ابزارهای مکانیکی MegaMod از برند Gearwrench معرفی شدند

توسط بهنام افزودن دیدگاه
ابزارهای مکانیکی MegaMod از برند Gearwrench معرفی شدند
Ad image

ابزارهای مکانیکی MegaMod از برند Gearwrench

برند Gearwrench قصد دارد تا مجموعه جدیدی از ابزارهای مکانیکی را به همراه سینی‌های فومی برش خورده به طور سفارشی به بازار عرضه کند. برای آشنایی با سری جدید ابزارهای مکانیکی این برند که با عنوان MegaMod در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت، در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

چند هفته پیش، Gearwrench مجموعه ابزارهای جدیدی را معرفی اما به نظر می‌رسید که همه آن‌ها ابزارهای مشابهی هستند که در سینی‌های فومی با قیمت نسبتاً گران به فروش می‌رسند.

ست ابزارهای MegaMod، مجموعه‌ای از ابزارهای ماژولار محسوب می‌شود. Gearwrench در معرفی مجموعه MegaMod می‌نویسد: «مجموعه ابزارهای مکانیکی بر اساس خواسته‌ها و نیازهای شما ساخته شده‌اند. هر مجموعه به طور جداگانه طوری تنظیم شده تا ابزارهای صحیح و مناسب برای انجام دادن کارهای مکانیکی را شامل شده و با کارآمدترین روش ممکن، سازماندهی شوند.»

به نظر می‌رسد که مجموعه ابزارها و همچنین سینی آن‌ها برای استفاده در جعبه ابزار و کابینت Gearwrench شامل کابینت جدید GSX Roller که اخیراً معرفی شده و با قیمت 5000-5500 دلار به فروش می‌رسد، مناسب است. خوشبختانه، سینی ابزارهای این برند، برای استفاده در جعبه ابزار، کابینت‌ و قفسه‌های ساخته شده توسط سایر برندها نیز مناسب است.

مجموعه جدید از نظر ظاهری، تفاوت اندکی در مقایسه با مجموعه قبلی ابزارهای Gearwrench مجهز به سینی فومی دارد.

سینی فومی مجموعه MegaMod، از دو لایه تشکیل می‌شود که لایه نارنجی رنگ در پایین و لایه مشکی در بالای این سینی قرار گرفته‌اند. روی سینی فومی اطلاعاتی مانند اندازه سری‌های آچار بکس درج شده که می‌تواند به خریداران کمک کند تا ابزارها و قطعات را در جای صحیح خود روی سینی قرار دهند.

قیمت‌ تعیین شده برای این مجموعه، کمی گران به نظر می‌رسد اما انتظار می‌رود که در طول زمان کاهش قیمت آن را شاهد باشیم.

برای مثال، مجموعه 6 عددی انبردست Gearwrench هم‌اکنون با قیمت 94 دلار در فروشگاه آمازون عرضه شده اما مجموعه 5 عددی همین ابزارها به همراه سینی فومی در همین فروشگاه با قیمت بیش از 120 دلار به فروش می‌رسد. فروشگاه آنلاین Home Depot این مجموعه را با قیمت 129 دلار به فروش می‌رساند.

در حالی که تمامی افراد صبر و حوصله کافی برای برش دادن سفارشی سینی فومی Kaizen Foam یا Tool Control Foam را ندارند و سرویس‌های برش سفارشی می‌تواند هزینه قابل توجهی را به خریدار تحمیل کند. مجموعه ابزارهای MegaMods در اختیار داشتن کیت ابزار سفارشی را برای علاقه‌مندان آسان‌تر می‌سازد.

نویسنده وب‌سایت Toolguyd معتقد است که امکان خریداری تعداد زیادی از ابزارها در یک مجموعه، برای افرادی که از این ابزارها استفاده می‌کنند، جذابیت زیادی دارد.

امروزه، برندهای متعددی مجموعه ابزار مشابهی را به خریداران پیشنهاد می‌کنند که مانند این مجموعه به طور ماژولار طراحی شده و امکان سازماندهی و نگهداری از ابزارها به طور سفارشی را فراهم می‌کند. در اختیار داشتن انتخاب‌های متعدد خریداران را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای را خریداری کنند که با نیازها و خواسته‌های آن‌ها مطابقت بیشتری دارد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل