چکش‌ های ضد لرزش UltraStrike معرفی شدند

توسط بهنام افزودن دیدگاه
چکش‌ های ضد لرزش UltraStrike معرفی شدند
Ad image

مجموعه چکش‌ های ضد لرزش UltraStrike

برند Ox Tools از تولید سری جدیدی از چکش‌های UltraStrike خبر داده که به دسته ضد لرزش مجهز شده و طراحی منحصر بفردی دارد. این برند ادعا می‌کند که طراحی مشبک دسته چکش موجب می‌شود تا اثر لرزش و فشار ناشی از ضربه کاهش یابد و تنش کمتری به فردی که چکش را در دست گرفته، وارد شود. برای آشنایی با ویژگی این چکش‌ها، با مجله کیف ابزار همراه شوید.

او ایکس تولز که سری جدید چکش‌های UltraStrike را با معرفی چکش 20oz Farming آغاز کرده، بزودی 7 مدل متفاوت را به این مجموعه اضافه خواهد کرد. این چکش‌ها عبارتند از:

  • 20oz framing hammer w/ smooth face (OX-P087320)
  • 25oz framing hammer w/ smooth face (OX-P087325)
  • 20oz framing hammer w/ milled face (OX-P087020)
  • 25oz framing hammer w/ milled face (OX-P087025)
  • 28oz framing hammer w/ milled face (OX-P087028)
  • 30oz framing hammer w/ milled face (OX-P087030)
  • 20oz brick hammer (OX-P086920)
  • 3lb club hammer (OX-P086803)

شرکت Ox Tools در پاسخ به پرسش مطرح شده در رابطه با تفاوت چکش‌های این برند با سایر چکش‌های ضد لرزش موجود در بازار اعلام کرد: «ناحیه برخورد بیشتر، کاهش وزن چکش به کمک ناحیه شبکه‌ای مانند دسته چکش که اثر لرزش ناشی از برخورد چکش را نیز به سرعت کاهش می‌دهد، اصلی‌ترین ویژگی‌های برجسته چکش‌های ضد لرزش ما هستند.»

همه چکش‌های سری Ox Tools Pro UltraStrike برای این که به طور امن و راحت‌تری در دست نگه داشته شوند، به یک دسته لاستیکی ارگونومیک ضد لغزش مجهز هستند. چکش‌های Framing به سری منحنی شکلی مجهز هستند که قابلیت نگه داشتن میخ با نیروی مغناطیسی دارند و انتهای چکش نیز به عنوان میخ کش عمل می‌کند.

بر اساس ادعای Ox Tools، چکش‌های سری UltraStrike نیروی ضربه‌ای قوی‌تری ایجاد می‌کنند که توسط دسته باریک چکش پشتیبانی می‌شود. این برند در توضیحات مربوط به چکش 20oz می‌نویسد: «استفاده از دسته مشبک موجب می‌شود تا توزیع وزن چکش در قسمت سر چکش افزایش یافته و نیروی ضربه‌ای قوی‌تری را ایجاد کند.»

 

ضربات سریعتر با دسته سبک‌تر

ادعای Ox Tools نشان می‌دهد که چکش‌های مورد بحث مانند چکش‌های سرعتی سایر برندها طراحی شده‌اند. ایده اصلی ساخت این دسته از چکش‌ها از کاهش وزن دسته چکش سرچشمه می‌گیرد که امکان وارد کردن ضربات سریعتر با سرعت و انرژی بیشتر را فراهم می‌کند.

چکش 20oz از طریق آمازون و سایر خرده فروشی‌ها با قیمت 39 تا 53 دلار در دسترس خریداران قرار دارد.

بررسی دقیق‌تر دسته مشبک چکش نشان می‌دهد که ادعای تاثیر این خلاقیت بر کاهش وزن دسته بی اساس نیست. اگرچه تاثیر این طراحی بر میرا کردن لرزش چکش مشخص نیست اما می‌تواند روی این پدیده تاثیر داشته باشد. به نظر می‌رسد که Ox Tools تلاش کرده تا افراد تجربه بهتری از به دست گرفتن چکش داشته باشند.

به طور کلی، چکش‌های دو شاخ سنگین‌تر دسته بلند‌تری نیز در مقایسه با انواع سبک‌تر دارند اما به نظر نمی‌رسد که این قاعده در مورد چکش‌های دو شاخ UltraStrike صادق باشد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که احتمالاً تمامی چکش‌های Framing این برند طول دسته یکسانی داشته باشند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل