دریل همزن شارژی Menards مستر فورس 240-0388 به بازار عرضه شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
دریل همزن شارژی Menards مستر فورس 240-0388 به بازار عرضه شد
Ad image

دریل همزن شارژی Menards مستر فورس 240-0388 به بازار عرضه شد

کمپانی Menards با معرفی دریل همزن 20 ولتی 5/8 اینچی، مجموعه ابزارهای شارژی 20 ولتی خود را گسترش داد. ابزار مورد بحث، نخستین میکسر برقی این مجموعه محسوب می‌شود و سه نظام آچار خور سر دریل با انواع مته‌ها و پره‌های همزن‌ ساخته شده توسط سایر برندها سازگاری دارد. برای آشنایی با دریل همزن شارژی Masterforce در این مقاله مجله کیف ابزار را همراهی کنید.

 

معرفی دریل همزن شارژی Masterforce

دریل و همزن 20 ولتی مسترفورس اساساً برای ترکیب کردن مصالح ساختمانی مانند بتونه دیوار و گچ طراحی شده است. سه نظام 5/8 اینچی امکان استفاده از پره‌های همزن، مته‌ها و سایر لوازم جانبی ساخته شده توسط برندهای مختلف را فراهم می‌کند. این دریل و میکسر قدرت کافی برای ترکیب کردن متریال‌های سنگین و ترکیب‌های دارای ویسکوزیته بالا را در اختیار دارد.

از دریل میکسر شارژی Masterforce می‌توانیم برای ترکیب کردن رنگ، بتونه دیوار، ترکیب اپوکسی و ماسه، ملات و حتی بتن استفاده کنیم. این ابزار شارژی به موتور براش‌لس مجهز شده که بازدهی و قدرت بالاتری در مقایسه با موتور الکتریکی DC معمولی دارد. در موتورهای DC معمولی مجبور هستیم تا به طور دوره‌ای وضعیت ذغال موتور را بررسی کرده و در صورت ضرورت آن‌را تعویض کنیم اما ذغال و مشکلات آن در ساختار موتور براش‌لس وجود ندارد.

اگرچه دریل همزن مسترفورس از نظر قدرت و عملکرد به تجهیزات ساخته شده توسط برندهای ریجید، ماکیتا، MAXXTT و حتی ریوبی شباهت دارد اما با قیمت کمتری در مقایسه با میکسر سایر برندها به فروش می‌رسد. برند Masterforce با افزودن میکسر 20 ولتی به مجموعه ابزارهای خود توانسته مجموعه کامل‌تری را در دسترس خریداران قرار دهد. این ابزار شارژری می‌تواند نیاز افرادی که در زمینه ساخت و ساز خانه فعالیت دارند را برطرف کند.

مشخصات دریل و میکسر 20 ولتی شارژی Masterforce

به طور خلاصه، مشخصات دریل همزن جدید Masterforce عبارت است از:

  • نام محصول: Masterforce® 20V Brushless Cordless 5.8 in. Mixer/Drill
  • مدل: 240-0388
  • مشخصات: ترکیب موتور براش‌لس با سیستم کنترل Micropressure به کاهش اصطکاک و جلوگیری از افزایش دمای بیش از حد منجر می‌شود. کاربران می‌توانند برای مخلوط کردن دقیق متریال‌ها، سرعت میکسر را در هفت پله در محدوده 200 تا 650 دور بر دقیقه تنظیم کنند. سه نظام 5/8 اینچی امکان اتصال طیف گسترده‌ای از مته‌ها و پره‌های همزن را به دریل و میکسر مسترفورس فراهم می‌کند. باتری 5 آمپرساعتی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای مخلوط کردن 14 سطل حاوی بتونه دیوار با ظرفیت 1.5 گالن (5.67 لیتر) توسط دریل و میکسر شارژی Masterforce را فراهم کند.
  • باتری‌های قابل استفاده: Masterforce BOOST و Masterforce FlexPower
  • مدت گارانتی: 3 سال به طور محدود

دریل و میکسر شارژی Masterforce با قیمت 150 دلار آمریکا در وب‌سایت menards.com به فروش می‌رسد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل