فروشگاه Lowes در حال اخراج کل کارمندان پشتیبانی آی تی است

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
فروشگاه Lowes در حال اخراج کل کارمندان پشتیبانی آی تی است
Ad image

فروشگاه Lowes در حال اخراج کل کارمندان پشتیبانی آی تی است

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Lowe’s که مقر اصلی آن در ایالت کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است، یک فروشگاه زنجیره‌ای است که سبد اصلی محصولات آن ابزارها هستند. این شرکت در حال حاضر در مجموع فروشگاه‌های خود حدود 300 هزار کارمند دارد.

اخیرا در وبسایت رددیت، تعدادی از کارکنان کمپانی Lowe’s گزارش داده‌اند که این شرکت قصد دارد بخش پشتیبانی فناوری اطلاعات خود را به طور کامل اخراج کند. مدیر بازاریابی لووز نیز این ادعاها را تایید کرده است.

بر اساس ادعای این کارکنان، «تقریبا 200 نفر، شاید بیشتر» تا پایان سال اخراج خواهند شد. همچنین گفته شده است که Lowe’s قصد دارد خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات را به شرکت‌های خارجی واگذار کند.

یکی از کارکنان مربوطه اظهار داشت:

     حتی مدیران ما هم شغل خود را از دست می‌دهند. آنها نیز از این اتفاق غافلگیر شده‌اند. دیگر هیچ‌کس به شغل آنها اهمیتی نخواهد داد.

     تأیید شده است که برخی از کارکنان در شرکت باقی می‌مانند و به دلیل تبعات قانونی از سوی شرکت لووز، کارکنان اخراج‌شده نمی‌توانند به کارفرمایان جدید خود رزومه‌ای از سوی شرکت Lowe’s ارائه دهند.

تاکنون کمپانی Lowe’s هیچ اطلاعیه رسمی در این زمینه نداده است و باید دید این موضوع تا چه میزان صحت دارد و دلیل اصلی این تغییر استراتژی، چه چیزی می‌تواند باشد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل