جاروبرقی آب و خاک Bauer با ظرفیت 60 لیتر به بازار عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
جاروبرقی آب و خاک Bauer با ظرفیت 60 لیتر به بازار عرضه شد
Ad image

جاروبرقی آب و خاک Bauer با ظرفیت 60 لیتر به بازار عرضه شد

خرده فروشی Harbor Freight، اخیراً جاروبرقی آب و خاک Bauer را در دسترس خریداران قرار داده است که 16 گالن (معادل 60.5 لیتر) ظرفیت دارد و یکی از رقبای جاروبرقی صنعتی Dewalt نیز محسوب می‌شود. برای آشنایی با ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی Bauer در این مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

معرفی جاروبرقی آب و خاک 60 لیتری Bauer

جاروبرقی آب و خاک 16 گالنی برند Bauer رقیب جاروبرقی Dewalt DXV16PA محسوب می‌شود که به طور مشابه 16 گالن ظرفیت دارد. به علاوه، جاروبرقی Bauer از نظر طراحی به همراه دسته و چرخ عقب و قدرت 6.5 اسب بخاری نیز به جاروبرقی دیوالت شباهت دارد. هرکولس برندی است که محصولات مختلفی را با هدف رقابت با دیوالت به بازار عرضه کرده؛ بنابراین عرضه جاروبرقی صنعتی برند باور با پیروی از همین استراتژی، جالب به نظر می‌رسد. باید توجه داشته باشیم که هر دو برند Hercules و Bauer به Harbor Freight تعلق دارند.

تصویر نمای عقب جاروبرقی آب و خاک Bauer، دسته بزرگی که برای کشیدن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین چرخ‌های عقب بزرگ و محل قرارگرفتن لوله‌های رابط را نشان می‌دهد. با این وجود، برخلاف جاروبرقی دیوالت به سبد پشتی مجهز نشده است.

چرخ‌ها و دسته بزرگ، جا‌به‌جایی جاروبرقی و بالا بردن آن از پله‌ها را آسان‌تر می‌کند. تصویر نمای جلوی جاروبرقی، وجود گیره‌هایی را نشان می‌دهد که برای نگهداری سری‌ها و سایر لوازم جانبی جاروبرقی کاربرد دارد.

به همراه جاروبرقی یک لوله خرطومی 7 فوتی (2.13 متر) نیز ارائه می‌شود که بر اساس ادعای شرکت سازنده انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در برابر پیچ‌خوردگی نیز مقاوم است. به علاوه، 4 نازل، 2 میله اتصال اضافی، صدا خفه‌کن برای کاهش نویز جاروبرقی، کیسه جاروبرقی (در تصویر نشان داده نشده است) و فیلتر استوانه‌ای هوا نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

طول سیم برق جاروبرقی به 20 فوت (معادل 6 متر) می‌رسد که امکان دسترسی به نقاط مختلف در یک کارگاه کوچک را به خوبی فراهم می‌کند. مضاف بر این، جاروبرقی Bauer قابلیت عملکرد در دو حالت دمنده و مکنده را دارد.

اگرچه Harbor Freight به میزان نویز جاروبرقی اشاره نکرده اما با استفاده از صدا خفه‌کن می‌توانیم نویز ایجاد شده توسط جاروبرقی را به طور قابل توجهی کاهش دهیم. باید توجه داشته باشیم که جاروبرقی 16 گالنی دیوالت نیز ویژگی مشابهی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

 

قیمت گذاری جاروبرقی Bauer

جاروبرقی آب و خاک Bauer با قیمت 139.99 دلار به بازار عرضه شده و در دسترس خریداران قرار گرفته است. قیمت‌گذاری جاروبرقی مهم‌ترین مزیت آن در مقایسه با سایر رقبا و به ویژه جاروبرقی 16 گالنی دیوالت محسوب می‌شود که با اختلاف 100 دلاری به فروش می‌رسد. شاید با در نظر گرفتن این مقایسه گمان کنید که جاروبرقی Bauer ارزش خرید بالاتری دارد اما بهتر است تا برای این نتیجه‌گیری، محصولات مشابه از سایر برندها را نیز ارزیابی کنیم.

جاروبرقی برند Ridgid که به محفظه فلزی از جنس فولاد ضد زنگ مجهز شده، با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد. جاروبرقی دیگری از همین برند با مدل Ridgid NXT که مشخصات مشابهی نیز دارد با قیمت 159 دلار به فروش می‌رسد. اگرچه جاروبرقی Bauer از نظر قیمت‌گذاری در مقایسه با جاروبرقی‌های برند Ridgid برتری دارد اما نمی‌تواند جاروبرقی برند Husky که با قیمت 129 دلار به فروش می‌رسد را شکست دهد. با این وجود، Husky به ویژگی مقاومت در برابر پیچ‌خوردگی لوله خرطومی جاروبرقی اشاره نکرده است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل