مجموعه ابزارهای شارژی 18V جدید بوش معرفی شدند

توسط بهنام 2 دیدگاه
مجموعه ابزارهای شارژی 18V جدید بوش معرفی شدند
Ad image

مجموعه ابزارهای شارژی 18V جدید بوش معرفی شدند

بوش از مجموعه جدیدی از ابزارهای شارژی 18V به همراه باتری CORE18V رونمایی کرد. قیمت این ابزارهای برقی هنوز مشخص نشده اما این برند خوشنام، بخشی از اطلاعات مربوط به ویژگی‌ها و امکانات ابزارهای جدید خود را منتشر کرده است. برای آشنایی با مجموعه ابزارهای جدید شارژی 18 ولتی بوش در ادامه مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

در ابتدا بهتر است تا به طور اجمالی نگاهی به فهرست ابزارهای معرفی شده توسط بوش داشته باشیم. مجموعه ابزارهای شارژی جدید سری 18V عبارتند از:

  • ابزار همه کاره شارژی بوش مدل GOP18V-34
  • آچار بکس شارژی مدل GDS18V-330PCB25
  • اره عمود بر شارژی مدل GST18V-60BC
  • اره عمود بر شارژی مدل GST18V-60C
  • اره عمود بر شارژی مدل GST18V-50BN
  • ابزار پرچ کن شارژی مدل GRG18V-3600CB24
  • فرز شارژی بوش مدل GWS18V-10P
  • دریل چکشی بوش مدل GBH18V-22N
  • سیستم جمع‌آوری گرد و غبار مدل GDE18V12
  • دریل چکشی بوش مدل GBH18V-28CN
  • سنباده‌زن شارژی مدل GSS18V-40
  • باتری 6 آمپر ساعتی مدل GBA18V60
  • کیت متشکل از یک باتری 18V به همراه توربو شارژر
  • کیت متشکل از دو باتری 18V به همراه توربو شارژر

 

ابزار همه کاره بوش مدل GOP18V-34

ابزار همه کاره جدید بوش به موتور براش‌لس، دسته بازطراحی شده مجهز شده و از مکانیسم تعویض تیغه بدون ابزار StarlockPlus بهره می‌گیرد. این ابزار طوری طراحی شده که در مقایسه با نسل قبلی خود لرزش کمتری را به کاربر منتقل می‌کند.

بوش اعلام کرد که ابزار همه کاره جدید بوش به دسته ارتقا یافته مجهز شده، عملکرد بهتری در برشکاری دارد و تیغه را به طور امن و محکم‌تری نگه می‌دارد. اتصال قابل چرخش باتری نیز راحتی کاربر در زمان برشکاری را به همراه دارد.

این ابزار در دو کیت مختلف و نیز به صورت انفرادی به فروش می‌رسد.

 

آچار بکس شارژی مدل GDS18V-330PCB25

آچار بکس شارژی براش‌لس 1.2 اینچی بوش گشتاور متوسطی دارد و از مکانیسم قفل پینی برای اتصال به بکس استفاده می‌کند. این ابزار می‌تواند در زمان بستن پیچ حداکثر گشتاور 330 فوت بر پوند و در زمان باز کردن پیچ حداکثر گشتاور 550 فوت بر پوند را ارائه دهد.

آچار بکس شارژی جدید بوش 3 حالت عملکرد متفاوت دارد و با استفاده از دکمه تنظیم سرعت می‌توانیم حداکثر گشتاور و سرعت این ابزار را کنترل کنیم.

 

اره عمود بر شارژی مدل GST18V-60BC

اره عمود بر شارژی بوش به موتور براش‌لس مجهز شده و تیغه راهنمای قابل تنظیم این ابزار، میزان انحراف ابزار را در زمان برش مستقیم و منحنی به حداقل می‌رساند.

کاربران با نصب برنامه Bosch Toolbox روی گوشی موبایل و از طریق اتصال بلوتوث می‌توانند سرعت اره عمود بر را تغییر داده یا چراغ آن را روشن یا خاموش کنند.

 

اره عمود بر شارژی مدل GST18V-60C

اره عمود بر 60C از نظر مشخصات فنی به اره 60BC شباهت دارد اما دسته اره مانند اره‌های قدیمی طراحی شده و به دکمه تنظیم سرعت نیز مجهز شده است.

اره عمود بر شارژی مدل GST18V-50BN

اره عمود بر مدل 50BN به جای رابط کاربری مدرن یا اتصال بلوتوث از سبک قدیمی طراحی اره‌های عمود بر استفاده می‌کند. بوش ادعا می‌کند که این ابزار مانند اره عمود بر سیمی می‌تواند چوب‌های دارای ضخامت 4.9 اینچ را نیز برش دهد.

ابزار پرچ کن شارژی مدل GRG18V-3600CB24

ابزار جدید میخ پرچ کن شارژی بوش امکان استفاده از انواع پرچ‌های آلومینیومی و فولادی ضد زنگ در اندازه‌های 1.8 اینچ، 5.32 اینچ، 3.16 اینچ و 1.4 اینچ را فراهم می‌کند. این ابزار طول حرکتی برابر با 0.98 اینچ دارد و می‌تواند نیروی ضربه‌ای با قدرت 3595 نیوتن را وارد ‌کند.

قابلیت عملکرد در دو حالت خودکار و دستی، توزیع متوازن وزن روی دسته و جمع کننده میخ پرچ از جمله ویژگی‌های میخ پرچ کن شارژی جدید بوش هستند.

 

فرز شارژی بوش مدل GWS18V-10P

فرز براش‌ لس 18 ولتی بوش به دکمه‌ای مجهز شده که با رها کردن آن فرز خاموش می‌شود، قابلیت کنترل ضربه برگشتی را دارد، محافظ فرز قابل تنظیم است و بر اساس ادعای بوش، عملکردی معادل با فرز سیمی 10 آمپری دارد. فرز شارژی بوش قابلیت نصب صفحات برش 1.2 تا 4 اینچ و همچنین صفحه برش 5 اینچی را دارد.

فرز GWS18V-10P قابلیت تعویض صفحه برش، بدون استفاده از ابزار را در اختیار ما قرار می‌دهد. بوش قبلاً فرز شارژی مشابهی را با مدل GWS18V-10N به بازار عرضه کرده که به سوئیچ کشویی مجهز شده است.

 

دریل چکشی بوش مدل GBH18V-22N

دریل چکشی 3.4 اینچی SDS-Plus Bulldog می‌تواند ضرباتی با قدرت 1.4 فوت بر اینچ را در زمان سوراخکاری بر سطح وارد کند. مکانیسم کنترل ضربه برگشتی، سیستم ضد لرزش و طراحی ارگونومیک از جمله ویژگی‌های این دریل هستند.

دریل چکشی GBH18V-22N می‌تواند در سه مُد مختلف شامل وارد کردن ضربه در زمان سوراخکاری، سوراخکاری بدون چکش و چکش کار کند.

 

سیستم جمع‌آوری گرد و غبار مدل GDE18V12

سیستم جدید جمع‌‌آوری پسماند ناشی از عملکرد ابزارهای برقی منحصراً برای دریل چکشی مدل GBH18V-22 طراحی شده است. این سیستم در جعبه دریل چکشی بوش وجود ندارد و به طور جداگانه به فروش می‌رسد.

این سیستم به فیلتر هپا مجهز شده و به خریداران دریل کمک می‌کند تا به راحتی الزامات مقررات OSHA برای گرد و غبار ذرات سیلیس را رعایت کنند. برق مورد نیاز سیستم GDE18V12 مستقیماً از طریق دریل چکشی مدل GBH18V-22 تامین می‌شود و در نتیجه نیازی به باتری جداگانه ندارد.

از آنجایی که سیستم جمع‌آوری گرد و خاک از نظر الکتریکی نیز به دریل چکشی بوش متصل می‌شود، می‌تواند به طور خودکار در زمان سوراخکاری روشن شود. زمانی که کاربر دکمه دریل چکشی را رها می‌کند، سیستم جمع‌آوری گرد و غبار نیز پس از 2 ثانیه تاخیر خاموش می‌شود.

 

دریل چکشی مدل GBH18V-28CN

بوش از دریل چکشی 1-1.8 اینچی SDS-Plus Bulldog نیز رونمایی کرده که می‌تواند ضربه‌ای با قدرت 2.6 فوت بر اینچ را وارد کند. سیستم ضد لرزش، کنترل ضربات برگشتی و قابلیت Vario-Lock برای چرخاندن راحت قلم و تنظیم راحت موقعیت سر قلم از جمله ویژگی‌های دریل چکشی بوش هستند.

خریداران این دریل با استفاده از ماژول اتصالی که به طور جداگانه به فروش می‌رسد، می‌توانند از طریق گوشی موبایل به دریل چکشی بوش متصل شوند و مُد عملکرد دریل را روی یکی از سه گزینه خودکار، دلخواه و نرم قرار دهند. این دریل شارژی با سیستم جمع‌آوری گرد و غبار مدل GDE18V-16 سازگار است.

 

سنباده‌ زن شارژی مدل GSS18V-40

سنباده‌زن 18 ولتی شارژی بوش به دسته ارگونومیک مجهز شده و بر اساس ادعای بوش، از قدرت یکسانی در مقایسه با سنباده‌زن سیمی برخوردار است.

این دستگاه سنباده‌زن با صفحات سنباده 1.4، 1.3 و صفحه سنباده مثلثی شکل سازگار است. به نظر می‌رسد که صفحات سنباده عنوان شده به همراه دستگاه سنباده‌زن عرضه خواهند شد و خریداران می‌توانند سایر صفحات را به طور جداگانه خریداری کنند.

باتری 6 آمپر ساعتی مدل GBA18V60

بوش در این مجموعه از باتری 18 ولتی CORE18V لیتیوم-یون با ظرفیت 6 آمپر ساعت رونمایی کرده و ادعا می‌کند که 50 درصد دوام و 75 درصد توان بیشتری در مقایسه با باتری 4 آمپر ساعتی CORE18V دارد. این باتری با دو لایه از سلول‌های پیشرفته 21700 مهندسی شده و از فناوری Bosch Coolpack 2.0 نیز بهره می‌گیرد که بر اساس ادعای این برند، به افزایش عمر باتری کمک می‌کند.

مانند سایر باتری‌های 18 ولتی لیتیوم-یون بوش، این باتری نیز با سیستم AMPshare-system سازگاری دارد.

 

کیت متشکل از یک باتری 6 آمپر ساعتی CORE18V به همراه توربو شارژر

این کیت از یک باتری 6 آمپر ساعتی CORE18V و یک توربو شارژر تشکیل می‌شود که امکان شارژ سریع با فعال‌سازی حالت Power Boost Mode را دارد.

کیت متشکل از دو باتری 6 آمپر ساعتی CORE18V به همراه توربو شارژر

کیت دیگری نیز وجود دارد که از دو باتری 6 آمپر ساعتی و یک توربو شارژر تشکیل می‌شود. بوش اعلام کرد که توربو شارژر BC1880 می‌تواند در مقایسه با شارژر استانداردی که به همراه باتری 4 آمپر ساعتی CORE18V عرضه می‌شود، 40 درصد سرعت بیشتری در شارژ باتری داشته باشد.

ابزارهایی که بوش در ابتدای سال 2023 میلادی معرفی کرده بود، عبارتند از:

  • میخ کوب 18V شارژی بتن مدل GNB18V-12K14
  • فرز 18V مجهز به موتور براش‌لس مدل GWX18V-10PN
  • کیت سنباده زن 18V دیوار بوش مدل GTR55-85
  • سشوار صنعتی 18V مدل GHG18V-50N
  • شارژر و پاوربانک قابل حمل 18V مدل GAA18V-48
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه
  • عجب ابزارهای جالبی زده. کی ایران میاد یا اصلا ایران نمیاد دیگه؟ یه سوال. همه ابزارهای بوشی که تو ایرانن های کپی چینن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل