دستگاه لوله بازکن ریجید +FlexShaft K9-204 وارد بازار شد

توسط بهنام 1 دیدگاه
دستگاه لوله بازکن ریجید +FlexShaft K9-204 وارد بازار شد
Ad image

دستگاه لوله بازکن ریجید +FlexShaft K9-204 وارد بازار شد

در اختیار داشتن ابزار مناسب تاثیر زیادی در رفع گرفتگی‌های سرسخت لوله‌های آب و فاضلاب دارد که معمولاً در ساختمان‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی اتفاق می‌افتد. دستگاه لوله بازکن K9-204+ از برند ریجید یک ابزار کارآمد برای برطرف کردن گرفتگی و انسداد لوله‌های آب و فاضلاب ساختمان محسوب می‌شود. این ابزار می‌تواند با برطرف کردن انسداد، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت هدایت جریان سیالات در لوله‌های فاضلاب را فراهم کند. مجله کیف ابزار در این مقاله ویژگی‌ها، مزایا و اهمیت استفاده از K9-204+ برای تعمیر و نگهداری لوله‌های فاضلاب در ساختمان‌های بزرگ را بررسی می‌کند.

 

با ویژگی‌های دستگاه لوله بازکنی K9-204+ آشنا شوید

برند ریجید اخیراً دستگاه لوله بازکنی K9-204+ را به بازار عرضه کرده که در مقایسه با مدل قبلی این دستگاه؛ یعنی K9-204 به طور قابل توجهی بهبود یافته است. دستگاه لوله بازکنی ریجید به گونه‌ای طراحی شده تا عملکرد بهتری در مقایسه با سایر ابزارهای موجود در باز کردن لوله‌های بزرگ فاضلاب داشته باشد. در ادامه مقاله ویژگی‌های دستگاه لوله بازکنی مدل K9-204+ را به طور دقیق‌تری بررسی می‌کنیم.

بهبود دسترسی: چفت‌هایی که در اطراف دستگاه لوله بازکنی مدل K9-204+ وجود دارند، امکان دسترسی آسان به فضای داخلی دستگاه را فراهم می‌کنند. این ویژگی، تعمیر و نگه‌داری و انجام سرویس‌های دوره‌ای را آسان‌تر می‌کند که در نهایت به ما کمک می‌کند تا اتلاف زمان را به حداقل برسانیم.

افزایش دوام کابل: دستگاه لوله بازکنی K9-204+ به گیره کابل پیشرفته‌ مجهز شده که ایمنی بیشتری را در زمان استفاده از کابل 70 فوتی (21.3 متری) با قطر 5.16 اینچ (8 میلی‌متر) به همراه دارد که توسط پوشش نایلونی نیز محافظت می‌شود. افزایش دوام به افزایش طول عمر و کاهش خرابی دستگاه لوله بازکنی منجر می‌شود.

محفظه نگهداری آچار آلن: دستگاه لوله بازکنی مدل K9-204+ به محفظه‌ای برای نگه‌داری از آچار آلن شش گوش مجهز شده است. این قابلیت موجب می‌شود تا با سهولت و راحتی بیشتری به ابزارهای مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.

 

مزیت‌های دستگاه لوله بازکنی K9-204+ کدامند؟

تمیز کردن کل فضای داخلی لوله: سری دستگاه لوله بازکنی مدل K9-204+ به زنجیر‌های فلزی مجهز شده که به طور کامل فضای داخلی لوله را در بر گرفته و عوامل ایجاد انسداد را برطرف می‌کنند. این ویژگی موجب می‌شود تا ظرفیت کامل لوله فاضلاب بازیابی شود و احتمال گرفتگی لوله به طور مکرر را به حداقل می‌رساند.

کابل FlexShaft به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که از بر جا ماندن توده‌های آلودگی جلوگیری شود و به سادگی می‌توانیم خود کابل را نیز تمیز کنیم. لایه نایلونی انعطاف‌پذیر و مستحکم سراسر کابل را پوشش می‌دهد. این انتخاب، فرایند نظافت لوله را آسان‌تر می‌کند و در نهایت ظاهر اوپراتور و همچنین محیط کار تمیز باقی خواهند ماند.

راحتی: نیروی مورد نیاز برای عملکرد لوله بازکن مدل K9-204+ از طریق اتصال به دریل شارژی تامین می‌شود که به سادگی و بدون نیاز به مهارت خاصی می‌توانیم آن را به دریل شارژی متصل کنیم. طراحی ارگونومیک دستگاه لوله بازکن موجب می‌شود تا افراد حرفه‌ای بتوانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند.

تطبیق‌پذیری: دستگاه لوله بازکن K9-204+ با طیف وسیعی از ابزارهای جانبی شامل زنجیر ساده، زنجیر کاربیدی، سری نوک تیز و انواع برس‌ها سازگاری دارد. این ویژگی آن را به ابزاری همه کاره تبدیل می‌کند که برای رفع انواع انسدادها در لوله‌های فاضلاب فلز، پلیمری و غیره تبدیل می‌کند.

دستگاه لوله بازکن ریجید مدل K9-204+ ابزار کارآمدی است که ما را از شر گرفتگی لوله‌های فاضلاب خلاص می‌کند که اتفاق رایجی در ساختمان‌های بزرگ محسوب می‌شود. این دستگاه، هم‌اکنون با قیمت 1583 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل