معرفی انبردست‌ های چندکاره جدید اروین برای کارهای برقی

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
معرفی انبردست‌ های چندکاره جدید اروین برای کارهای برقی
Ad image

معرفی انبردست‌ های چندکاره جدید اروین برای کارهای برقی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت اروین انبردست‌های برقی چند‌کاره 7 در 1 جدید Vise-Grip مدل IWHT84002 را به بازار عرضه کرده است. انبردست‌های برقی جدید اروین  Vise-Grip با قابلیت‌های متنوع، به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از یک ابزار، چندین کار انجام دهند.

انبردست‌های برقی جدید اروین Vise-Grip دارای سیم لخت‌کن، سیم‌بُر خمیده، سیم‌پیچ، فک انبردست، حلقه‌ساز، ریمر شیاردار و سوراخ های برش پیچ‌های ماشینی هستند. این ابزار قادر به لخت کردن سیم‌های افشان با نمره 12 تا 22 AWG و سیم‌های مفتول با نمره 10 تا 20 AWG است. فک‌های خمیده آن، در مقایسه با سیم‌بُرهای تیغه صاف، برش سیم‌ها و کابل‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر می‌کنند.

این انبرها دارای مکانیزم فنری با حالت ذخیره‌سازی و دسته‌های دو‌گانه‌ای 3 شات هستند که برای راحتی و کنترل کاربر طراحی شده‌اند. سیم‌لخت‌کن‌های این انبردست را کاربردی و طراحی آن‌‌‌ها راضی کننده است. فک‌های گیرنده نیز ویژگی خوبی هستند که می‌توانند در برخی موارد مفید باشند.

افراد معمولاً ابزارهای تک‌کاره را ترجیح می‌دهند، اما پروژه‌ها و کارهای زیادی وجود دارند که در آن‌ها یک ابزار چندکاره می‌تواند بسیار راحت‌تر باشد. مطمئناً، Irwin Vise-Grip راه درازی را طی کرده است و نسبت به ابزارهای مناسب کارهای برقی چند‌کاره‌ قدیمی بسیار بهتر و پیشرفته‌تر است.

انبرهای برقی 7 در 1 در کنار  Irwin Vise-Grip PowerSlot جدید، انبرهای سیم‌چین 8 اینچی و انبرهای خطی 9.5 اینچی، عرضه می‌شوند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل