ماجراجویی با دمنده شارژی XGT ماکیتا

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
ماجراجویی با دمنده شارژی XGT ماکیتا
Ad image

بلوور یا دمنده شارژی XGT ماکیتا

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت ماکیتای آمریکا با هیجان آخرین نو آوری خودش را در رسانه های اجتماعی معرفی کرد – یک بلوور یا دمنده بی‌سیم 18 ولتی با “رنگ سبز کامو منحصر به فرد و الهام گرفته از محیط‌های خارجی”. (رنگ سبز کامو رنگی است که بیشتر در صنایع نظامی کاربرد دارد و الهام گرفته از طبیعت است) این بلوور ماکیتا برای ماجراجویی در فضای باز بسیار مناسب است، اما آیا برای پاک کردن گرد و غبار و گل و لای از دوچرخه‌های کوهستانی نیز، مناسب خواهد بود؟

ما دمنده ماکیتا XGT را از ژاپن خریدیم، زیرا قیمت آن نسبت به مدل ایالات متحده کمتر بود و با لوازم جانبی بیشتری نیز عرضه می‌شد. این محصول در واقع یک دمنده دستی همه کاره است. برای پاک کردن خاک اره از گوشه‌ها و شکاف‌ها عالی است، اما من مطمئن نیستم که این نسخه 18 ولتی برای تمیز کردن دوچرخه کوهستانی که از مسیر های پر گرد و خاک عبور کرده باشه کاملا مناسب باشد.

خط تولید شرکت ماکیتا برای ماجراجویی در فضای باز قبلا یک بلوور بیشتر نداشت، ولی اکنون می‌توانید هر دو مدل را به رنگ آبی کمرنگ یا “سبز کامویی” خریداری کنید. این دمنده تا 39 CFM حجم جریان هوا را ارائه می‌دهد و سرعت آن تا 447 مایل در ساعت است. کنترل سرعت چهار حالته، کلید ماشه و دکمه قفل از جمله ویژگی‌های آن است.

همانند مدل‌های XGT و 18 ولتی آبی کمرنگ ، این مدل جدید از بلوور های ماکیتا نیز می‌تواند به عنوان بادکننده یا بادگیر استفاده شود. با توجه به تجربه ما با مدل 36 ولت، می‌توانیم بگوییم که اگر نیاز به باد کردن چیزی بزرگتر از یک توپ ساحلی دارید، این دمنده‌ها برای کار شما مناسب نیستند. اما استفاده از این دمنده به عنوان بادکننده دستی هنوز بهتر از استفاده از نیروی ریه و باد کردن با دهان است.

می‌توانید ابزارهای ماجراجویی در فضای باز شرکت ماکیتا را به صورت آنلاین در نمایندگی های منتخب ابزار شرکت ماکیتا پیدا کنید. در برسی‌های انجام گرفته به نظر نمی‌رسد که ابزار ماجراجویی در فضای باز را همه فروشندگان ابزار و انبارها داشته باشند. خط ابزارهای برقی و لوازم جانبی بی سیم 18 ولت سبز کامویی برای اولین بار در اکتبر 2022 راه اندازی شده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل