جعبه ابزار ماژولار Ox Tools معرفی شد

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
جعبه ابزار ماژولار Ox Tools معرفی شد
Ad image

جعبه ابزار ماژولار Ox Tools معرفی شد

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Ox Tools از سیستم جعبه ابزار ماژولار جدید خود به نام تول‌تِرِک رونمایی کرد. این شرکت سیستم تول‌تِرِک خود را «تحولی بزرگ برای پیمانکاران حرفه‌ای در کارگاه‌های ساختمانی» توصیف می‌کند. اوکس تولز می‌افزاید که سیستم جعبه ابزار تول‌تِرِک آنها یکی از اولین سیستم‌های ذخیره‌سازی ابزار قابل چیدمان در جهان خواهد بود که دارای استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP66 است.

در کد IP، اولین عدد نشان‌دهنده درجه حفاظت تجهیزات در برابر ذرات جامد و دومین عدد نشان‌دهنده درجه حفاظت آن در برابر  نفوذ مایعات است. اساساً، عدد اول نشان‌دهنده درجه مقاومت محصول در برابر گرد و غبار و عدد دوم نشان‌دهنده درجه مقاومت آن در برابر آب است.

استاندارد IP65 به این معنی است که یک جعبه ابزار در برابر پاشش آب از یک نازل 1/4 اینچی با فشار 4.4 پوند بر اینچ مربع، از هر جهت در فاصله 30 متری و با حجم 12.5 لیتر در دقیقه، آزمایش شده است (به زبان ساده‌تر، جعبه ابزاری که استاندارد IP65  دارد، در برابر پاشش آب از هر جهت، حتی با کمی فشار، مقاوم است).

استاندارد IP66 به این معنی است که یک جعبه ابزار برای مقاومت در برابر پاشش آب از یک نازل 1/2 اینچی با فشار 15 پوند بر اینچ مربع، از هر جهت در فاصله 30 متری و با حجم 100 لیتر در دقیقه، آزمایش شده است (به زبان ساده‌تر، جعبه ابزاری که استاندارد IP66 دارد، در برابر پاشش آب قدرتمند از هر جهت، حتی با فشار بسیار بالا، مقاوم است).

درجه‌بندی‌های بالاتر، سطح حفاظت و مقاومت در برابر غوطه‌وری را نشان می‌دهند. اوکس تولز ادعا می‌کند که جعبه ابزار تول‌تِرِک دارای طراحی دنده تقویت‌ شده‌ای است که می‌تواند تا 100 کیلوگرم (220 پوند) وزن را تحمل کند.

درج‌های رزوه‌ای یکپارچه در کناره‌های جعبه ابزار تول‌تِرِک به کاربران امکان می‌دهد تا جعبه‌ ابزار خود را با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود سفارشی کنند. هنوز مشخص نیست که اوکس تولز لوازم جانبی را برای جعبه ابزار تول‌تِرِک ارائه می‌دهد یا کاربران باید لوازم جانبی خود را بسازند. اوکس تولز هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در مورد برنامه‌های خود برای ورود به بازار ایالات متحده ارائه نکرده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل