فرز شارژی میلواکی مدل 20-2986 معرفی شد، از مجموعه ابزارهای سری M18 Fuel

توسط بهنام افزودن دیدگاه
فرز شارژی میلواکی مدل 20-2986 معرفی شد، از مجموعه ابزارهای سری M18 Fuel
Ad image

فرز شارژی میلواکی مدل 20-2986 معرفی شد، از مجموعه ابزارهای سری M18 Fuel

میلواکی فرز جدیدی از سری M18 Fuel و با اندازه صفحه دیسک 4.5 تا 5 اینچ رونمایی کرده که برای افزایش امنیت به دو کلید مجزا برای روشن کردن فرز مجهز شده است. برای آشنایی با ویژگی‌های فرز شارژی میلواکی مدل 20-2986 در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

وجود دوشاسی روی دسته فرز شارژی M18 Fuel، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در نگاه اول می‌تواند توجه خریداران را جلب کند. برای استفاده از این فرز، هر دو شاسی باید به طور همزمان فشار داده شوند؛ یعنی اوپراتور باید هر دو دست خود را روی ابزار نگه دارد که به پایداری و افزایش امنیت در زمان کار کردن با آن کمک می‌کند.

دسته کمکی امکان جدا شدن از بدنه فرز را ندارد اما خریداران می‌توانند برای افزایش تسلط، این دسته را به سمت چپ، راست یا بالا بچرخانند. در حقیقت، میلواکی با هدف رعایت قوانین ایمنی قابلیت حذف دسته کمکی فرز را از خریداران سلب کرده است.

میلواکی محور دیگری را به دسته کمکی فرز اضافه کرده تا کاربران با انعطاف‌پذیری بیشتری بتوانند موقعیت دسته را تغییر دهند. به نظر می‌رسد که میلواکی نخستین برندی است که این قابلیت را به دسته فرز افزوده است.

محافظ صفحه برش به راحتی و بدون نیاز به استفاده از ابزار قابل تنظیم است اما جداسازی محافظ صفحه برش از بدنه فرز به سادگی امکان‌پذیر نیست. به نظر می‌رسد که میلواکی عمداً و برای افزایش امنیت کاربر حذف محافظ صفحه برش را دشوارتر ساخته تا آن‌ها تمایل کمتری به حذف محافظ داشته باشند.

این اقدام میلواکی قابل بحث است؛ یعنی اگر فردی قصد جدا کردن محافظ صفحه برش را داشته باشد، دشوار ساختن فرایند جداسازی محافظ صفحه برش از فرز مانع وی نخواهد شد.

این ابزار از فناوری ONE-KEY پشتیبانی می‌کند که امکان ردیابی فرز، قفل کردن ابزار و اعمال تنظیمات مختلف را با استفاده از گوشی هوشمند فراهم می‌کند.

سرعت فرز در 4 حالت مختلف در محدوده 3500 تا 8500 دور بر دقیقه (RPM) قابل تنظیم است. با فشردن دکمه Mode می‌توانیم سرعت فرز را تغییر دهیم.

فرز شارژی میلواکی دارای ویژگی ایمنی محور دیگری است که در زمان وقوع ضربه برگشتی، فرز را متوقف می‌کند. شاید شما نیز متوقف شدن فرز در زمان برش یا جداشدن صفحه برش فرز از روی سطح به دلیل ضربه برگشتی را تجربه کرده باشید، ویژگی AutoStop Kickback Control در چنین شرایطی فرز را متوقف می‌کند تا از وقوع حادثه احتمالی جلوگیری شود.

مکانیسم ترمز فرز شارژی میلواکی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار محسوب می‌شود. این فرز از ترمز الکترونیکی برای کاهش سرعت گردش صفحه برش پس از رها کردن شاسی استفاده می‌کند.

 

قیمت و مشخصات فرز شارژی میلواکی

انتظار می‌رود که فرز شارژی مدل 20-2986 از سری M18 Fuel در ماه جاری میلادی (ماه نوامبر) و با قیمت 349 دلار به صورت Baretool (بدون لوازم جانبی اضافی مانند باتری اضافی) به فروش برسد. سایر مشخصات این ابزار برقی عبارتند از:

  • ارتفاع:4 اینچ
  • طول:1 اینچ
  • عرض:2 اینچ
  • وزن بدون باتری: 5 پوند (2.26 کیلوگرم)
  • حداکثر سرعت: 8500 RPM
  • ابعاد صفحه برش قابل استفاده در فرز:5 تا 5 اینچ
  • قطر شفت (Arbor Diameter): 7/8 اینچ
  • نوع شاسی: Paddle Switch
  • قفل اسپیندل: دارد
  • پشتیبانی از ویژگی AUTOSTOP: دارد
  • پشتیبانی از ویژگی ONE-KEY: دارد
  • محتویات بسته بندی فرز: یک عدد فرز Dual-Trigger5-5 اینچی از سری M18 FUEL، یک عدد آچار صفحه برش، یک عدد محافظ Type 27 و یک عدد محافظ Type 1.
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل