یخچال همراه 16 لیتری کلاین تولز مدل 62204MB معرفی شد

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
یخچال همراه 16 لیتری کلاین تولز مدل 62204MB معرفی شد
Ad image

یخچال همراه 16 لیتری کلاین تولز مدل 62204MB معرفی شد

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت کلاین تولز یخچال همراه جدیدی را با ظرفیت 16 لیتر و با مدل 62204MB معرفی کرده است. در ادامه به بررسی این مطلب خواهیم پرداخت.

دستگاه خنک‌کننده Klein Tools MODbox  مدل 17 کوارت 62204MB

دستگاه خنک‌کننده عایق‌شده جدید کلاین، با ظرفیت 17 کوارت (حدودا 16 لیتر) قادر است غذا و نوشیدنی را تا 30 ساعت سرد نگه دارد. این دستگاه می‌تواند تا 24 عدد قوطی 12 اونسی یا 12 عدد بطری بلند و باریک با یخ را در خود جای دهد. همانطور که از نام آن نیز پیداست، این دستگاه یک قسمت از سیستم MODbox است و می‌تواند به سایر جعبه‌های ذخیره‌سازی Klein MODbox متصل و قفل شود.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا تمام ابزار و تجهیزات خود را به راحتی در کنار هم حمل کنید. این اتصال و قفل‌شدن با استفاده از نوارهای قفل‌گذاری زیرین صورت می‌گیرد که به دستگاه، انعطاف‌پذیری و قابلیت تنظیم می‌بخشد. این دستگاه دارای قفل‌های فلزی و پلاستیکی محکم برای درب بالایی است. درب بالایی نیز محفظه‌ای برای نگهداری دارو، دستمال کاغذی، وسایل غذاخوری، کلید و سایر اقلام کوچک دارد.

به علت قدرت و استحکام کافی، این خنک‌کننده قادر است تا وزن حدودا 140 کیلوگرم را روی خود تحمل کند و بنابراین شما می‌توانید بر روی آن بنشینید. همچنین دارای یک بند حمل است که حمل و نقل آن را آسان می‌کند.

دستگاه خنک‌کننده Klein Tools MODbox  مدل 17 Quart 62204MB

قیمت و دسترس‌پذیری آن

در حال حاضر با قیمت 79.98 دلار  موجود است.

  • این خنک‌کننده قابلیت اتصال به اجزای دیگر سیستم MODbox™ کلاین تولز را دارد و برای ایجاد یک ایستگاه کار سیار سفارشی بسیار مناسب است.
  • اقلام درون این خنک‌کننده تا 30 ساعت خنک می‌مانند.
  • فضای داخلی درب آن برای نگهداری اقلام کوچک مانند دارو، دستمال کاغذی، وسایل غذاخوری، کلید و غیره طراحی شده است.
  • این دستگاه قادر است تا وزن حداکثر 300 پوند (136.1 کیلوگرم) را تحمل کند و علاوه بر حمل غذا، به عنوان یک محل مناسب برای نشستن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این دستگاه می‌تواند 24 عدد قوطی 12 اونسی یا 12 عدد بطری بلند و باریک با یخ را در خود جای دهد. درب قفل شونده‌ای دارد که وسایل داخل دستگاه را ایمن نگه می‌دارد. (قفل در این محصول شامل نمی‌شود)
  • بند شانه‌ی آن قابل تنظیم بوده و با پد مجهز شده است تا حمل و نقل را آسان کند.
  • سایر اجزای MODbox™ به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل