رنگ سفید و صورتی جعبه ابزار mini Kobalt 2 عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
رنگ سفید و صورتی جعبه ابزار mini Kobalt 2 عرضه شد
Ad image

رنگ سفید و صورتی جعبه ابزار mini Kobalt 2 عرضه شد

در حالی که مدت زیادی از زمان آغاز فروش رنگ‌های آبی و مشکی مینی جعبه ابزار کبالت سپری نشده، فروشگاه Lowe اعلام کرد که رنگ‌های متنوع‌تری از این جعبه ابزار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و در همین راستا ارسال رنگ‌های صورتی و سفید جعبه ابزار مینی کبالت را نیز آغاز کرده است. برای آشنایی با این جعبه ابزار، مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

مینی جعبه ابزار کبالت با ارتفاع 10.83 اینچ (27.5 سانتی متر)، طول 5.91 اینچ (15 سانتی متر) و عمق 5.91 اینچ (15 سانتی متر) ساخته شده و دو کشو با حداکثر ظرفیت 5 پوند (2.26 کیلوگرم) دارد؛ همانطور که مشخصات این جعبه ابزار نشان می‌دهد، مدل مینی جعبه ابزار کبالت برای نگهداری از ابزارهای پُرکاربرد، دم دستی و نسبتاً کوچک طراحی شده است.

رنگ‌بندی‌های بیشتری از این جعبه ابزار نیز مانند قرمز، سبز لیمویی و خاکستری وجود دارد که هنوز در دسترس خریداران قرار نگرفته‌اند. رنگ‌های سفید و صورتی مینی جعبه ابزار کبالت نیز در فروشگاه فیزیکی Lowe وجود ندارند و امکان سفارش آن تنها به صورت آنلاین وجود دارد. جعبه ابزار mini Kobalt 2 با قیمت 19.98 دلار به فروش می‌رسد اما برای ارسال آن به دست مصرف کننده، 5.99 دلار هزینه اضافی نیز از خریداران اخذ می‌شود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل