معرفی اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی، اولیه اره در دسته Worm Drive

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی، اولیه اره در دسته Worm Drive
Ad image

با اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی، بدون محدودیت بُرش بدهید.

به گزارش مجله کیف ابزار، اره‌های سری Worm Drive در حدود 100 سال پیش به دنیای اره‌های گردبر معرفی شدند و با گذشت زمان، تغییرات مختلفی در ساختار و طراحی آنها به وجود آمده است و حالا شرکت بزرگ هیلتی با عرضه یک محصول شارژی، به دنبال ایجاد تفاوت‌های چشمگیر در خانواده اره‌های گردبر خانواده Worm Drive می‌گردد.

این محصول یک اره گردبر شارژی از نوع 22 ولتی با نام SC 30WL-22 است که با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته باتری‌های خانواده Nuron آماده پاسخگویی به نیازهای حرفه‌ای در عالی‌ترین سطح از فعالیت‌های پیشرفته صنعتی خواهد بود. اگر با اصطلاح Worm Drive آشنایی ندارید، با مراجعه به راهنمای خرید اره گردبر می‌توانید با انواع مختلف این محصول و ویژگی‌های مختلف هریک از آنها آشنا شوید.

 

بررسی مشخصات فنی اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی

استفاده از باتری‌های شارژی خانواده Nuron در اره گردبر SC 30WL-22 به معنی ارائه عملکرد بهتر و مدت زمان شارژدهی بیشتر است. در واقع استفاده از تکنولوژی Nuron در کنار یک موتور براشلس، مدت زمان شارژدهی این ابزار را در مقایسه با نمونه‌های دیگر تا دو برابر افزایش داده که ویژگی شگفت‌انگیزی برای یک محصول شارژی محسوب می‌شود.
حداکثر سرعت چرخش تیغه در این اره گردبر به 4700 دور در دقیقه می‌رسد و امکان دستیابی به عمق بُرش 60.2 میلی‌متر در زاویه 90 درجه و 49 میلی‌متر در زاویه 45 درجه را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم زاویه تیغه در بازه 0 تا 50 درجه اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، این اره گردبر اولین محصول شرکت هیلتی در دسته محصولات Worm Drive است که امکان ایجاد بُرش در انواع قطعات چوبی نظیر الوار کارگاهی، تنه‌های خام، تخته‌های پروفیلی و لایه‌های چوبی متراکم را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت ایجاد بُرش در نئوپان و تخته‌های چندلایی با حداکثر ضخامت 60.2 میلی‌متر از دیگر قابلیت‌های این اره شارژی گردبر به شمار می‌رود.

طراحی و ساختار فیزیکی اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی

طراحی و ساختار فیزیکی اره گردبر شارژی SC 30WL-22 هیلتی

اره SC 30WL-22 هیلتی برای ایجاد بُرش در قطعات مختلف از یک تیغه 184.1 میلی‌متری استفاده می‌کند و در حالت بدون باتری دارای 3.9 کیلوگرم وزن است که این وزن با اضافه شدن باتری 7.9 آمپرساعتی سری Nuron به 5.44 کیلوگرم می‌رسد.

استفاده از ساختار Worm Drive باعث ارائه دو دسته کنترلی در بخش انتهایی و فوقانی این محصول شده است که میزان تسلط کاربر در ایجاد بُرش‌های دقیق را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند. همچنین برای جمع‌آوری و جلوگیری از پخش شدن ذرات گرد و غبار در محیط می‌توان از یک مبدل برای اتصال دستگاه مکنده یا جاروبرقی استفاده کرد. (این مبدل به صورت مجزا به فروش می‌رسد.)

همچنین با وجود چراغ قوه در این محصول، امکان ایجاد روشنایی مطلوب در محیطهای کم‌نور و تاریک نیز فراهم می‌شود. اره گردبر شارژی SC 30WL-22 در حالت بدون باتری با قیمت 369 دلار به فروش می‌رسد و کاربران در صورت نیاز می‌توانند مدل‌های دیگر را با آپشن‌ها و موارد مختلف انتخاب کنند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل