بهترین برندهای ابزارهای برقی بی‌ سیم یا شارژی 2024

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
بهترین برندهای ابزارهای برقی بی‌ سیم یا شارژی 2024
Ad image

بهترین برندهای ابزارهای برقی بی‌ سیم یا شارژی 2024

کدام برند ابزار برقی بی‌سیم بهترین است؟ دیوالت؟ میلواکی؟ ریوبی؟ پاسخ به این سوال ساده به نظر می‌رسد، اما به عوامل زیادی بستگی دارد. هر کاربر معیارهای متفاوتی دارد، مانند: قابلیت اطمینان، قدرت، ارگونومی، فناوری باتری و دامنه ابزارهای سازگار در یک پلتفرم بی‌سیم. اکثر برندهای ابزار برقی بی‌سیم نوآوری‌ها و نقاط قوت متمایز خود را دارند و برندهای ابزار به طور مداوم و شدید برای کسب جایگاهی در جعبه ابزار کاربران رقابت می‌کنند.

چه شغلی دارید؟ برقکار، لوله‌کش، نجار، عرشه‌ساز، فنی‌کار یا حتی سازنده ربات جنگی؟ هر کسی نیازهای خاص خود را دارد و واقعاً هیچ برند یکتا و برتری در دنیای ابزارهای برقی بی‌سیم وجود ندارد. سؤال اینجاست که برای شما کدام برند ابزار برقی بی‌سیم یا شارژی بهترین است؟

اگر بخواهید به یک برند خاص در ابزارهای برقی بی‌سیم پایبند باشید، کدام برند را انتخاب می‌کنید و چرا؟ یا شاید از آن دسته افرادی هستید که از برندهای مختلف استفاده می‌کنید؟ در این مقاله از مجله کیف ابزار، قصد داریم به صورت خلاصه نظرات خود را درباره هر یک از برندهای اصلی ابزارهای برقی بیان کنیم و بسیار مشتاقیم نظرات شما را نیز بشنویم!

مثل همیشه، نظرات شما خوانندگان گرامی برای ما بسیار ارزشمند است. به کسانی که قصد خرید ابزارهای برقی بی‌سیم یا شارژی دارند، چه پیشنهادی می‌دهید؟

 

براساس نظر سردبیر مجله toolguyd بهترین برندهای ابزار بی‌سیم عبارتند از:

  • بهترین برند ابزار بی‌سیم حرفه‌ای برای اکثر کاربران: دیوالت و میلواکی
  • بهترین برند برای اکثر افراد فنی و کاربران خانگی: ریوبی
  • بهترین برند برای ترکیب در جعبه ابزار شما: متابو اچ‌پی‌تی

 

فهرست مطالب

در ادامه، برند‌های معروف به ترتیب حروف الفبا مورد بررسی قرار گرفته‌اند که لیست این برندها را می‌توانید در ادامه ببینید:

  1. بوش Bosch
  2. کرفتسمن Craftsman
  3. دیوالت Dewalt
  4. درمل Dremel
  5. فست‌تول Festool
  6. فلکس Flex
  7. هارت Hart
  8. هرکولس Hercules
  9. هیلتی Hilti
  10. کبالت Kobalt
  11. ماکیتا Makita
  12. متابو Metabo
  13. متابو اچ‌پی‌تی Metabo HPT
  14. میلواکی Milwaukee
  15. پورتر کیبل Porter Cable
  16. ریجید Ridgid
  17. ریوبی Ryobi
  18. اسکیل Skil

 

1. بوش Bosch

مزایا: عملکرد بهتر و قابلیت اطمینان بالا

معایب: قیمت بالا.

در گذشته، برند بوش در رقابت با سایر برندها به توانایی مطلوب دست نیافته بود و معمولا با تاخیر نسبت به اروپا محصولات جدید خود را عرضه می‌کرد.

تحلیل ما: اخیراً بوش، آمپ‌شِیر را معرفی کرده است که به برندهای دیگر اجازه می‌دهد از باتری‌های 18 ولتی بوش استفاده کنند. متاسفانه تاکنون پیشرفت ملموسی در این زمینه مشاهده نشده است. آمپ‌شِیر بوش دارای پتانسیل بسیار زیادی است، اما به نظر می‌رسد تاکنون توجه کافی به آن نشده است.

بوش در طی مدت‌زمان کوتاهی توانسته ابزارهای جدید را عرضه کند که برخی از آنها توانسته‌اند ارزش و جذابیت بیشتری را نشان دهند و مشتریان را متقاعد کنند که از این ابزارها استفاده کنند. با وجود این، بوش هنوز نقاط ضعفی در مجموعه ابزارهای بی‌سیم خود دارد، اما در تلاش برای رفع این نقاط ضعف است. آمپ‌شِیر نیز برای بهبود این وضعیت طراحی شده است.

 

 

2. کرفتسمن Craftsman

مزایا: مقرون به صرفه برای کاربران فنی.

معایب: انتخاب محدود.

تحلیل ما: برند کرفتسمن به تدریج محصولات بی‌سیم سری V20 خود را گسترش داده است، اما هنوز نمی‌تواند با رقیب اصلی خود (دیوالت) رقابت کند. کرفتسمن باید تعداد بیشتری ابزار براشلس آر‌پی با کارایی بالاتر تولید کند تا بتواند با دیوالت رقابت کند.

کرفتسمن محصولات منحصر به فردی را برای افراد فعال در حوزه خود‌اشتغالی ارائه می‌دهد، مانند کمپرسور هوای بی‌سیم.

 

 

3. دیوالت Dewalt

مزایا: ابزارهای بسیار خوب، انتخاب گسترده، دارای ارگونومی، قابلیت اطمینان بالا.

دیوالت به طور مداوم در حال گسترش محصولات شارژی سری 20 ولت مکس خود است، موضوعی که برای سری  فلکس ولت نیز صادق است و همچنین این برند به طور متمرکز و فعالی بر روی گسترش سری ابزارهای کوچک 12 ولتی مکس اکستریم کار می‌کند.

معایب: مرتب کردن برخی از گزینه‌های اصلی دیوالت می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. به عنوان مثال انتخاب بین مدل‌های مختلف اره های دیسکی 7-4/1 اینچی 20V Max براشلس، 20V Max Power Detect ، FlexVolt 60V Max و 20V Max FlexVolt کمی پیچیده و سخت است.

تحلیل ما: دیوالت همچنان در حال نوآوری‌ است و بهترین ابزارهای برقی را ارائه می‌دهد. این برند دیگر نیازی به دنبال کردن رقبا ندارد زیرا محصولاتش به‌تنهایی ارائه‌دهنده کیفیت بالا هستند.

استفاده از ابزارهای بی‌سیم دیوالت، انتخابی مطمئن و بدون ریسک است. پلتفرم‌های بی‌سیم دیوالت همچنان نقاط قوت زیاد و نقاط ضعف‌ کمی دارند. دیوالت با میلواکی در رتبه‌بندی کلی «بهترین برند ابزار برقی بی‌سیم» مساوی است. فناوری باتری سلولی کیسه‌ای پاور‌ استک دیوالت مزایای بسیاری نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر دارد و به این برند کمک می‌کند تا از رقبای خود متمایز شود.

20V Max Power Detect و FlexVolt Advantage شکاف بین پلتفرم‌های بی‌سیم 20V Max و FlexVolt 60V Max را پر می‌کنند. با این حال، ابزارهای FlexVolt هنوز هم مزایای قدرتی را ارائه می‌دهند که اکثر سیستم‌های 18V/20V Max نمی‌توانند با آن برابری کنند.

 

 

4. درمل Dremel

مزایا: برخی ابزارها اکنون با برخی از باتری‌های بوش سازگار هستند.

معایب: انتخاب بسیار محدود، توسعه محدود.

تحلیل ما: درمل دارای ابزارهای چرخشی بی‌سیم 12 ولت مکس خوبی است، اما در گسترش این محصول کاری نکرده است. همچنین یک پلتفرم بی‌سیم 20 ولت مکس با تنها دو ابزار دارد – یک ابزار چندمنظوره نوسانی با رابط اختصاصی و یک اره چندمنظوره جمع و جور.

 

 

5. فستول Festool

مزایا: ابزارهای منحصربه‌فرد و نوآورانه، مانند سمباده‌های هیبریدی با سیم و بی‌سیم، کیفیت خوب، اعتبار برند.

معایب: انتخاب بسیار محدود، قیمت بسیار بالا.

تحلیل ما: اگر به دنبال یک ابزار برقی بی‌سیم فستول هستید، این برند چند گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم بی‌سیم 18 ولت فستول همچنان محدود است. به نظر می‌رسد این برند توجه خود را به نیازهای کاربران گسترده‌تر معطوف کرده است، اما هنوز رقیب قدرتمندی نمی‌تواند باشد.

فستول با عرضه یک اره نواری بی‌سیم جدید، خط تولید بی‌سیم خود را تکمیل کرد. این اره نواری با وجود اینکه جای خالی خود را در خط تولید فستول پر می‌کند، اما با روحیه اصلی این برند که بر روی ابزارهای پرداخت نهایی تمرکز دارد، همخوانی ندارد. همچنین به نظر نمی‌رسد برای کاربران خارج از گروه هدف اصلی فستول، یعنی حرفه‌ای‌های صنعت ساخت‌و‌ساز، جذاب باشد.

شرکت فستول با عرضه برخی محصولات با طراحی‌های بحث‌برانگیز، از جمله یک جاروبرقی جمع‌و‌جور بی‌سیم که فقط با باتری‌های کوچک‌ با ظرفیت کم قابل استفاده است، انتقاداتی را برانگیخته است. قیمت بالای محصولات فستول نیز باعث شده است که ابزارهای این برند در مقایسه با گزینه‌های رقیب، بسیار کمتر در دسترس باشند.

 

6. فلکس Flex

مزایا: عملکرد رقابتی (حداقل)، باتری‌های لیتیومی نسل جدید، نوآوری‌ها و ابزارهای متعدد با مزایای متمایز برای کاربران.

معایب: در حال حاضر انتخاب محصولات فلکس به عنوان یک برند نسبتاً جدید، به اندازه برندهای تثبیت‌شده (مانند دیوالت یا میلواکی) متداول نیست. همچنین سهم بازار کمی در صنعت ابزارهای برقی دارد. باتری‌های 24 ولتی آن کمی بزرگتر از باتری‌های 18 ولتی سایر برندها است، اما بدون ویژگی‌های مثبت خاصی (مانند انتقال نیرو)

تحلیل ما: فلکس به سرعت در حال گسترش خط تولید ابزارهای بی‌سیم براشلس 24V Max خود است. این برند اخیرا ابزارهای اصلی جدیدی را عرضه کرده است که شامل طیف وسیعی از ابزارهای تخصصی مانند روتر، سنباده و اره نواری بی‌سیم می‌شود.

فلکس قصد دارد که به یک بازیگر اصلی در صنعت ابزارهای برقی بی‌سیم حرفه‌ای تبدیل شود، و به نظر می‌رسد همه کارهای لازم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهد.

 

 

7. هارت Hart

مزایا: موجود در فروشگاه‌های والمارت

معایب: به طور خاص برای خریداران والمارت که به قیمت اهمیت می‌دهند، طراحی شده است.

تحلیل ما: هارت یک برند اختصاصی والمارت است. این برند، ابزارهای برقی بی‌سیم با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد که شبیه به محصولات اصلی ریوبی هستند. اگر به دنبال کمترین هزینه برای خرید ابزارهای برقی بی‌سیم در بازار هستید، هارت (یا سایر برندهای معرفی شده در این مقاله) انتخاب بهتری نسبت به محصولات بدون ‌نام و نشان موجود در آمازون و سایر بازارهای آنلاین خواهند بود.

هنوز هیچ نوآوری قابل‌توجهی از هارت ندیده‌ایم. هارت همچنان به‌عنوان یک برند بی‌سیم سطح ابتدایی برای خریداران والمارت که به دنبال خریدهای سریع و آسان هستند در نظر گرفته می‌شود.

 

 

8. هرکولس (هاربر فرایت) Hercules

مزایا: ابزارهای بی‌سیم بهتر برای خریداران هاربر فرایت.

معایب: انتخاب محدود، شهرت کم برند، همچنان هاربر فرایت.

تحلیل ما: هاربر فرایت به طور مداوم خط تولید ابزارهای «حرفه‌ای» هرکولس خود را گسترش داده است. به نظر می‌رسد که کیفیت آنها از «خوب» به «بسیار خوب» بهبود یافته است و این ابزارها اکنون دارای گارانتی محدود 5 ساله هستند. هاربر فرایت و خط تولید هرکولس آن‌ها پتانسیل زیادی دارد، اما ظاهراً آن‌ها همچنان در تلاش برای تولید ابزارهای ارزان‌تر هستند.

ابزارهای برقی بی‌سیم هرکولس تاکنون نوآوری خاصی نداشته‌اند که آن‌ها را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز کند. عمدتاً کپی ساده‌ای از ابزارهای سایر برندها هستند. اگر هاربر فرایت و برند هرکولس آن بتوانند نوآوری‌های واقعی و کیفیت بالایی ارائه دهند، پتانسیل مختل کردن بازار اصلی ابزارهای برقی بی‌سیم را دارند.

 

 

9. هیلتی Hilti

مزایا: امکان خرید مستقیم از شرکت برای مشاغل، تمرکز بر ابزارهای ساختمانی

معایب: دسترسی محدود خرده‌فروشی، انتخاب محدود ابزار، قیمت‌های بالا.

تحلیل ما: دو سال از زمانی که هیلتی پلتفرم ابزار برقی بی‌سیم نورون 22 ولت خود را راه اندازی کرد، می‌گذرد. ابزارهای کمی که تاکنون دیده‌ایم از نظر عملکردی توانمند بوده‌اند، اما به غیر از ابزارهای بتون سنگین آنها، بقیه جذابیت چندانی نداشتند. نورون هنوز یک پلتفرم بسیار کوچک با نواقص بسیار است که باید برطرف شوند.

وقتی از شرکت هیلتی پرسیدیم که آیا می‌توانند در مورد ابزارهای جدیدی که به سیستم نورون اضافه کرده‌اند اطلاعات بیشتری بدهند، ما را به وب‌سایت عمومی خود ارجاع دادند تا خودمان جستجو کنیم. هیلتی باید برای جذب کاربران، عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 

10. کبالت Kobalt

مزایا: موتورهای براشلس، قیمت ارزان باتری‌های یدکی/جایگزین.

معایب: انتخاب محدود.

تحلیل ما: به نظر می‌رسد شرکت لووز جهت‌گیری مشخصی برای برند ابزار انحصاری خود، کبالت، نداشته باشد.

سیستم ابزارهای بی‌سیم مکس 24 ولت کبالت لووز ترکیبی متعادل از ویژگی‌های رقابتی، عملکرد و قیمت‌گذاری مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد شرکت لووز تولید و عرضه ابزارهای بی‌سیم با عملکرد بالاتر کبالت ایکس‌تی‌آر را متوقف کرده است. با این حال، در فصل خریدهای تعطیلاتی، برخی از محصولات این خط به طور موقت و محدود در بازار عرضه می‌شوند.

 

 

11.ماکیتا Makita

مزایا: شارژ سریع با برخی از باتری‌ها و شارژرها

معایب: ماکیتا در به‌روزرسانی محصولات خود با روندهای صنعت، کند عمل کرده است. تنوع بالای محصولات آن در برخی دسته‌‌ها، انتخاب را برای مشتریان دشوار می‌کند. سیستم‌های ابزار 18 ولت ماکیتا با سیستم‌های ابزار رقیب برابر نبوده و خط جدید XGT آن محدود و گران‌قیمت است. سیستم بی‌سیم 12 ولت مکس ماکیتا پس از بازسازی، پیشرفت چندانی نداشته است.

تحلیل ما: ماکیتا در حال گسترش خط LXT با افزودن برخی ابزارهای XGT است، اما بسیاری از ویژگی‌های برتر XGT، مانند فناوری ضد ضربه مته بی‌سیم، همچنان منحصر به آن خط است.

این شرکت در ایالات متحده، خط جدیدی از ابزارهای 18 ولت با رنگ سبز زیتونی را راه‌اندازی کرده است: آوت‌دُر ادونچر

همچنین دو سیستم اصلی ابزارهای بی‌سیم دارد: 18V LXT و 36V/40V Max XGT. با این حال این شرکت روی هیچ‌کدام از این سیستم‌ها تمرکز زیادی ندارد. ماکیتای آمریکا اخیراً به دلیل افزایش قیمت‌ها، رقابت شدید و کاهش تقاضا، به طور گسترده در سراسر شرکت تعدیل نیرو داشته است و با شرایط دشوار وارد سال 2024 خواهد شد.

 

 

12. متابو Metabo

مزایا: کیفیت عالی، عملکرد، قابلیت اطمینان، و شهرت زیاد. متابو ابزارهای تخصصی بیشتری برای صنایع ساخت و فلزکاری ارائه می‌دهد.

معایب: انتخاب محدود، در دسترس بودن بازار و کمتر دیده شدن در مقایسه با برندهای حرفه‌ای رقیب.

تحلیل ما: گسترش ابزارهای برقی 18Vمتابو در ایالات متحده بسیار کند بوده و برای مدت طولانی راکد مانده است.

متابو به جای پیشرفت در صنعت، ظاهرا ً از آن عقب افتاده است.

اره میزی شارژی، سیستم‌های غبارگیری، کمپرسور هوا، یا سایر ابزارهای مورد نیاز برای کارگاه‌های ساختمانی که متابو سال‌ها در مورد آنها صحبت می‌کرد، کجاست؟

 

 

 

13. متابو اچ‌پی‌تی (هیتاچی پاور تولز سابق) Metabo HPT

مزایا: متابو اچ‌پی‌تی بسیاری از ابزارهای بی‌سیم 18 ولت و مولتی‌ولت با کیفیت عالی را ارائه می‌دهد و گاهی اوقات نوآوری‌های منحصر به فردی دارد.

معایب: انتخاب محدود، سردرگمی کاربر بین متابو اچ‌پی‌تی و متابو.

تحلیل ما: متابو اچ‌پی‌تی ابزارهای جدیدی را با سرعتی ثابت عرضه کرده است. پلتفرم بی‌سیم مولتی‌ولت آن بسیار عالی است و همچنان یک انتخاب بسیار رقابتی باقی می‌ماند. این برند نیاز به رویت‌پذیری بیشتری در بازار دارد. ابزارهای انتخابی در شرکت لووز موجود هستند، اما در زمینه خرده‌فروشی برای ارتقای برند یا افزایش آگاهی مصرف‌کننده کاری انجام نداده است.

ابزارهای بی‌سیم متابو اچ‌پی‌تی 18 ولت و مولتی‌ولت ابزارهای خوبی هستند. حتی پیچ‌گوشتی شارژی تریپل هَمِر این برند، کیفیت بسیار خوبی دارد.

محصول شاخص: پیچ‌گوشتی شارژی تریپل هَمِر 18 ولت متابو اچ‌پی‌تی

 

 

14. میلواکی Milwaukee

مزایا: کیفیت، قابلیت اطمینان و عملکرد عالی. انتخاب ابزارهای بی‌سیم فوق‌العاده M18  (کلاس 18 ولت/20 ولت) و ابزارهای بی‌بدیل M12 (کلاس 12 ولت). میلواکی یک برند مبتکر بسیار فعال است.

معایب: ابزارهای M12 دارای باتری stem-style هستند که در دسته قرار می‌گیرند و در نتیجه دسته‌های حجیم‌تری نسبت به برخی برندهای دیگر که می‌توانند با باتری‌های کشویی کار کنند، ایجاد می‌کنند.

تحلیل ما: میلواکی در سال‌های اخیر به نوآوری و پیشبرد صنعت ادامه داده است و انتظار داریم که فناوری باتری FORGE این برند نیز همین کار را انجام دهد.

ابزارهای برقی بی‌سیم M12 Fuel و M18 Fuel این برند، در بین کاربران بسیار محبوب هستند. همچنین ابزار MX Fuel، محصولی که با باتری بی‌سیم تغذیه می‌شود، را بازسازی کرد و همچنان پتانسیل بالقوه دارد.

میلواکی خود را «معمار راه‌حل‌ها» معرفی می‌کند و با ایده‌های تحول‌آفرین وارد بازارهای جدید می‌شود. فلسفه آن‌ها برای سیستم‌های بی‌سیم M12، ارائه جایگزین‌های کاربرپسند برای ابزارهای دستی بوده است. همچنین سیستم در حال گسترش M18  آن‌ها، ارائه‌دهنده ابزارهای اصلی موردنیاز کاربران حرفه‌ای و بسیاری از گزینه‌های خاص تجارت است.

ابزارهای شارژی میلواکی ممکن است قیمت بالایی داشته باشند، اما آن‌ها مرتباً تبلیغات بسیار تهاجمی را در قالب جایزه، مثلا ابزار یا باتری رایگان، ارائه می‌دهند. اگرچه میلواکی رهبر بازار نیست، اما انتخاب بسیار خوبی است. به زبان ساده‌تر، با ابزارهای برقی بی‌سیم میلواکی کمتر دچار خطا می‌شوید. میلواکی با دیوالت در رتبه‌بندی کلی «بهترین برند ابزار شارژی» مساوی است.

 

 

15. پورتر کیبل Porter Cable

مزایا: ندارد.

معایب: انتخاب محدود، در دسترس بودن محدود.

تحلیل ما: ابزارهای برقی شارژی پورتر کیبل اکنون در انحصار شرکت تراکتور سوپلای هستند. سال‌هاست که این برند ابزار جدیدی ارائه نکرده است.

به نظر می‌رسد برند پورتر کیبل زمان، تلاش یا منابعی را برای پلتفرم بی‌سیم خود صرف نمی‌کند، پس دلیلی ندارد که به این برند اعتماد کنیم.

 

 

16. ریجید Ridgid

مزایا: محصول 18 ولت ریجید، تعادل خوبی بین عملکرد و قیمت برقرار می‌کند. قرارداد خدمات مادام العمر محدود با ایجاد برخی محدودیت‌ها، قطعات، خدمات و باتری‌ها را گارانتی می‌کند.

معایب: انتخاب محدودتر ابزارهای 18 ولت در مقایسه با برند‌های دیگر. به این دلیل که در ابتدا با سیستم 12 ولت خود شروع کرد و بعداً شروع به توسعه ابزارهای 18 ولت کرد. با این حال، هنوز هم روی سیستم 12 ولت خود تمرکز دارد و همچنان ابزارهای جدیدی را برای این سیستم معرفی می‌کند (اگرچه هنوز هم می توانید باتری یا شارژر جایگزین بخرید).

تحلیل ما: ریجید به عرضه ابزارهای برقی جدید 18 ولتی ادامه داده است، اگرچه این ابزارها در سال‌های اخیر چندان نوآورانه نبوده‌اند.

 

 

17. ریوبی Ryobi

مزایا: پلتفرم عظیم ریوبی 18 ولت وان پلاس بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.

معایب: تعهد ریوبی به کاربران DIYer (دست به آچارها و افراد فعال در حوزه خود اشتغالی) همچنین به این معنی است که این برند هنوز باطری‌های خود را با سیستم اسلایدی، تطبیق نداده است. ابزارهای ارزان‌تر این برند نیز با توجه به بازۀ قیمتی که دارند، از نظر ویژگی‌ها، عملکرد یا هر دو، در سطح پایین‌تری هستند.

تحلیل ما: ریوبی محصولات جمع و جور براشلس 18V One+ HP خود را گسترش داده است و ابزارهای خانگی، سرگرمی و لایف‌استایل جدیدی را اضافه کرده است، از جمله محصولات جدید می‌توان به یو‌اس‌بی لیتیوم از گروه ابزارها و لوازم جانبی کلاس 4 ولت اشاره کرد.

پلتفرم بی‌سیم این شرکت بسیار متمرکز بر کاربران خانگی است و همچنان در بین کاربران وفادار مورد‌ پسند و بسیار مورد توجه است. برخی از متخصصان نیز از ابزارهای خاص ریوبی استفاده می‌کنند، به‌ویژه برای کارهای تخصصی که ممکن است ابزار به‌طور مکرر استفاده نشود. ابزارهای برقی بی‌سیم یو‌اس‌بی لیتیوم ارزش بررسی دارند زیرا تعداد کمی از برندها محصولاتی مشابه را  ارائه می‌دهند.

 

 

18. اسکیل Skil

مزایا: پلت‌فرم‌های ابزار برقی بی‌سیم 12 و 20 ولتی اسکیل بسیار مقرون به صرفه هستند: عملکرد رقابتی و ویژگی‌های بالاتر از حد متوسط برای هزینه‌ای که می‌پردازید.

معایب: انتخاب محدود.

تحلیل ما: اسکیل به طور پیوسته ابزارهای برقی بی‌سیم 12 و 20 ولت مکس و همچنین ابزارهای برقی بی‌سیم 40 ولت مکس در فضای باز را عرضه کرده است.

بسیاری از ابزارهای اسکیل که ما آزمایش کرده‌ایم عملکرد بهتری دارند یا از محصولات رقیب برتری دارند و در عین حال مقرون به صرفه‌تر هستند. آن‌ها قطعاً برای افرادی که به‌دنبال دریافت ویژگی‌های مدرن با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اند، کاربردی هستند.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل