گیره Fein VersaMag با قابلیت‌ چسبیدن به سطوح فلزی به بازار عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
گیره Fein VersaMag با قابلیت‌ چسبیدن به سطوح فلزی به بازار عرضه شد
Ad image

گیره Fein VersaMag با قابلیت‌ چسبیدن به سطوح فلزی به بازار عرضه شد

برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز و ماشین کاری فعالیت دارند، کارایی و ایمنی از اهمیت زیادی برخوردار است. گیره Fein VersaMag ویژگی‌های سادگی، قابلیت حمل و نقل آسان و کارایی را به طور یکجا در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مجله کیف ابزار در این مقاله ویژگی‌ها و عملکرد گیره مغناطیسی Fein VersaMag را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گیره Fein VersaMag با استفاده از نیروی مغناطیسی روی سطوح فلزی ثابت باقی می‌ماند. این مکانیسم از حرکت کردن گیره در زمان کار جلوگیری می‌کند و امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

معرفی گیره Fein VersaMag

پیشرفت فناوری بسیاری از محدودیت‌هایی که در گذشته با آن‌ها مواجه بودیم را برطرف کرده است. برخلاف گیره‌ کار قدیمی که با استفاده از پیچ و مهره روی سطح میز کار ثابت می‌شود و قابلیت جا‌به‌جایی ندارد، گیره VersaMag را می‌توانیم روی میز، چهارچوب فلزی ساختمان و هر سطح مستحکمی که از آهن ساخته شده باشد، بچسبانیم. این گیره ما را قادر می‌سازد تا به کمک نیروی مغناطیسی اجسام مختلف را در هر محیطی ثابت نگه داریم.

از گیره Fein VersaMag می‌توانیم در محیط کارگاه، محل ساخت و ساز و در شرایط مختلف استفاده کنیم. نصب گیره روی سطوح مختلف بدون نیاز به ابزارهای اضافی و با استفاده از یک اهرم امکان‌پذیر است؛ یعنی در حالتی که اهرم روی گزینه OFF قرار بگیرد، امکان جا‌به‌جایی آن و قرار دادن روی سطوح مختلف فراهم می‌شود. در صورتی که گیره را روی سطح فلزی قرار دهیم و اهرم را به سمت ON بچرخانیم، گیره توسط نیروی مغناطیسی آهنربای دائم به سطح می‌چسبد.

 

مشخصات گیره Fein VersaMag عبارتند از:

  • ارتفاع فک گیره: 40 میلی‌متر
  • دهانه: 108 میلی‌متر
  • عرض دهانه: 100 میلی‌متر
  • ابعاد پایه مغناطیسی: 212*70 میلی‌متر
  • نیروی نگه‌دارنده مغناطیسی: 7800 نیوتون بر میلی‌متر
  • وزن گیره: 7.25 کیلوگرم

گیره VersaMag ما را قادر می‌سازد تا بدون محدودیت مکانی بتوانیم قطعات مختلف را به طور مستحکم در یک نقطه ثابت نگه‌داریم. این گیره به آهنربای قدرتمندی مجهز شده که قطعات مختلف را با نیروی 1750 lbf ثابت نگه می‌دارد. امنیت بالا موجب می‌شود تا بتوانیم با دقت، کیفیت و اعتماد به نفس بیشتری قطعات را تراشیده یا برش بزنیم.

تطبیق‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیره VersaMag به شمار می‌آید که توسط فک چند کاره آن حاصل می‌شود. این ویژگی، گیره را قادر می‌سازد تا قطعات متفاوت از نظر شکل و جنس را در یک نقطه ثابت کند و کاربران را قادر می‌سازد تا با انعطاف‌پذیری بیشتری قطعات مختلف را ماشین‌کاری کنند. از این گیره می‌توانیم برای ثابت نگه داشتن قطعات چوبی، فلزی، پلاستیکی و غیره استفاده کنیم تا دقت و بهره‌وری بیشتری در زمان کار کردن با قطعات مختلف داشته باشیم.

گیره VersaMag هم‌اکنون با قیمت 450 دلار در دسترس خریداران قرار دارد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل