5 محصول خاص شرکت میلواکی برای استفاده عمومی که برقی نیستند

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
5 محصول خاص شرکت میلواکی برای استفاده عمومی که برقی نیستند
Ad image

آشنایی با 5 محصول خاص شرکت میلواکی برای استفاده عمومی

کارگاه‌های ساختمانی از جمله محیطهای پویا و فعالی هستند که افراد مختلف به شکل مستمر در آن تردد دارند و در حین فعالیت‌های مختلف از انواع و اقسام ابزارآلات و تجهیزات جانبی برای انجام آسان‌تر وظایف خود بهره می‌برند. در این بین، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده ابزار در تلاش هستند تا علاوه بر تولید ابزارآلات اصلی، نیازهای کاربران در بخش تجهیزات جانبی را نیز تا حد امکان برطرف کنند.

در این بخش از مجله مجله کیف ابزار به سراغ معرفی 5 محصول خاص و حرفه‌ای از شرکت بزرگ میلواکی (Milwaukee) می‌رویم تا ثابت کنیم که این شرکت، تنها یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تولید ابزارهای برقی نیست.

آشنایی با 5 محصول خاص شرکت میلواکی برای استفاده عمومی

میلواکی برای همه افراد فعال در مشاغل صنعتی، یک نام آشنا و معتبر محسوب می‌شود اما این شرکت علاوه بر تولید ابزارهای صنعتی مانند محصولات بُرش و حفاری، مجموعه متنوعی از ابزارهای جانبی و لوازم کاربردی را نیز تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کاربرد این ابزارهای جانبی بگونه‌ای است که نه تنها کارگران ساختمانی بلکه افراد عادی نیز می‌توانند از این لوازم در حین فعالیت‌های روزمره خود مانند امور خانگی و تفریحی بهره ببرند. معمولا این دسته از محصولات علاوه بر ابزارفروشی‌ها از طریق فروشگاه‌های محلی نیز در دسترس عموم قرار می‌گیرند و جالب‌تر اینکه برخی از آنها به دلیل استفاده گسترده و عمومی از محبوبیت و استقبال بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.

جلیقه گرمکن شارژی M12 Heated AXIS

جلیقه گرمکن شارژی M12 Heated AXIS

خارج شدن از خانه در سرمای سخت زمستان برای همه افراد ناخوشایند است و استفاده از یک کت یا کاپشن ضخیم، ساده‌ترین راهکار برای حل این مشکل محسوب می‌شود اما این ضخامت زیاد باعث ایجاد محدودیت در حرکات فیزیکی شما می‌شود و قدرت مانور شما را در محیط کار کاهش می‌دهد.

بهترین راه‌حل در این شرایط، استفاده از یک منبع گرمایشی مناسب مانند جلیقه گرمکن میلواکی مدل M12 Heated AXIS است تا بدون ایجاد محدودیت در فعالیت‌های فیزیکی و به عبارت بهتر با برخورداری از وزن و ضخامت کم بتواند نیازهای گرمایشی شما را به خوبی برطرف کند.

تامین انرژی گرمایی در این جلیقه به وسیله مجموعه‌ای از المنت‌های گرمایشی از جنس فیبر کربنی صورت می‌گیرد و گرمای مطبوعی را در بخش بالاتنه ایجاد می‌کنند. انرژی موردنیاز این جلیقه نیز به وسیله باتری‌های 12ولتی شرکت میلواکی تامین می‌شود و به راحتی می‌توان آنها را در قسمت جیب جلیقه جاسازی کرد. این جلیقه از الیاف پلی‌استر شرکت میلواکی به نام Ripstop تهیه شده است که مقاومت بسیار زیادی در برابر خراشیدگی و نفوذ آب و باد از خود نشان می‌دهد.

این جلیقه یکی از محصولات محبوب شرکت میلواکی است که در زمان استفاده با سطح حرارت کم می‌تواند کاربر را به مدت 8 ساعت در برابر سرمای سخت محیط، ایمن نگه دارد.

کلاه ایمنی BOLT Type 2 Class C

کلاه ایمنی BOLT Type 2 Class C

کلاه ایمنی یکی از لوازم بسیار ضروری برای فعالیت در کارگاه‌ها و سایت‌های ساختمان‌سازی است که از شما در برابر خطرات و حوادث ناشی از سقوط اجسام محافظت می‌کند. البته استفاده از کلاه ایمنی تنها برای ایجاد ایمنی در محیط کار نیست و در موارد دیگری مانند بالا رفتن از نردبان برای دسترسی به پشت‌بام خانه یا انجام فعالیت‌های تفریحی مانند کوهنوردی نیز می‌توان از یک کلاه ایمنی مناسب به عنوان یک سپر ایمنی کارآمد استفاده کرد‌.

برای انتخاب یک کلاه ایمنی مناسب می‌توانید به سراغ کلاه ایمنی شرکت میلواکی به نام BOLT بروید. این محصول در گروه کلاه‌های ایمنی نوع 2 و تیپ C قرار می‌گیرد و به شکل ویژه در برابر ضربات ناگهانی و اجسام نوک‌تیز مقاوم است.

این کلاه ایمنی دارای سیستم تعلیق نرم و راحت است و با استفاده از یک سگک ۵حالته، امکان تنظیم سایز و اندازه مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخش‌های داخلی این کلاه ایمنی از الیاف آنتی‌باکتریال با خاصیت جذب تعریق ساخته شده‌اند و به راحتی قابل جداسازی و شستشو هستند.

انعطاف‌پذیری و راحتی این کلاه ایمنی از جمله ویژگی‌های برجسته و خاص آن به شمار می‌رود که با برخورداری از وزن کمتر و ابعاد کوچک‌تر، سطح ایمنی بسیار بالایی را به وجود می‌آورد. همچنین وجود شیارهای اختصاصی در این کلاه ایمنی، امکان حمل لوازم مختلفی مانند ماژیک و چراغ روشنایی را نیز فراهم می‌کند‌.

اسپیکر و رادیوی پرتابل M12

اسپیکر و رادیوی پرتابل M12

کار کردن به شکل مداوم و طولانی باعث ایجاد حس خستگی و کسالت می‌شود و گوش دادن به یک قطعه موسیقی یا یک شبکه رادیویی می‌تواند روحیه و انرژی شما را تا حد قابل توجهی افزایش بدهد. البته استفاده از گوشی تلفن همراه یا یک رادیوی کوچک نیز می‌تواند نیازهای شما را به راحتی برطرف کنند اما در یک کارگاه صنعتی، سقوط یک جسم سنگین می‌تواند لوازم گران‌قیمت شما را به راحتی خرد و نابود کند و شما را تحت تاثیر یک خسارت مالی نسبتا سنگین قرار بدهد. بنابراین استفاده از یک پخش‌کننده بادوام و قدرتمند می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت مشکلات اینچنینی راحت کند.

اسپیکر و رادیوی پرتابل میلواکی مدل M12 یک محصول مقاوم و جان‌سخت است که امکان استفاده از قابلیت‌های صوتی متنوع را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. وجود قلاب آویز در این محصول یکی از نکات قابل توجه آن برای استفاده در محیطهای ساختمانی است و راهکار بسیار مناسبی برای آویزان کردن دستگاه از نقاط مختلف محسوب می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: 2 آچار لوله‌ آلومینیومی جدید میلواکی با قابلیت تنظیم خودکار معرفی شدند

 

سیستم صوتی این اسپیکر شامل مجموعه‌ای از بلندگوها و توییترهای حرفه‌ای با دامنه فرکانسی گسترده (Full-Range) است و صدای بسیار شفاف و دلنشینی را در محیط پخش می‌کنند. این محصول علاوه بر رادیوی FM و AM امکان اتصال تجهیزات بلوتوث تا شعاع 30 متری را نیز فراهم می‌کند. همچنین وجود پورت USB 2.1 به کاربران اجازه می‌دهد تا از این محصول به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کنند.

صدای باکیفیت و بدنه بسیار مقاوم از جمله نکات بارز این محصول حرفه‌ای است و بر اساس ادعای برخی از کاربران فروشگاه HomeDepot باتری 2 آمپرساعتی این رادیو پس از یک روز استفاده کامل تنها 50 درصد از ظرفیت شارژدهی خود را از دست می‌دهد.

چراغ تجسس و نورافکن شارژی M18

چراغ تجسس و نورافکن شارژی M18

کار کردن در کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره به ویژه در تاریکی شب، نیازمند استفاده از یک منبع روشنایی مطمئن و قدرتمند است تا بتواند همه چیز را به طور کامل در معرض دید شما قرار بدهد. چراغ تجسس و نورافکن شارژی میلواکی مدل M18 یک منبع روشنایی بسیار قدرتمند و قابل حمل است که می‌تواند هر محیط تاریکی را مانند روز روشن کند.

این نورافکن حرفه‌ای دارای شدت روشنایی 1250 لومن است و تنها 30 سانتی‌متر طول و حدود 3.5 کیلوگرم وزن دارد و امکان پرتاب نور تا فاصله 670 متری! را فراهم می‌کند. استفاده از تکنولوژی انحصاری میلواکی به نام TRUEVIEW High Definition باعث ایجاد یک خط نور سفید، شفاف و طبیعی می‌شود و در چهار حالت مختلف اعم از نورپردازی نقطه‌ای، پراکنده، نقطه‌ای-پراکنده و چشمکزن قابل استفاده است.

لامپ‌های LED مورد استفاده در این محصول همراه با گارانتی مادام‌العمر شرکت میلواکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و به عبارت بهتر این لامپ‌ها هیچگاه نیاز به تعویض یا تعمیر نخواهند داشت. همچنین وجود استاندارد IP54 به معنی مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار خواهد بود.

باتری مورد استفاده در چراغ تجسس و نورافکن شارژی میلواکی مدل M18 از نوع 18 ولتی XC5.0 است و امکان شارژدهی مداوم به مدت 5 ساعت را فراهم می‌کند.

فلاسک Packout Black

فلاسک Packout Black

وقتی پای نوشیدنی‌های خوشمزه در میان باشد، دیگر مهم نیست که در چه شغلی مشغول به کار هستید. معمولا همه افراد روز کاری خود را با یک لیوان چای یا قهوه داغ شروع می‌کنند اما در برخی از مشاغل امکان دسترسی مداوم به منابع نوشیدنی وجود ندارد و در این موارد وجود یک فلاسک کوچک و باکیفیت می‌تواند مشکلات شما را به طور کامل برطرف کند. بنابراین اگر به دنبال یک فلاسک حرفه‌ای برای حفظ سرما و گرمای نوشیدنی‌های خود هستید، بهتر است به فکر خرید فلاسک دوست‌داشتنی میلواکی مدل Packout Black باشید.

فلاسک میلواکی مدل Packout Black با استفاده از یک سیستم عایق‌بندی خاص، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با حجم 850 گرم را به مدت یک روز کامل در خود حفظ می‌کند. درب وکیوم این فلاسک دارای خاصیت آهنربایی است، به همین علت احتمال باز شدن آن در حین جابجایی یا قرار دادن فلاسک در داخل کیف یا کوله‌پشتی به صفر می‌رسد و از همه مهم‌تر اینکه در صورت نیاز کاربر به راحتی باز می‌شود.

از طرف دیگر پایه این فلاسک مجهز به سیستم ذخیره‌سازی اختصاصی Packout Milwaukee است؛ به این ترتیب در صورت وجود یک پنل Packout می‌توان انتهای فلاسک را با یک چرخش ساده به پنل متصل کرد. این فلاسک هیچ تغییری در طعم و کیفیت نوشیدنی‌های مختلف ایجاد نمی‌کند و بر اساس بازخوردهای مشتریان، می‌تواند آنها را به مدت 24 ساعت در وضعیت اولیه خود حفظ کند.

Ad image
منبع:slashgear
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل