جعبه ابزار و نظم دهنده های ابزار Kobalt معرفی شدند

توسط محسن پرهیزکار افزودن دیدگاه
جعبه ابزار و نظم دهنده های ابزار Kobalt معرفی شدند
Ad image

جعبه ابزار و نظم دهنده های ابزار Kobalt معرفی شدند

به گزارش مجله کیف ابزار، شرکت Lowe’s، سه محصول جدید نگهداری ابزار کیس‌استک را بدون تبلیغات معرفی کرد. این محصولات شامل یک جعبه ابزار دو کشو، یک نظم‌دهنده باکس قابل جدا شدن و یک نظم‌دهنده کوچک هستند.

جعبه ابزار جدید کبالت دارای دو کشوی بزرگ و جادار است که می‌توانند اکثر ابزارهای برقی دستی را در خود جای دهند. این جعبه ابزار در برابر گرد و غبار و آب تا درجه IP65  مقاوم است و همچنین دارای دسته بالایی، ریل‌های فلزی و یک قفل کشویی است که کشوها را در حین حمل و نقل محکم نگه می‌دارد.

جعبه ابزار جدید کبالت دارای تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم است که می‌توان از آن‌ها برای نظم‌دهی یکی از دو کشو استفاده کرد.

قیمت: ۱۱۹ دلار

 

شرکت Lowe’s همچنین نظم‌دهنده کیس‌استک کبالت جدید را معرفی کرد.

نظم‌دهنده ابزار جدید کبالت دارای یک درب شفاف، ظرفیت تحمل وزن 35 پوند و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا درجه IP65 است.

این نظم‌دهنده همراه با 11 محفظه قابل جدا شدن عرضه می‌شود که شامل 9 محفظه کوچک و 2 محفظه بزرگ است. محفظه‌های بزرگ هر کدام به 3 محفظه تقسیم شده‌اند، بنابراین این نظم‌دهنده در مجموع 15 محفظه مجزا برای ابزارها، قطعات و لوازم جانبی دارد.

قیمت: 45 دلار

 

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای ابزارهای برقی بی‌ سیم یا شارژی 2024

 

علاوه بر این، یک نظم‌دهنده کوچک جدید نیز در محصولات این شرکت وجود دارد. Lowe’s ادعا می‌کند که نظم‌دهنده کوچک کبالت دارای «9 محفظه جداگانه برای نگهداری سخت‌افزار و لوازم جانبی» است، اما ما فقط 6 محفظه (3 کوچک و 3 بزرگ) در آن می‌بینیم. این نظم‌دهنده دارای ظرفیت وزن 15 پوند و درجه مقاومت IP65 در برابر گرد و غبار و آب است.

نظم‌دهنده کوچک برای قرار گرفتن روی هر جعبه ابزار کیس‌استک کبالت با اندازه کامل طراحی شده است.

قیمت: 30 دلار

 

قیمت جعبه ابزار دو کشوی کیس استک کمی بالا به نظر می‌رسد. این جعبه ابزار 20 دلار بیشتر از معادل دیوالت تاف‌سیستم است که در حال حاضر به فروش می‌رسد. نظم‌دهنده نیز با قیمت دیوالت تاف‌سیستم برابر است و به  میلواکی پک‌آوت نزدیک می‌شود. با این حال، اینکه لاوز و کبالت به سیستم جعبه ابزار ماژولار کیس‌استک پایبند هستند و آن را گسترش می‌دهند، اتفاق خوبی است.

Lowe’s هم‌اکنون شش سیستم جعبه ابزار ماژولار مختلف دارد: VersaStack و TradeStack کرفتسمن، کبالت CaseStack، فلکس Stack Pack، کلاین تولز ModBox و ToughBuilt StackTech.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل