آچار فرانسه های ویها معرفی شدند

توسط محسن پرهیزکار 2 دیدگاه
آچار فرانسه های ویها معرفی شدند
Ad image

آچار فرانسه های ویها معرفی شدند

به گزارش مجله کیف ابزار، ویها به تازگی آچارهای قابل تنظیم جدیدی را معرفی کرده است که اگر با دقت به آن‌ها نگاه کنیم، بر روی بدنۀ آن‌ها هک شده‌است که در اسپانیا تولید شده‌اند. به گفته آمازون، این آچارها از تابستان امسال در دسترس هستند. ما به تازگی متوجه عرضه این آچارها شده‌ایم و در حال حاضر در آمازون مجموعه 3 عددی آن‌ها با قیمت حدود 70 دلار به فروش می‌رسد.

آچار فرانسه های Wiha در اندازه‌های 8 تا 12 اینچی موجود هستند. این آچارها در دو طرف خود علامت‌گذاری دارند. یک طرف این آچارها با مقیاس SAE و طرف دیگر آن با مقیاس متریک علامت‌گذاری شده است.

آچار فرانسه‌های جدید ویها تقریباً شبیه به آچارهای قابل تنظیم Channellock ساخت اسپانیا هستند که گفته می‌شود توسط Irega تولید می‌شوند. قیمت‌های ویها چندان بد نیستند، اما اگر ویژگی‌های متفاوتی نسبت به آچارهای چینالوک نداشته باشند، دلیلی برای خرید آنها با قیمت‌ بالاتر وجود ندارد.

به عنوان مثال، آچار ویها 10 اینچی در آمازون 29.98 دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت چینالوک 25.09 دلار است. علاوه بر این چینالوک آچارهای با روکش‌های مختلفی ارائه می‌دهد و آچارهای WideAzz آن با دسته‌های Code Blue دارای روکش قابل ارتجاع و مقاوم در برابر حرارت هستند. قیمت آچار کروم 10 اینچی چینالوک 22.63 دلار است.

این که ویها نام خود را روی ابزارهای بیشتری قرار دهد اتفاق خوبی است، اما در این مورد، با توجه به اینکه این ابزارها ظاهراً مشابه ابزارهای چینالوک اما با قیمت‌ بالاتر هستند، دلیلی برای خرید آن‌ها وجود ندارد. امیدواریم قیمت‌های ویها کمی کاهش پیدا کنند.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل