کمربند ایمنی Proform SwitchPoint راهی بازار شد

توسط بهنام افزودن دیدگاه
کمربند ایمنی Proform SwitchPoint راهی بازار شد
Ad image

کمربند ایمنی Proform SwitchPoint راهی بازار شد

کسب اطمینان از امنیت برای حفاظت از جان افرادی مانند شیشه پاک‌کن برج، کارگرهای ساختمان و سایر افرادی که در ارتفاع‌های زیاد کار می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. کمربند ایمنی Proform SwitchPoint از برند Werner یکی از تجهیزاتی است که برای پاسخ به این نیاز طراحی شده است. مجله کیف ابزار در این مقاله ویژگی‌های کاربردی کمربند ایمنی Proform SP را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

معرفی کمربند ایمنی Proform SwitchPoint

کمربند ایمنی Proform SP به مکانیسم نوآورانه‌ای با عنوان SwitchPoint Suspension مجهز شده که می‌تواند وضعیت فرد معلق در هوا را از حالت عمودی به افقی تغییر دهد تا راحتی و آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

فناوری SwitchPoint با فعال‌سازی سریع سیستم تعلیق، واکنش سریع به سقوط را تضمین می‌کند. سرعت واکنش برای جلوگیری از صدمات احتمالی و نجات افراد در شرایط اضطراری اهمیت دارد. کمربند ایمنی Proform SP می‌تواند در زمان سقوط، به سرعت موقعیت افراد را از حالت آویزان عمودی به حالت افقی تغییر دهد. این ویژگی به کاهش درد ناشی از فشار تسمه‌های کمربند ایمنی روی بدن انسان کمک می‌کند.

پس از فعال شدن مکانیسم تغییر موقعیت، کمربند ایمنی Proform SP موقعیت فرد را به طور امن به حالت نشسته تغییر می‌دهد. این مکانیسم نه تنها آسیب‌های ناشی از سقوط را به حداقل می‌رساند، بلکه وزن افراد را به طور یکنواخت‌تری روی کمربند توزیع می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: فن خنک کننده کلاه ایمنی Klein Tools معرفی شد

 

مزایای کمربند ایمنی Proform SP تنها به حفاظت از جان افراد در زمان سقوط محدود نمی‌شود و هنگامی که فرد روی کمربند آویزان شده، می‌تواند در مقایسه با سایر کمربندهای موجود در بازار با آزادی عمل بیشتری حرکت کند. این ویژگی افراد را قادر می‌سازد تا در عملیات نجات خود مشارکت داشته باشند و به راحتی با امدادگران همکاری کنند؛ بر همین اساس، می‌توانیم ادعا کنیم که کمربند ایمنی Proform SP با محیط‌های کاری مختلف انطباق زیادی دارد.

راحتی هنگام پوشیدن کمربند ایمنی Proform SP در طول یک روز کاری

اگرچه کمربند ایمنی Proform SP سطح بالایی از امنیت را برای افراد فراهم می‌کند اما راحتی را برای دست‌یابی به این هدف نادیده نگرفته است. این کمربند ایمنی شورتی طوری طراحی شده تا افراد حرفه‌ای بتوانند بدون احساس ناراحتی یا خستگی روی کار خودشان تمرکز کنند.

کمربند ایمنی SwitchPoint harness نشان دهنده اوج نو‌آوری برای حفاظت از جان افراد حرفه‌ای است که در ارتفاع زیاد کار می‌کنند. این کمربند ویژگی‌های کاربردی مختلفی را مانند تغییر وضعیت در حالت آویزان و قابلیت مانور دادن برای نجات جان خود را به طور همزمان در اختیار ما قرار می‌دهد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل