معرفی اره زنجیری دستی Nordic Pocket Saw مدل 11002

توسط مرتضی اصفهانی 4 دیدگاه
معرفی اره زنجیری دستی Nordic Pocket Saw مدل 11002
Ad image

معرفی اره زنجیری دستی Nordic Pocket Saw مدل 11002

اره‌های زنجیری جیبی یا دستی از جمله ابزارهای لازم و ضروری برای استفاده در فعالیت‌های تفریحی، کوهنوردی، کمپینگ و غیره است که توانایی بُرش انواع الوار و تنه‌های نسبتا بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بنابراین اگر از علاقمندان طبیعت و تفریحات بیرون از منزل هستید، با این مطلب جذاب از مجله مجله کیف ابزار همراه باشید تا با ویژگی‌های جذاب اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002 آشنا شویم.

به طور کلی این اره زنجیری دستی برای بریدن الوارهای چوبی با حداکثر ضخامت 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی‌متر) و تنه درخت از قطر 1 اینچ تا 18 اینچ! (حدود 45 سانتی‌متر) کاربرد دارد. البته به عنوان یک نکته عمومی در نظر داشته باشید که برای بریدن شاخه‌های نازک، بهتر است از یک اره چوب‌بر دستی یا اره تاشوی جیبی استفاده کنید.

در مجموع باید گفت که اره زنجیری دستی Nordic مدل 11002 یک ابزار بسیار حرفه‌ای و قابل اعتماد از کشور سوئد است که به راحتی در داخل جیب شما جا خوش می‌کند و انتخاب بسیار مناسبی برای مقابله با شرایط خاص و هیجان‌انگیز محیطهای بیرون از خانه به شمار می‌رود. پس اگر به دنبال ماجراجویی در طبیعت هستید، این اره زنجیری دستی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید بر روی توانایی‌های خاص آن حساب باز کنید. اما چرا؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

مشخصات سخت‌افزاری اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002

مشخصات سخت‌افزاری اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002

بخش زنجیر این محصول دارای 65 سانتی‌متر طول و شامل 33 عدد دندانه دوطرفه از جنس فولاد کربنی حرارت‌دیده با ارتفاع 1 سانتی‌متر و ضخامت 0.5 سانتی‌متر است که این ساختار مقاوم باعث ایجاد بُرش‌های نرم و سریع در حین کار با انواع قطعات چوبی می‌شود. البته حفظ این عملکرد عالی نیازمند انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم مانند تمیز کردن زنجیر پس از هربار استفاده، روغن‌کاری تیغه‌ها و تیز کردن آنها به وسیله یک سوهان گرد 4 میلیمتری خواهد بود.

خشک نگه داشتن زنجیر یکی از موارد بسیار مهم برای افزایش طول عمر آن است. به عنوان مثال در صورت خیس شدن دستگیره‌های برزنتی، اره زنجیری را به مدت 24 ساعت در معرض هوای آزاد قرار بدهید تا رطوبت موجود در بخش‌های مختلف آن به طور کامل از بین برود. این کار مانع از زنگ‌زدگی زنجیر در حین نگهداری آن در یک محیط بسته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی زنجیرهای اره های زنجیری، ساختار و نحوه عملکرد

 

دسته‌های بادوام

کنترل اره زنجیری Nordic مدل 11002 به وسیله دو دستگیره برزنتی بسیار مقاوم (در سه رنگ سبز، نارنجی و قرمز) و با طول 23 سانتی‌متر صورت می‌گیرد. این دو حلقه برزنتی در محل اتصال با قلاب فلزی زنجیر دارای آرایش چندلایه بوده و به وسیله سه ردیف از دوخت‌های موازی به یکدیگر متصل شده‌اند تا هیچ مشکلی از بابت پاره شدن آنها وجود نداشته باشد. از طرف دیگر این دو دستگیره در مقایسه با محصولات مشابه از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند تا علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر برای پنجه‌های بزرگ، مشکلی از بابت پوشیدن دستکش برای افزایش ایمنی یا مقابله با سرمای فصول سرد نیز وجود نداشته باشد.

تیغه‌های اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002

بُرش سریع و کارآمد

اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002 در هریک از حلقه‌های خود دارای دندانه‌های دوجهته است که باعث ایجاد بُرش‌های نرم و سریع در حین انجام حرکات رفت و برگشتی می‌شود. همچنین با افزایش تعداد دندانه‌های این محصول در مقایسه با نمونه‌های مشابه، عمل بُرش قطعات چوبی با سرعت و راحتی بیشتری به پایان می‌رسد و انرژی مصرفی کاربر را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 

حمل آسان و راحتی در استفاده

این اره زنجیری جیبی تنها 133 گرم وزن دارد و یک گزینه عالی برای طبیعت‌گردان محسوب می‌شود. این محصول فضای بسیار کمی از کوله‌پشتی شما را اشغال می‌کند و حتی برای دسترسی سریع‌تر می‌توانید آن را در داخل جیب خود قرار بدهید یا آن را از نقطه دلخواهی از تجهیزات خود آویزان کنید. البته باید توجه داشت که این محصول در داخل یک کیف برزنتی کوچک به فروش می‌رسد که به راحتی می‌توان آن را بر روی کمربند شلوار یا بند کوله‌پشتی متصل کرد.

معرفی اره زنجیری دستی Nordic Pocket Saw مدل 11002

به طور کلی اره زنجیری جیبی Nordic مدل 11002 یک محصول تمام‌عیار برای استفاده در محیطهای جنگلی و ماجراجویی در دل طبیعت است که با برخورداری از کیفیت ساخت بی‌نظیر و ویژگی‌های حرفه‌ای نظیر تیغه‌های دوطرفه، دستگیره‌های ارگونومی و وزن سبک به عنوان یک ابزار کارآمد برای طبیعت‌گردان و علاقمندان به تفریحات بیرون از خانه محسوب می‌شود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
4 دیدگاه
  • من از اره تبدیلی مینی فرز استفاده کردم، جنس اون هم از فولاد کربنی هست، ولی اصلا از کیفیتش راضی نیستم، با برش چند تا تنه سریع کند میشه، و دیگه قابل استفاده نیس، فکر میکنم نوع دستیش هم مثل همون باشه.

  • ما وقتی بچه بودیم سیم کلاچ موتور رو اینطوری درست میکردیم باهاش چوب میبریدیم برید همین کارو کنید هم ارزونتره هم بهتر و بصرفه تر😂💔

  • سلام .وقت بخیر. برا اونایی که تو کار چوب هستند عالیه بعضی جاها اره موتوری رو نمیشه برد یا اره گیر میکنه یا خطر داره رو میشه استفاده کرد.برا باغ شخصی و هرس هم خوبه.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل