معرفی برند سوماک، متخصص تولید ابزارآلات بادی

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند سوماک، متخصص تولید ابزارآلات بادی
Ad image

معرفی برند سوماک، برند حرفه‌ای در زمینه تولید ابزارهای بادی

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت سوماک (SUMAKE) یک برند تایوانی است که در سال 1997 در شهر تایپه تاسیس شده و علیرغم تاریخچه کوتاه خود به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تولید تجهیزات بادی شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت که کلیه محصولات مرتبط با خانواده ابزارهای بادی در سبد تولیدات این شرکت وجود دارند و حتی ابزارهای خاصی نیز برای اولین بار توسط متخصصان سوماک به دنیای تجهیزات بادی معرفی شده‌اند.

موفقیت برند سوماک در تولید ابزارهای بادی به نقطه شروعی برای تولید ابزارهای دیگر تبدیل شد و در حال حاضر این شرکت علاوه بر ارائه تنوع بی‌نظیری از محصولات شاخه نیوماتیک، به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید ابزارآلات برقی، دستی، تجهیزات اندازه‌گیری و لوازم جانبی نیز شناخته می‌شود.

تنوع ابزارآلات برند سوماک

تنوع ابزارآلات برند سوماک

به طور کلی می‌توان محصولات شرکت سوماک را در چند شاخه مختلف شامل ابزارآلات تولید و مونتاژ، ابزارهای برقی، تجهیزات کارگاهی، ابزارآلات بادی، انواع کمپرسور هوا، ابزارآلات شارژی، ابزارهای دستی و لوازم جانبی طبقه‌بندی کرد. برای خرید محصولات و ابزار سوماک باید در نظر داشت که ابزارهای موجود در هر گروه، از تنوع و قابلیت‌های خاصی برخوردار هستند و در مقایسه با محصولات مشابه، کیفیت و کارآیی بسیار بالایی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

رنگ آبی به عنوان رنگ شاخص محصولات سوماک شناخته می‌شود که در کنار طراحی زیبا و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، احساسی از اقتدار و خاص بودن را به آنها تزریق کرده و توجه هر ابزارشناس حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند.

 

مقایسه قیمت و کیفیت محصولات سوماک

بدون شک کیفیت ابزارآلات برند سوماک در مقایسه با نمونه‌های مشابه در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد و تاثیر این موضوع در قیمت محصولات و ابزار سوماک نیز قابل مشاهده است. اما باید توجه داشت که قیمت ابزارآلات برند سوماک با توجه به کیفیت و کارآیی عالی، درصد خرابی کم و امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای موجود در آنها از توجیه اقتصادی و به عبارت بهتر، ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که بسیاری از متخصصان فعال در حوزه‌های صنعتی و مشاغل حرفه‌ای، خرید ابزارآلات برند سوماک را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر می‌گیرند.

لیست قیمت محصولات و ابزار سوماک

لیست قیمت محصولات و ابزار سوماک

ایجاد تنوع و نوآوری در کنار توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان به عنوان رویکردهای اصلی برند سوماک در زمینه طراحی و تولید ابزارهای مختلف شناخته می‌شود و این موضوع زمینه‌ساز ارائه ابزارآلات خاص و متنوعی شده است که خوشبختانه تعداد قابل توجهی از آنها در بازار داخلی ایران قابل خریداری هستند.

فروشگاه کیف ابزار نیز به عنوان یکی از فروشندگان اصلی محصولات سوماک، امکان خرید مجموعه کاملی از ابزارآلات این شرکت را در اختیار کاربران سراسر کشور قرار داده که با مراجعه به صفحه اصلی محصولات سوماک، امکان بررسی و مقایسه لیست قیمت محصولات و ابزار سوماک نیز فراهم شده است.

از مزایای اصلی خرید محصولات و ابزار سوماک از فروشگاه کیف ابزار می‌توان به ارائه قیمت‌‎های رقابتی و منصفانه، ارسال سریع و مطمئن کالا به سراسر کشور، خدمات پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای، ارائه خدمات پس از فروش ویژه و ایجاد تسهیلات خاص برای استفاده سریع‌تر و آسان‌تر کاربران از خدمات گارانتی اشاره کرد.

 

گارانتی محصولات سوماک

کلیه محصولات شرکت سوماک در بازار داخلی ایران همراه با خدمات 6 یا 12 ماهه گارانتی سوماک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته کیفیت و دوام بی‌نظیر محصولات سوماک و ماهیت نیوماتیک بسیاری از ابزارآلات این شرکت، تضمین‌کننده دوام و طول عمر بالای آنها در استفاده مداوم و طولانی‌مدت خواهد بود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل