معرفی اره فارسی بر شارژی هیلتی SM 60-22

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
معرفی اره فارسی بر شارژی هیلتی SM 60-22
Ad image

معرفی اره فارسی بر شارژی هیلتی SM 60-22

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت هیلتی از اره فارسی بر شارژی نورون خود، مدل SM 60-22، رونمایی کرد. این اره 12 اینچی دو شیب است و با باتری‌های 22 ولتی نورون این شرکت کار می‌کند.

اره فارسی بر نورون هیلتی از نوع افقی جلویی است، یعنی دارای ریل کشویی جلویی است که امکان قرارگیری آن در کنار دیوار را فراهم می‌کند. هیلتی همچنین اعلام کرده است که تنظیمات شیب را می‌توان از جلوی اره انجام داد، بدون اینکه کاربران مجبور شوند برای انجام این کار به پشت اره برسند.

هیلتی ادعا می‌کند که اره فارسی بر شارژی جدید نورون آن‌ها تا 50 درصد بیشتر از اره‌های مشابه موجود در بازار برش می‌دهد. این اره می‌تواند با یک شارژ باتری 12 آمپر ساعتی، تقریبا 500 برش در چوب نرم 3.5 اینچ در 1.5 اینچ (چوب ساختمانی 2×4 ) انجام دهد.

کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که هنگام اتصال مکنده هیلتی، گرد و غبار اره تا 90 درصد جمع‌آوری شود. این اره علاوه بر ویژگی‌های اصلی، دارای چراغ LED، دکمه کنترل سرعت و تنظیمات آسان بازو و گارد نیز هست.

مشخصات اصلی

  • قطر تیغه: 12 اینچ
  • عمق برش: تا 4 اینچ
  • عرض برش: تا 14 اینچ
  • ارتفاع گارد پشتی: 4.94 اینچ
  • وزن: 59.5 پوند

تاریخ تخمینی عرضه: 2024

قیمت: به زودی اعلام خواهد شد

هیلتی دو تیغه برای این اره ارائه خواهد داد: یک تیغه برش چوب و آلومینیوم همه‌کاره و یک تیغه برش چوب ظریف. اره فارسی بر Hilti SM 60-22 با پایه‌ای که تا 8 فوت قابل گسترش است عرضه خواهد شد. این پایه برای پشتیبانی از قطعه کار مناسب است.

بررسی اره فارسی بر هیلتی:

هیلتی، شرکتی که به ابزارهای سنگ تراشی‌ خود شهرت دارد، اکنون به تولید ابزارهای برش چوب و فلز هم روی آورده است. «تیغه همه‌کاره» نیز جالب است. معمولاً برای برش مواد خاص از تیغه‌های مختلف استفاده می‌شود، مانند تیغه‌ا‌‌ی با پروفایل ATB برای برش چوب و تیغه‌‌ای با پروفایل TCG برای برش آلومینیوم و سایر مواد غیر‌آهنی.

«تیغه همه‌کاره» هیلتی با طراحی منحصر به فرد خود قابلیت برش هر دو متریال، یعنی چوب و آلومینیوم را دارد. به نظر می‌رسد اره فارسی بر شارژی جدید هیلتی بیشتر برای برش چوب طراحی شده است، اما می‌تواند آلومینیوم سبک را نیز در صورت نیاز برش دهد. با این حال، کاربران ممکن است برای برش آلومینیوم بخواهند تیغه را تعویض کنند یا از ارۀ فارسی بر برش فلز (آهن‌ بر) با تیغۀ مناسب استفاده کنند.

اره‌های فارسی بر شارژی دیگری با طراحی ریل جلویی در بازار موجود هستند که نیازی به فضای زیادی در پشت دستگاه ندارند، مانند MultiVolt Metabo HPT. با این حال، دیدن گزینه‌های بیشتری با این ویژگی امری مطلوب است.

نظر شما در مورد اره فارسی‌بر بی‌سیم جدید هیلتی نورون چیست؟ آیا این اره شما را به سیستم ابزار قدرتمند 22 ولتی هیلتی (نورون) جذب می‌کند؟

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل