لوله بازکن ماری برند SKIL معرفی شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
معرفی لوله بازکن ماری برند SKIL
Ad image

لوله بازکن ماری برند SKIL معرفی شد

برند SKIL اخیراً از یک لوله باز کن ماری رونمایی کرده که به مجموعه ابزارهای سری MULTIVOLT تعلق دارد. لوله بازکن ماری برند SKIL در دو کیت 12 ولتی و 20 ولتی به بازار عرضه خواهد شد. این لوله بازکن برای برطرف کردن گرفتگی‌های نسبتاً سرسخت لوله‌های فاضلاب که توسط تکنیک‌های ساده برطرف نمی‌شوند، گزینه مناسبی است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های لوله بازکن برند SKIL در ادامه مقاله با مجله کیف ابزار همراه شوید.

 

معرفی لوله بازکن ماری برند SKIL

به طور کلی، لوله بازکن‌های ماری برند SKIL برای افرادی طراحی شده‌اند که در مواجهه با پدیده گرفتگی لوله‌های فاضلاب، مشکلی با دست و پنجه نرم کردن با کثیفی‌ها ندارند. اگر به ندرت با گرفتگی لوله‌های فاضلاب مواجه می‌شوید، شاید هزینه کردن 130 دلار برای خرید دستگاه لوله بازکن ماری SKIL غیر ضروری به نظر برسد.

گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌تواند خسارت‌های سنگینی را برای مالک خانه به همراه داشته باشد. هیچ فردی از نشت آب فاضلاب به محیط خانه خوشحال نمی‌شود و به همین دلیل خرید دستگاه لوله بازکن کارامد برای افراد حرفه‌ای و حتی افراد عادی که می‌خواهند تعمیرات منزل را خودشان انجام دهند، سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای است.

در این مقاله می‌توانم تجربه شخصی یکی ازنویسندگان وب‌سایت toolsinaction را از به کارگیری لوله بازکن ماری بازگو کنم. وی می‌نویسد: «خانه قدیمی ما نشانه‌های آشکاری را از فرسودگی به نمایش می‌گذاشت. فاضلاب دستشویی به شدت مستعد گرفتگی بود و قبل از امتحان کردن لوله بازکن، تکنیک‌های دیگری را امتحان کرده بودیم. در حالی که دستگاه لوله بازکن ماری هزینه بیشتری را نسبت به سایر تکنیک‌های ساده به همراه داشت اما در رفع گرفتگی فاضلاب خانه ما عملکرد موثری داشت. این دستگاه به ما کمک کرد تا از پرداخت هزینه‌های سنگین برای تخریب ساختمان و لوله‌کشی مجدد آن جلوگیری کنیم.»

به نظر من، دستگاه لوله باز کن ماری می‌تواند اغلب گرفتگی لوله‌های فاضلاب را برطرف کرده و به ما کمک کند تا از انتخاب راه‌کارهای پرهزینه مانند لوله‌کشی مجدد ساختمان دوری کنیم.

ابزارهای برند SKIL در خرده فروشی‌های بزرگ مانند The Home Depot و Amazon در دسترس خریداران قرار دارند و انتظار می‌رود که دستگاه لوله بازکن ماری SKIL نیز بزودی در همین خرده‌فروشی‌ها عرضه شود. مشخصات این دستگاه عبارت است از:

  • مدل کیت 12 ولتی: AU0225D-11
  • مدل کیت 20 ولتی: AU0225D-12
  • ویژگی‌ها: کابل کربن-استیل با قطر 1.4 اینچ (3.55 سانتی‌متر) و طول 25 فوت (7.62 متر) برای برطرف ساختن گرفتگی‌ در لوله‌هایی با قطر 3/4 تا 2 اینچ (90 تا 8.63 سانتی‌متر)، قابلیت تنظیم سرعت، تغذیه خودکار کابل، پایه مستحکم برای کنترل بهتر در زمان استفاده از دستگاه و پورت تخلیه آب اضافی دستگاه لوله بازکن بعد از برطرف ساختن گرفتگی لوله فاضلاب.
  • باتری و شارژر کیت 12 ولتی و 20 ولتی: هر دو کیت 12 و 20 ولتی از باتری 2 آمپرساعتی و شارژر 30 واتی تشکیل می‌شوند.
  • قیمت: 130 دلار برای هر مدل
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل