چکش های تیتانیومی تیبون برند استیلتو معرفی شدند

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
چکش های تیتانیومی تیبون برند استیلتو معرفی شدند
Ad image

چکش های تیتانیومی تیبون برند استیلتو معرفی شدند

 استیلتو با معرفی مجموعه چکش‌های تیتانیومی به نام تیبون، پیشرفت خود را در فناوری چکش‌های تیتانیومی به رخ کشیده است. در این مطلب از مجله کیف ابزار به بررسی این مجموعه می‌پردازیم.

 

چکش‌های تیتانیومی 14 و 15 اونسی تیبون

این چکش‌ها طوری طراحی شده‌اند که قدرت ضربه‌ای مانند چکش‌های فولادی دارند، اما به دلیل استفاده از تیتانیوم، شوک و لرزشات ضربه را کاهش داده و از اثرات آسیب‌زا ناشی از بازگشت ضربه جلوگیری می‌کنند. همچنین وزن آنها 45 درصد کمتر از چکش‌های فولادی است. این ویژگی باعث می‌شود تا در طول استفاده مداوم، درد و خستگی دست‌ها و مچ‌ها کمتر باشد.

با استفاده از دسته‌ی یکپارچه تیتانیومی مقاوم، این چکش‌ها تعادل خوبی دارند تا نیروی ضربه را به حداکثر برسانند. سری این چکش ضد چرخش و قابل تعویض، همچنین دارای میخکوب مغناطیسی با آهنربای بوش برنجی است. این ویژگی کوبیدن میخ با یک دست را سهولت می‌بخشد. همچنین دارای میخ‌کش‌های جانبی 180 درجه برای کشیدن میخ‌های نجاری تا اندازه 16 بعدی (3-1/2 اینچ) و دندانه‌های صاف برای کشیدن میخ‌های 8D تا 16D (6 سانت تا 9 سانتی متر طول) هستند.

این چکش‌ها در دو مدل 15 اونسی و 14 اونسی با سری‌های صاف یا دندانه‌ای عرضه خواهند شد. مدل 15 اونسی در نوامبر 2023 و مدل 14 اونسی در ژانویه 2024 عرضه خواهد شد.

لوازم جانبی چکش تیبون استیلتو

لوازم جانبی (اجزای جایگزین) چکش‌های تیبون

اجزای چکش تیبون کاملا قابل تعویض هستند. این چکش‌های دارای اجزای جایگزین شامل سری‌های فولادی، کلاهک پتکی و دسته‌های رنگی هستند که در تصویر بالا نشان داده شده است، از جمله صورتی روشن. دسته‌های جدید جایگزین نیز با چکش تمام تیتانیوم تریمبون 10 اونسی سازگار هستند.

لوازم جانبی تیبون در نوامبر 2023 به بازار عرضه خواهند شد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل