و پلاستیک (Glass-Filled Nylon) هستند. این محفظه، به باتری‌های سری Oil-Resistant کمک می‌کند تا دوام بیشتری در مواجهه با روغن، گریس یا حلال‌های خاص داشته باشند. دیوالت در توضیح ویژگی باتری‌های سری PowerStack می‌نویسد: «مقاومت در برابر آسیب: برای کارهایی که دائماً در معرض کار با روغن، گریس و سایر حلال‌های صنعتی قرار دارند، استفاده از این دسته باتری‌ها توصیه می‌شود.»

باتری مدل DCBP520G، جدیدترین عضو خانواده Dewalt 20V Max Oil-Resistant محسوب می‌شود. سایر باتری‌های این سری عبارتند از:

  • باتری 1.7 آمپر ساعتی PowerStack Compact، مدل DCBP034G
  • باتری 2 آمپر ساعتی، مدل DCB203G
  • باتری 5 آمپر ساعتی، مدل DCB205G
  • باتری 9 آمپر ساعتی Flexvolt، مدل DCB609G

به علاوه، دیوالت دو مدل12  ولتی از خانواده Dewalt 12V Max Oil-Resistant را نیز به بازار معرفی کرده که باتری 3 آمپر ساعتی DCB124G و باتری 5 آمپر ساعتی DCB126G را شامل می‌شود.

باتری 20 ولتی Oil-Resistant از فناوری باتری‌های لیتیوم- یون استفاده می‌کند که در باتری استاندارد PowerStack 5Ah نیز به کار گرفته می‌شود اما بدنه مقاوم‌تری در برابر نفوذ روغن و چربی دارد. این باتری برای افرادی که در مشاغل مرتبط با خودرو، روغن‌کاری دستگاه‌های صنعتی و غیره فعالیت دارند، مناسب است.

دیوالت باتری‌های 20V MAX و 12V MAX سری Oil-Resistant را در سال 2021 میلادی عرضه کرد و باتری 1.7 آمپرساعتی PowerStack نیز حدود یک‌سال پیش به بازار عرضه شده است. باتری‌های سری 20V Max در ابزارها و شارژرهای همین سری قابل استفاده هستند. باتری DCBP520G در محدوده قیمتی 249-269 دلار در خرده فروشی‌ها عرضه شده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل